Bedankt, ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
http://www.google.com/landing/mytrackstour/
Prima, geen risico's nemen. Al had ik verwacht dat ie wel iets langer mee zou kunnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:47 schreef Pino112 het volgende:
Freire gelost, aldus NOS.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:50 schreef Wombcat het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat er op die kasseien uiteindelijk gewoon niets gebeurd.
Met Saxo op kop moet je al wel van hele goede huize komen om daar nog bij weg te rijden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Of er moeten er al gaan aanvallen met de ritzege in het achterhoofd, waardoor er wat klassementsmannen mee vooraan raken.
Iets tussen de 130 en 150 man, schat ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef Felagund het volgende:
Hoe groot is het peloton nu nog (ik zit niet achter de tv)?
Maar we hebben 2 korte strookjes gehad en nu zijn er al 50/60 mannen gelost?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:50 schreef Wombcat het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat er op die kasseien uiteindelijk gewoon niets gebeurd.
Volgens de GPS zitten ze nu niet meer op het parkoersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef Drassss het volgende:
HTC ook een treintje aan het vorm op de gps site, alleen is dat niet zo positief
De finish is sowieso een paar honderd meter voor het bos dus lijkt me goed mogelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef Gitank2 het volgende:
203km (10km remaining) - Haveluy (2.3km)
Da's die in Parijs - Roubaix voor het bos zit toch?
Er zal vast nog wel wat gelost worden, maar weinig/geen belangrijke mannen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar we hebben 2 korte strookjes gehad en nu zijn er al 50/60 mannen gelost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |