Niet alleen Rabo, maar het hele fucking peloton is in de zeik genomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kwam door de val.
En uiteraard wacht Saxo nu niet nu -zij- degenen zijn in de beste positie. En terecht.
God, wat heeft Rabo zich gisteren laten ringeloren zeg.

Door de val van F.Schleck.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Devpartner het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe A Shleck dat tempo kan volgen, maar de rest niet? of kwam het door die val dat er verbrokkeling was?

Dat denk ik ook. Frank schleck saboteert hier de hele bende!quote:

Lol Maar geen schwalbevallen itt tot die twee, maar gewoon onhandigheid, slechte ogen, slechte stuurmotoriek of een combinatiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Frank Schleck ligt nog vaker op de grond dan Cristiano Ronaldo en Arjen Robben samen

Dat vind ik toch altijd zo knap van Armstrong, hij zit echt nagenoeg altijd aan de goede kant als er gaten vallen, bij waaieretappes en bij valpartijen. Door een akker heen fietsen om zo snel mogelijk weer bij de kopgroep aan te sluiten na een uitwijkmanoeuvre voor een val, geen probleem.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Zwansen het volgende:
Nee, Contador kan de TOur verliezen. Evans zit er ook nog bij vooraan. En Armstrong zit ook voor Contador.

Contador is de enige concurrent van Andy als je het mij vraagt. Achteraf kan je wellicht zeggen dat hier de Tour wel degelijk gewonnen is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, Contador kan de TOur verliezen. Evans zit er ook nog bij vooraan. En Armstrong zit ook voor Contador.
Dus nog niet de Tour gewonnen.

quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Qua sprinten lijkt 'ie me vrij zwak, dus voor de spanning is het wel goed.

Ja, dit is natuurlijk ontzettende mazzel die ze hebben. Frank Schleck gaat op 10e positie onderuit samen met Tony Martin, de rest wordt gelost erdoor en nu gaan ze wel vol doorjakkeren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kan niet elke dag blijven wachten hoor ..... dit keer zit Saxo vooraan wel goed dus nou gaan ze natuurlijk niet wachten ....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |