begint onderhand kinderachtig te worden jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:32 schreef Drassss het volgende:
Derksen faalt weer eens om Kuyt af te zeiken... Jammer heb je niet nodig.
Ja, maar is altijd verstandiger?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef gniffie het volgende:
iedereen is het toch over eens da tals elia voor kuyt er speelt, dat we veel aanvallender zijn.
En dat we er 2 extra goal's tegen krijgenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef gniffie het volgende:
iedereen is het toch over eens da tals elia voor kuyt er speelt, dat we veel aanvallender zijn.
anders gaan we maar 4-3-2-1 spelen met kuyt als verdedigende middenvelderquote:
Precies, want eigenlijk speelde iedereen vanavond kut. Finale is op deze manier verloren. Tenzij wonder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Heel erg ergerlijk dit Kuyt was weer beslissend en toch moeten ze hem afzeiken. Sneijder speelde volkomen kut. Maar wat boeit het ? We staan in de FINALE !
Hij is blind. Boel de Roes gooide er actie na actie een spindel uit.quote:
tja heb denk ook een andere wedstrijd gezienquote:
+1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Wilskracht het volgende:
Die tweede houdbare bal waar Derksen het over heeft is een fout van Elia en niet van Stekelenburg.
johquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Heb vandaag tv gekeken met Jack als commentator(radio1) maar wat is dat een triest figuur. Gisteren had hij het over een rondvaart,vandaag bij de 1-0deed hij net alsof we er even overeen zouden lopen, en rond de 50e minuut (stand 1-1) begon hij weer dat beide teams niet in een wk finale thuis horen en toen het 3-1 stond begon hij weer dat dit team elkaar perfect aanvoelt en het goud mee naar huis zal nemen. Kortom vreselijk. Waait maar wat mee met emoties.
Boulah had 3 slechte momenten een te korte terugspeelbal en eeen te korte terug kopbal en bal te ver voor zich uitgespeeld en dat koste hem geel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef frensje het volgende:
[..]
tja heb denk ook een andere wedstrijd gezien
De echte kenners zitten in Zuid-Afrika, dankzij de NOSquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:39 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen voetbalkenner, wat doet die man daar?
we zullen naar mijn mening wel een stuk beter moeten spelen, anders zie ik ons niet winnen van duitsland/spanjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd ook dat we niet in de finale thuishoren, maar we staan er toch mooi wel
truequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:39 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Boulah had 3 slechte momenten een te korte terugspeelbal en eeen te korte terug kopbal en bal te ver voor zich uitgespeeld en dat koste hem geel.
Uiteraard, dit was toch wel de minste wedstrijd op WK en in de aanloop.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
we zullen naar mijn mening wel een stuk beter moeten spelen, anders zie ik ons niet winnen van duitsland/spanje
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef tong80 het volgende:
Leuk zo'n serieus analiserende Aad de Mos.
Die zou na de bevrijding nog zeggen dat Anne Frank eindelijk eens uit de kast moet komen als lesbienne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |