abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83749135
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een arrogantie toch
Je kent vast het spreekwoord: ' hoogmoed komt voor de val' wel?
Of 'de huid niet verkopen voor de beer geschoten is'?
Jij bent onderdeel van die achterban?
I´m back.
pi_83749364
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een arrogantie toch
Je kent vast het spreekwoord: ' hoogmoed komt voor de val' wel?
Of 'de huid niet verkopen voor de beer geschoten is'?
Of in de eigen voeten schieten.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent onderdeel van die achterban?
Want als je niet voor de tegenstanders van Wilders bent ben je automatisch een Wilders-stemmer?

En wat dan nog?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_83749559
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Want als je niet voor de tegenstanders van Wilders bent ben je automatisch een Wilders-stemmer?

En wat dan nog?
Nee, het is niet alleen dat je als je niet voor de tegenstanders bent van Wilder dan ben je automatisch een Wildersfan. Ik zie die bias al de gehele tijd bij haar, voordat ze tot het hoge ambt van mod werd geroepen ook al in NWS. Nu is ze geloof ik geen VKZmod meer, geloof ik, toch? Maar dat was ze iig in het begin wel.
I´m back.
pi_83749590
Dat hoge was trouwens tussen " ". .
I´m back.
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:55:37 #80
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_83749683
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:00 schreef freako het volgende:
Moet ik hieruit afleiden dat Wilders een beroepsverbod wil voor mensen met een hem onwelgevallige mening, of lees ik dan verkeerd?
Nee dat lees je niet verkeerd. De PVV is een crypto-fascistisch clubje, dat was mij al lang duidelijk.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_83749779
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Of in de eigen voeten schieten.
[..]

Ik zie dat jij ook wel een bias hebt?
I´m back.
  woensdag 7 juli 2010 @ 01:56:51 #82
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83750905
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik vind schelden of neerbuigend praten over mensen die anders stemmen dan jij getuigen van arrogantie. Dan waant men zich moreel superieur.
altijd dat ellendige gelijkheidsdenken. Misschien zijn ze wel moreel superieur, wie weet...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83755585
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:17 schreef Holograph het volgende:
Nee, ik constateer dat in landen zoals Saoudi Arabië de verhouding kerk en staat dramatisch is, en dat zie ik als een groot gevaar voor de Nederlandse waarden en normen.
Ik constateer dat in China de verhouding tussen kerk en staat dramatisch is, en dat zie ik als een groot gevaar voor de Nederlandse waarden en normen.
quote:
Ook in Turkije is bijna de helft van de Moslims anti-seculier, terwijl dat wel een land is wat kans maakt om in de EU te komen. En dan vraag ik jou waarom dat dit niet in Nederland kan gebeuren? Want natuurlijk is het zo dat wanneer er meer Moslims komen de invloed van hen groter wordt.

Waaruit blijkt dat de helft van de moslims in Turkije anti-seculier is? Of poog je te zeggen dat eenieder die niet op een uitgesproken seculiere partij stemt, anti-seculier is. Als dat zo is, dan was een groot deel van Nederland tot aan de recente verkiezingen eveneens anti-seculier, tel de zetels van het CDA, SGP en de CU maar eens bij elkaar op.
quote:
En is sociale cohesie onder Moslims geen basis voor radicalisme?
Nee, want dan zouden Islamitische maatschappijen per definitie radicaal zijn,
quote:
En laatst weer: In Amsterdam zijn er wijken waar Joden gewoon niet kunnen komen, dankzij de Islam.
Dankzij de Islam nog wel. Dan was het zeker ook dankzij de Islam dat de Joden een van hun gouden eeuwen onder moslimheerschappij hebben meegemaakt. En dan was het zeker ook dankzij de Islam dat Joden gedurende de 2e wereldoorlog hun toevlucht zochten in Islamitische landen.
quote:
En wanneer heeft is er nog een keer zo'n onderzoek gedaan naar radicalisering onder Moslims? Niet. Kabinet Balkende IV wilde het niet weten. De uitkomsten konden alleen maar negatief zijn.

Vrij recent is er nog een veiligheidsrapport verschenen waaruit blijkt dat de radicalisering vanuit Islamitische hoek steeds minder bedreigend is/wordt.
quote:
En ten tweede probeerde je mijn argument over de Scheiding tussen Kerk en Staat onderuit te halen door te stellen dat Ayatollah's niet representatief waren voor alle Moslims. Dat ben ik met je eens, maar dat doet niets af aan het feit dat het in bijna alle Islamitische landen 1 grote chaos is, mede dankzij de verhouding Kerk en Staat.
Ik zit momenteel in een Islamitisch land en het enige wat chaotisch is, is het verkeer. Ten tweede zijn de landen waar jij op doelt feitelijk zwakke staten, wat in essentie niet zozeer te maken heeft met de verhouding Kerk en Staat. Zelfs al waren het keihard seculiere staten, dan zaten ze nogsteeds in hetzelfde chaotische schuitje, mede dankzij etnische spanningen door onder andere bepaalde verkeerd getekende koloniale grenzen, belangrijke grondstoffen of een strategische ligging. Of wil je de chaos in sub-sahara afrika toeschrijven aan het Christendom?
Allah Al Watan Al Malik
pi_83756517
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De meeste PVV-stemmers wanen zich anders eveneens moreel superieur als het gaat om moslims of de Islam. Daar zie ik je nog geen moeite mee hebben. Feitelijk zorgt Duke er dus voor dat de mensen die zich superieur wanen, weer even met beide benen op de grond terecht komen.
Goed gezegd
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:11:29 #85
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_83756751
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:07 schreef Toad het volgende:
Echt ongelooflijk dat ieder topic tegenwoordig een soort pro- en contra PVV/Islam etc. is. Terwijl er wel meer en belangrijke vraagstukken zijn.
Volgens Wildersstemmers niet.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:46:17 #86
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_83757981
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik constateer dat in China de verhouding tussen kerk en staat dramatisch is, en dat zie ik als een groot gevaar voor de Nederlandse waarden en normen.
Onzin. China is een seculiere staat.
quote:
[..]

Waaruit blijkt dat de helft van de moslims in Turkije anti-seculier is? Of poog je te zeggen dat eenieder die niet op een uitgesproken seculiere partij stemt, anti-seculier is. Als dat zo is, dan was een groot deel van Nederland tot aan de recente verkiezingen eveneens anti-seculier, tel de zetels van het CDA, SGP en de CU maar eens bij elkaar op.
Dat blijkt omdat de helft van de Turken op een anti-seculiere partij stemmen. Daarbij hebben we in Nederland een Scheiding tussen Kerk en Staat, met een filter van een parlementaire democratie. De Scheiding tussen Kerk en Staat zorgt ervoor dat er geen rechtstreekse ingrepen door ideologieën worden gedaan.
quote:
[..]

Nee, want dan zouden Islamitische maatschappijen per definitie radicaal zijn,
Natuurlijk wel. Als je in het begin van het leven naar een Islamitische Basisschool gaat, naar een Islamitische Middelbare school toe gaat, en de rest van je leven alleen maar omgaat met Moslims, dan kom je ook niet in aanraking met Westerse normen en Waarden.
quote:
[..]

Dankzij de Islam nog wel. Dan was het zeker ook dankzij de Islam dat de Joden een van hun gouden eeuwen onder moslimheerschappij hebben meegemaakt. En dan was het zeker ook dankzij de Islam dat Joden gedurende de 2e wereldoorlog hun toevlucht zochten in Islamitische landen.
Dat lijkt me sterk, aangezien Islamitische landen vaak Hitler-vriendelijk waren.

En:
http://www.elsevier.nl/we(...)en-antisemitisme.htm
quote:
[..]

Vrij recent is er nog een veiligheidsrapport verschenen waaruit blijkt dat de radicalisering vanuit Islamitische hoek steeds minder bedreigend is/wordt.
Dan wil ik dat rapport graag zien.
quote:
[..]

Ik zit momenteel in een Islamitisch land en het enige wat chaotisch is, is het verkeer. Ten tweede zijn de landen waar jij op doelt feitelijk zwakke staten, wat in essentie niet zozeer te maken heeft met de verhouding Kerk en Staat. Zelfs al waren het keihard seculiere staten, dan zaten ze nogsteeds in hetzelfde chaotische schuitje, mede dankzij etnische spanningen door onder andere bepaalde verkeerd getekende koloniale grenzen, belangrijke grondstoffen of een strategische ligging. Of wil je de chaos in sub-sahara afrika toeschrijven aan het Christendom?
De grootste chaos met de Islam is in Azië, zoals in Saoudi Arabië is tijdens en imperialisme nog nooit een kolonie geweest, toch is het land waar de verhouding kerk en staat dramatisch is. Iran idem.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:07:22 #87
301670 smeltwater
warme douche
pi_83768385
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou hoe al die lui blindelings achter de grote leider aanhuppelen vind ik gewoon koddig .
Ik denk dat het precies andersom is de grote leider probeert achter die lui aan te hobbelen, de meeste stemmen krijg je als je de "grote massa " achter je hebt dus brul je hun taal luid en duidelijk en win je stemmen.
Van realisme hoeft geen sprake te zijn als je maar brult.
pi_83773005
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:07 schreef smeltwater het volgende:

[..]

Ik denk dat het precies andersom is de grote leider probeert achter die lui aan te hobbelen, de meeste stemmen krijg je als je de "grote massa " achter je hebt dus brul je hun taal luid en duidelijk en win je stemmen.
Van realisme hoeft geen sprake te zijn als je maar brult.
Zit ook wat in
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_83773413
Opmerkelijk dat Wilders nog niet op tv is gesignaleerd met een oranje klomp op zn kop en een NL vlag om zn nek. Lijkt me echt wat voor die populist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 18:38:48 #90
249559 crew  Lavenderr
pi_83773732
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
Opmerkelijk dat Wilders nog niet op tv is gesignaleerd met een oranje klomp op zn kop en een NL vlag om zn nek. Lijkt me echt wat voor die populist.

pi_83784498
De informateur mag zijn mening niet uiten van Wilders, wat een absurditeit om die man te nomineren voor een prijs vanwege diens zogenaamde heldenrol pró de vrijheid van meningsuiting.
Beatrix mocht ook niet haar kerstmening uiten, De avro-voorzitter mocht ook al niet een mening uiten van Wilders, die eens zei als hij aan de macht zou komen direct Claire Polak zou ontslaan bij Nova.
En moslima's worden door hem weggepest in hun meningsuiting door zijn hoofddoekjesbelasting

[ Bericht 2% gewijzigd door Bluesdude op 08-07-2010 00:06:59 ]
  woensdag 7 juli 2010 @ 22:50:00 #92
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_83785813
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
In dat geval wordt het tijd voor een kopklompentaks
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 23:10:53 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_83787005
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef freako het volgende:

[..]

In dat geval wordt het tijd voor een kopklompentaks

Alleen zal Wilders zoiets niet doen, dat gebeurt alleen in de dromen van Koos
pi_83791633
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Holograph het volgende:

[..]

Hmmm.. GroenLinks ministers: Tara Singh Varma op Volksgezondheid, Weinand Duyvendak op economische zaken en Paul Rosenmöller op OC&W. Ja ik zit nu al te wachten op het nieuwe kabinet.
Niet-politici aan de macht? Prima!
pi_83791736
Waarom gaat Wilders niet werken als comendie
  donderdag 8 juli 2010 @ 06:55:02 #96
225540 Pugg
Friends forever
pi_83794070
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:52 schreef Athlon64x het volgende:
Waarom gaat Wilders niet werken als comendie
Blonde greet heeft geen gevoel voor humor

Geen gevoel voor iets trouwens buiten zijn kleine (bekrompen ) denkwereld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')