Ik ben wel in een fase beland dat het me vrij weinig interesseert wie mij ''cool'' vindt of niet. Ik bestel tegenwoordig zonder schaamte fristi in een discotheek/bar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:03 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Weer een helderziende tip: Drink appelsap! Dat lijkt net alsof je bier drinkt, dan ben je net zo koel als je vrienden![]()
![]()
Geen dank.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:06 schreef -SG- het volgende:
GOFFER MAROKKANEN MOETEN HET ALTIJD VERPESTEN
Neujquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:07 schreef Zeroku het volgende:
IK HEB OPEENS ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN.
Zie filmpje in de volgende postquote:
GEK HE, DAT JIJ GEEN VRIENDEN HEBT.quote:
quote:
quote:
Vandaar dat sinterklaas al die ho's heeft. Ze vallen gewoon op rijm.quote:
Wie zegt dat Lieke dikke tieten heeft? Lieke niet.quote:
Hoi Zerokuquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zie filmpje in de volgende post.
Oh en hoi Lieke.
Respect voor u! Mensen die genoeg zelf vertrouwen hebben om geen bier te drinken zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben wel in een fase beland dat het me vrij weinig interesseert wie mij ''cool'' vindt of niet. Ik bestel tegenwoordig zonder schaamte fristi in een discotheek/bar.
Rijmen of hymen hihi.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:12 schreef -SG- het volgende:
IK KAN WEL RIJMEN ZUURKOOL, KIJK MAAR IN HEIMENS Z'N FOBO
Hoooooooooi Ivooooooooooo!1!quote:
Je verhaaltje zit niet echt goed in elkaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is ook 9 van de 10 keer de reden als ik niet meega. Als je uitgaat moet je gewoon gaan voor de lol niet om te kijken of je vrienden zich wel gedragen. Zelfs op m'n fucking gala kon ik aan mensen uit gaan leggen dat ze niet teveel op iemand moesten letten.
Ach 19 valt nog reuze mee. Tis wel meestal zo'n leeftijd dat de sneller volwassen wordenden van de faalhazen gescheiden wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 15:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om oud te zijn.En ja 19 vind ik al oud=p
Heb ik altijd al gehad denk ik. Ben nooit echt hardcore uit mn dak gegaan of wat dan ook..vind het allemaal maar onzin
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:12 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Respect voor u! Mensen die genoeg zelf vertrouwen hebben om geen bier te drinken zijnIk haat mensen die bier drinken om zo er bij te horen, die lach ik dan ook kei hard in het gezicht uit. Zelf drink ik niet veel, en als dan drink ik meestal alleen omdat ik er zin in heb. En ook bij mij komt het vaak voor dat men 7 pils en 1 cola moeten bestellen omdat ik weer cola wil
Lang geleden poes.quote:
Nijn toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Lang geleden poes.
Nog altijd gelukkig met uh, dinges?
Je weet toch wel wat er na 19 komtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Ach 19 valt nog reuze mee. Tis wel meestal zo'n leeftijd dat de sneller volwassen wordenden van de faalhazen gescheiden worden.
Niks mis met twintigersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat er na 19 komt![]()
DE GROTE TWEE NUL!! Brrrrr..
Ben ik trouwens de enige die verjaardagen haat en haar verjaardag echt al jaren niet meer heeft gevierd?
Dat heb ik nu wel al een beetje.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Ach 19 valt nog reuze mee. Tis wel meestal zo'n leeftijd dat de sneller volwassen wordenden van de faalhazen gescheiden worden.
René! Jaaa, nog steeds, had niet verwacht dat het zo lang goed zou gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Lang geleden poes.
Nog altijd gelukkig met uh, dinges?
Hoezo begin ik me in jou te vinden?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat er na 19 komt![]()
DE GROTE TWEE NUL!! Brrrrr..
Ben ik trouwens de enige die verjaardagen haat en haar verjaardag echt al jaren niet meer heeft gevierd?
En weer bijna hequote:
Nee gek, Nijn is tof, maar tof als vriend.quote:
Niets tegen Nijn!quote:
23.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, zeg ik ook niet maar van mij hoeft het allemaal nog niet hihi.
Hoe oud ben je dan?
Ja René was hetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:19 schreef livalo het volgende:
[..]
René! Jaaa, nog steeds, had niet verwacht dat het zo lang goed zou gaan.
En hoe gaat 't met jou?
Klinkt bijna beledigend, lol.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:19 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Hoezo begin ik me in jou te vinden?![]()
18 juni jarig geweest, ik werd 17 en heb niks maar dan ook niks gevierd...
Jajaquote:
True, True.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee gek, Nijn is tof, maar tof als vriend.
Oeh, bah, je hebt dus nog geen vakantie. Is je tentamen morgen het laatste tentamen of moet je nog langer door?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef VASND het volgende:
[..]
23..
[..]
Ja René was het!
Toftoftof, Maar niet verwacht nee?
Hier gaat het goed, maar moet te hard leren voor tentamen van morgenstomme natuurkunde.
Was iig niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klinkt bijna beledigend, lol.
ah 17..dan heb je nog 2/3 jaar voordat je écht oud begint te worden. Geniet ervan![]()
Terecht. Het is onzin
Wow, 23. Over 7 jaar moet je eigenlijk al gesseteld zijn anders wordt er raar naar je gekeken door deze maatschappij jwz. Ik zou me maar zorgen gaan makenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef VASND het volgende:
[..]
23..
[..]
Ja René was het!
Toftoftof, Maar niet verwacht nee?
Hier gaat het goed, maar moet te hard leren voor tentamen van morgenstomme natuurkunde.
Fijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:22 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Was iig niet zo bedoeld![]()
Ik blijf voor altijd jong en kinderachtig, oud worden is niks pour moi
Goedgoed, alleen heb ik het super warm. dus heb m'n ventilator heel mooi op me gericht en ben morgen dus verkouden. Leuk vooruitzicht.quote:
Mijn oom is 56 en woont nog bij z'n moeder, dat is pas stoer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wow, 23. Over 7 jaar moet je eigenlijk al gesseteld zijn anders wordt er raar naar je gekeken door deze maatschappij jwz. Ik zou me maar zorgen gaan maken
kakquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bijna is niet goed genoeg..KAK!
Aww wat tof!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Oeh, bah, je hebt dus nog geen vakantie. Is je tentamen morgen het laatste tentamen of moet je nog langer door?
En nee, niet verwacht omdat het een grote afstand is, maar ik zie 'm echt heel veel. Alleen in de vakantie gaat het even kut worden omdat ik geen OV heb en dus moet betalen, maar dat gaan we wel overleven gok ik zo.
Ja oeh, ben lekker dit jaar weer als 1ejaars begonnen, fuck datquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wow, 23. Over 7 jaar moet je eigenlijk al gesseteld zijn anders wordt er raar naar je gekeken door deze maatschappij jwz. Ik zou me maar zorgen gaan maken
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Mijn oom is 56 en woont nog bij z'n moeder, dat is pas stoer.
Hij deed destijds alleen maar treurig tegen mijquote:
Minder kleren aan werkt beter! (quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Goedgoed, alleen heb ik het super warm. dus heb m'n ventilator heel mooi op me gericht en ben morgen dus verkouden. Leuk vooruitzicht..
Is hij mental?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Hahahaha. Ook wel weer lieffig hoor..op een rare zielige manier?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Geht te furrrrrr.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:24 schreef livalo het volgende:
[..]
23 alquote:
Wat ben je morgenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Goedgoed, alleen heb ik het super warm. dus heb m'n ventilator heel mooi op me gericht en ben morgen dus verkouden. Leuk vooruitzicht..
Baaiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:26 schreef livalo het volgende:
KUT. Het is later dan ik dacht, moet 'n bus halen. Kusjes.
Ik was dit jaar ook eerstejaars..en volgend jaar weerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef VASND het volgende:
[..]
kak.
[..]
Aww wat tof!
Nee nog geen vakantie, morgen laatste tentamen en dan vrijdag nog een symposium, dan wel vakantie!!
Komt helemaal goed als ik dat zo hoor :j. Heb jij al wel vakantie dan?
[..]
Ja oeh, ben lekker dit jaar weer als 1ejaars begonnen, fuck dat.
Ben al een oldbie hier geak.quote:
4VWO is kut he..mn zusje bleef bijna zitten met 2 vijfen maar is toch met de hakken over de sloot overquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:28 schreef LiFePo4 het volgende:
Nog ff The Killers - Mr Brightside luisteren, dan voor Economie leren. Morgen dan meer dan een 3 voor dat kut vak halen en dan ben ik over5VWO ftw!
Brace yourselfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik was dit jaar ook eerstejaars..en volgend jaar weer![]()
Wat deed je en wat doe je nu?
Op de uni toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Brace yourself...
Deed: 3 jaar Bioinformatica, informatica was niks voor mij dus faal. (wel P gehaald en toen 2x 2e jaar stuk op gegaan).
Nu: Moleculaire Levenswetenschappen. Suuuuper interessant en past ook veeel beter bij wat ik goed kan.
Alleen de wiskunde/natuurkunde die is zooo kut..
Wat doe jij?
Jupquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
4VWO is kut he..mn zusje bleef bijna zitten met 2 vijfen maar is toch met de hakken over de sloot over
Bioinf was HBO maar ik had VWO op zak dus kon gewoon aan de uni aan MLW beginnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Op de uni toch?
Ik deed dit jaar rechten..soort van haha. En volgend jaar ga ik fiscaal recht doen. Jaaaaak..ik ga morgen echt f DUO bellen om te kijken hoe dat nou allemaal zit
Succes jochie. Je kan het. Eco op de middelbare is eigenlijk vet simpel als je even één sommetje maaktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:32 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
JupIk heb nu één 5, als ik voor Economie lager dan een 3 haal heb ik twee 5'en en heb ik 2 compensatiepunten nodig maar die heb ik niet omdat ik ALLEMAAL 6jes sta op één 7 na
Maarja, ik ben al een keer blijven zitten en dat is kut als je dan nog een keer blijft zitten, dan ben je namelijk 2 jaar ouder dan de rest, hebt een baard en hun balletjes zijn nog niet eens es ingedaald
Ah okee !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Bioinf was HBO maar ik had VWO op zak dus kon gewoon aan de uni aan MLW beginnen.
Maar is 't niet goed bevallen?
En zit je ook op kamers?
HAHA NOOBquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Fuck me, ik ben 19 als ik mijn diploma haal
Mogen we jou wel jochie noemen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zie net dat ik ''jochie'' zei. Daar heb je pas recht op als je 40 bent en degene tegen wie je het zegt onder de 20.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Dat is helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
Heb het hier ook verder prima naar mijn zin en heb er weinig problemen mee maar af en toe heb ik ook zoiets van, ik had nu gewoon eerstejaars kunnen zijn.quote:
Dat is altijd zo, kwestie van prioriteiten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah okee !
Mwhoa t ging..maar alles wat niks met mn studie te maken had beviel me nét iets meer
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_! Dan ben ik al als ik alles in een keer haal bijna klaar met HBO.
Ja, toch is dat zo.quote:
Tja daar ga ik al helemaal niet aan beginnen, had al 1 jaar kunnen werken met opleiding achter de rugquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb het hier ook verder prima naar mijn zin en heb er weinig problemen mee maar af en toe heb ik ook zoiets van, ik had nu gewoon eerstejaars kunnen zijn.
Dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef Zeroku het volgende:
Ofja, nee niet bijna klaar. Over de helft wel.
Yow, smakelijk en have fun.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 16:48 schreef -SG- het volgende:
Maar, naar diploma uitreiking van vrienden (haha -SG- heeft vrienden~!) en daarna door de stad in. Eten en daarna naar WK kijken.
Veel plezier iedereen.
Bedankt moeder. Is ook, maar je moet er wel een beetje voor doenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Succes jochie. Je kan het. Eco op de middelbare is eigenlijk vet simpel als je even één sommetje maakt
Jochie komt idd een beetje raar over...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zie net dat ik ''jochie'' zei. Daar heb je pas recht op als je 40 bent en degene tegen wie je het zegt onder de 20.
Jij ook schat!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:48 schreef -SG- het volgende:
Maar, naar diploma uitreiking van vrienden (haha -SG- heeft vrienden~!) en daarna door de stad in. Eten en daarna naar WK kijken.
Veel plezier iedereen.
Screwed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:06 schreef Schieganger het volgende:
Eerste dag van Interrim Fasting gestart, en mag nu eindelijk eten! (mag van 11 uur s'avonds tot 5 uur s'middags niet eten)
niet doodgaan hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:06 schreef Schieganger het volgende:
Eerste dag van Interrim Fasting gestart, en mag nu eindelijk eten! (mag van 11 uur s'avonds tot 5 uur s'middags niet eten)
Van wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 17:06 schreef Schieganger het volgende:
Ik moet dus 's ochtends als ik uit bed kom dus wel wat naar binnen werken anders ga ik zo nokkie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tikfout, intermittent fasting.
http://www.nrgboost.nl/blog/intermittent-fasting/
Klinkt interessant!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 17:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Denk dat je lichaam daar zich op moet aanpassen en dat je dat dan prima lukt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 17:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet dus 's ochtends als ik uit bed kom dus wel wat naar binnen werken anders ga ik zo nokkie.
Boterham, hamburger en ijsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:48 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb vandaag ook pas 2 worstenbroodjes op
Het klinkt niet echt gezond....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Meneer voelt zich goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:06 schreef Bravebart het volgende:
Lief die TTHet gros van jullie was amper geboren destijds
-edit- Onee wacht, PUB is tegenwoordig allemaal 18+Dan nog, op je zesde snap je er nog niks van
Yup, is eerst even doorbijten, dat merkte ik vandaag welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Denk dat je lichaam daar zich op moet aanpassen en dat je dat dan prima lukt.
PM maar voor mn adres, gaat makkelijk op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 18:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom nam ik een grote patat joppie..en dan ook nog es extra joppie erbij![]()
Heb nu ook nog 2 doritos zakken liggen..en ik moet die van mezelf opetenmaar ik neem f pauze
Goed oud jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meneer voelt zich goed [ afbeelding ]
Spaar het op voor morgen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom nam ik een grote patat joppie..en dan ook nog es extra joppie erbij![]()
Heb nu ook nog 2 doritos zakken liggen..en ik moet die van mezelf opetenmaar ik neem f pauze
I willquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:25 schreef VASND het volgende:
[..]
PM maar voor mn adres, gaat makkelijk op.
Meneer is op zoek naar hete tieners in het PUB subforum!1!111!!!!11!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:06 schreef Bravebart het volgende:
-edit- Onee wacht, PUB is tegenwoordig allemaal 18+Dan nog, op je zesde snap je er nog niks van
Ik word er wel mee doodgegooid en weet inmiddels alles van dat WK, is dat ook goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:06 schreef Bravebart het volgende:
Al jarenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:47 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Meneer is op zoek naar hete tieners in het PUB subforum!1!111!!!!11!
Nee, je had erbij moeten zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik word er wel mee doodgegooid en weet inmiddels alles van dat WK, is dat ook goed
Gelukkig maak ik wel mee dat NL voor de eerste keer het WK wintquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, je had erbij moeten zijnDie na-'88 generatoe is het toch net niet
quote:
Ze maken echt een heel doordringend geluid zeg.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 18:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze maken echt een heel doordringend geluid zeg.
* had eerder nog niet eentje van dichtbij gehoord.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:01 schreef VASND het volgende:
Alleen ik liep er niet zo mee rond, chick vroeg of ze mn toeter mocht toeteren.
praat eens ABN, het is erg lastig dit te lezen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Halol, wraa hagn jij rndo nu UDOWU er neit mer si?
Waar je uithangt op FOK!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
praat eens ABN, het is erg lastig dit te lezen...
Dat zeggen alle vrouwen, ze houden het alleen maar enkele weken volquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom gaat al mn vet bij mn heupen zitten..![]()
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vandaag mag eten wat ik wil en dat ik vanaf morgen meer ga bewegen en gezonder ga eten
Agh, een beetje vet is niet ergquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom gaat al mn vet bij mn heupen zitten..![]()
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vandaag mag eten wat ik wil en dat ik vanaf morgen meer ga bewegen en gezonder ga eten
We zullen zienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen, ze houden het alleen maar enkele weken vol
Nee.quote:
Of je hebt gewoon een te kleine broek gekochtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klopt, maar t is niet de bedoeling dat ik mn broekknoop neit meer dichtkrijg
Hopelijk niet hier.quote:
Echt niet en deze broek is niet nieuwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een te kleine broek gekocht
Al 3 weken bezig. Al 2 kilo afgevallen. Sneller hoeft het ook niet want het zit er zo weer aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen, ze houden het alleen maar enkele weken vol
Het kan ook te ver gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
En overigens, als het bij je heupen gaat zitten is het al helemaal niet erg, das juist vrouwelijk, toch
Maar ik ben niet flinterdunquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
EensMaar vrouwen moeten gewoon eens ophouden af te vallen als ze flinterdun zijn.
We zijn Super gastquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:01 schreef VASND het volgende:
Alleen ik liep er niet zo mee rond, chick vroeg of ze mn toeter mocht toeteren.
True. Ik ben gewoon normaal slank..en dat wil ik zo houden daarom moet ik er nu op lettenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
EensMaar vrouwen moeten gewoon eens ophouden af te vallen als ze flinterdun zijn.
23.9 op dit moment. Maar dat zegt niks over je vetgehalte e.d.quote:
Vroegah was dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We zijn Super gastIk dacht altijd dat jij zo'n alto muzieksmaak had, maar het valt me alles mee
Ik bedoel meer of je dan te dik ofzo bentquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
23.9 op dit moment. Maar dat zegt niks over je vetgehalte e.d.
Ik heb je even toegevoegd op laatstefmquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We zijn Super gastIk dacht altijd dat jij zo'n alto muzieksmaak had, maar het valt me alles mee
Te dik niet, maar er mag best wat van af. Dan zwem ik ook harderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of je dan te dik ofzo bentIk zit op het randje van te licht, goed
Mijn armen en benen waren zwartquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nutteloos, zo ga je je toch kapot zweten bij de wedstrijd
Naw, vetjes helpen je drijven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 19:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Te dik niet, maar er mag best wat van af. Dan zwem ik ook harder
Door te sporten word je toch vanzelf wel dunnerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Te dik niet, maar er mag best wat van af. Dan zwem ik ook harder
Zo dik ben je toch nietquote:
Van zwemmen niet echt, zegt toch al genoeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Door te sporten word je toch vanzelf wel dunner
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb je even toegevoegd op laatstefm
Jawel hoor, alleen dan moet je ondertussen niet snoepen alsof het leven er van af hangtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Van zwemmen niet echt, zegt toch al genoeg.
Gewoon geen snoep meer kopen, toch? Dan zwem je vanzelf de kilo's er afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen dan moet je ondertussen niet snoepen alsof het leven er van af hangt
Daarom. En met dit weer waterijsjes ipv een Magnumquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon geen snoep meer kopen, toch? Dan zwem je vanzelf de kilo's er afEn je drinkt ook niet, dus een bierbuikje zal ook niet snel gebeuren
gewoon geen ijsjes en weetje, wat een geld zal dat opleverenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom. En met dit weer waterijsjes ipv een Magnum
Hallo, die ijsjes betaalt mijn moeder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon geen ijsjes en weetje, wat een geld zal dat opleveren
Gewoon helemaal nietquote:
Zusjes, vriendinnen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Praat me er niet van... En al helemaal zusjes (nee geen pics)
Ach, liever dat ze daar geld aan uit geven dan aan een land waar het toch in verkeerde handen valt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:28 schreef Marco001 het volgende:
Willem Alexander is er ook met zijn vrouw in Zuid Afrika... Wie o Wie zal dat reisje hebben betaald?
Wij allen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:28 schreef Marco001 het volgende:
Willem Alexander is er ook met zijn vrouw in Zuid Afrika... Wie o Wie zal dat reisje hebben betaald?
Bijnaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:39 schreef Naughty_Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
digitenne zeker?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:50 schreef tubacloud het volgende:
Ik hoorde ze hier verderop juichen, en 2 seconden later zie ik de goal pas
Ziggoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
digitenne zeker?
hebben de overburen ook, zit c.a. 5 sec vertraging in vergeleken met schotel.
Nee, die loopt Sneijder in de weg, dat liep Kuyt nu ook al een beetje te doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef Marco001 het volgende:
hopelijk doen ze V/d Vaart ofzo derin.. die schijnt wel goed te zijn.
Hey Bertje.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, die loopt Sneijder in de weg, dat liep Kuyt nu ook al een beetje te doen.
Dus dat gaat niet werken
2-1 ook goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef VASND het volgende:
Als dit niet nog 3-1 wordt straks dan is het gewoon einde verhaal.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef VASND het volgende:
Uruguay nu niet die 2-2 laten maken en dan worden ze vanzelf gefrustreerd.
Logisch!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:03 schreef Marco001 het volgende:
Siuper match zeg! podverdomme!
En wat een goal\
Wel grappig, bij het 1e goal deed van marwijck alleen een beetje klappen enzo, en nu werd hij helemaal gek!
Echt een lelijke kutpartijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:03 schreef Marco001 het volgende:
Siuper match zeg! podverdomme!
En wat een goal\
Wel grappig, bij het 1e goal deed van marwijck alleen een beetje klappen enzo, en nu werd hij helemaal gek!
Nee, aanval blijven zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |