Gesink gaat tijd verliezen, dat staat vast. Maar we mogen al blij zijn als hij deze rit ongeschonden doorkomt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat was net voor de autos lijkt me geen goede zaak?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gesink gaat tijd verliezen, dat staat vast. Maar we mogen al blij zijn als hij deze rit ongeschonden doorkomt.
Bedank Hinault maar met zijn kasseien.quote:
ook nicolas roche was daarbij. kanshebber op de etappe ook nog.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:20 schreef Venga_II het volgende:
Contador,Vinokourov,Menchov, VDB gaan bij Cancellara komen
Zelfs dan laten ze Gesink niet snel rijden. Maar goed, we wachten af.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeft ook helemaal niet erg te zijn, als hij ver achterkomt krijgt hij in de bergen tenminste de ruimte om eens wat te doen
Agh kom op zeg, 180 renners blijven wel op de fiets zitten. Ten minste niet zo'n saaie aanloop etappe en 30 seconden sprinten.quote:
Basso zit er nog verder achter. Nu is dat ook niet echt een kanshebber.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Straks verliest alleen Armstrong tijd van de kanshebbers
Die kunnen nog best bij Armstrong komen, die is nu immers alleen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef larry91 het volgende:
Volgens mij zit Gesink in de groep achter Armstrong, samen met Tjallingi en Boom.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Basso zit er nog verder achter. Nu is dat ook niet echt een kanshebber.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Basso zit er nog verder achter. Nu is dat ook niet echt een kanshebber.
F. Schleck, Basso, Sastre, Menchov.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Straks verliest alleen Armstrong tijd van de kanshebbers
quote:
Scherpquote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Reddiablo het volgende:
Gaat Cadel Evans hier dan zijn fundament leggen voor zijn Tourwinst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |