als je er nu naar toe gaat, ben je voorlopig idd nog niet thuisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
Ik zou BIJNA naar het Museumplein lopen, toch maar niet, moet vroeg op.
In plaats van dat ze Joling nú laten komenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef pberends het volgende:
Oh leuk, depressieve muziek van Katie Amahoela.
Dat lijkt me toch veel logischer. Katie was perfect geweest als NL de halve-finale had VERLOREN.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
In plaats van dat ze Joling nú laten komen
En dan jij Nederlands kanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef Wilskracht het volgende:
Ze zingt beter als de Nederlanders voetballen
ik vind het echt een mooi nummer en een genot om naar te kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef Wilskracht het volgende:
Ze zingt beter als de Nederlanders voetballen
Morgen naar Duitsland, dus Spanje gaat winnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Confetti het volgende:
Je zou bijna denken dat we verloren hebben
Katie Melua, getalenteerd, knap en slim!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef pberends het volgende:
Is Katie trouwens de lekkere zus van Yolanthe?
dat ook 3,8 voor tekstverwerkenquote:
Geen smaak in muziek én geen smaak in koffie..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Katie Melua, getalenteerd, knap en slim!
Ik vind haar praatstem eigenlijk geiler dan der zinloze muziek.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Katie Melua, getalenteerd, knap en slim!
Like duh. Maar zonder geluid ben ik fan.quote:
Tja het is geen Gerard Jolidie muziekquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind haar praatstem eigenlijk geiler dan der zinloze muziek.
Ik vind Geer's praatstem ook geiler dan zijn muziek.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Tja het is geen Gerard Jolidie muziek
Lik toch m'n reet!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind Geer's praatstem ook geiler dan zijn muziek.
Is die quote van Geer of van Johan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |