komt door je postgedrag misschienquote:Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk door het hebben van andere opvattingen.
quote:
en dan zeggen ze 'vim' over mij.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan het allemaal niet meer volgen hoor
hoeveel tumblers heb je al op, Bonnie?quote:
Nou het valt meequote:
je hebt toch niet weer je strakke broek aan, he?quote:
dus een goede blowjob verminderd jou erectievermogen?quote:
blow je veel dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
blowen verminderd je korte termijngeheugen
Nee, trainingsbroek. Zie je wel dat we goed bij elkaar passen?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch niet weer je strakke broek aan, he?
daarna wel jaquote:Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus een goede blowjob verminderd jou erectievermogen?
hangt er ook net vanaf soms gaan we ook zo traag als watquote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
Deze topics gaan ook hard.
klopt, Tis zo tegenstrijdig, Je wordt er beregeil van dat spul. Maar het werkt averechts.quote:
nee maar er wordt hier veel geblowd in de opvang door mijn blowkids he, daarom heten ze ook blow...quote:
Haha. Als het maar gezellig is toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hangt er ook net vanaf soms gaan we ook zo traag als wat
Ik lig in bed. Muziek te luisteren. Boek te lezen. Met jeremy te mailen.quote:
Ben je al dronken?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Muziek te luisteren. Boek te lezen. Met jeremy te mailen.
ja, begin er nooit aan.quote:
Ook niet altijd...quote:
Na 1 glas? Nee.quote:
opvang als in je huis?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar er wordt hier veel geblowd in de opvang door mijn blowkids he, daarom heten ze ook blow...
Maar je zei dat je jezelf ging bezatten. Niet dat het dan moet hoor. Maar ik was gewoon benieuwd naar een update.quote:
Keulen heeft je zo te lezen goed gedaan...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef Xiance het volgende:
und so wie man mir gesagt hat..
mein deutch ist ganz gut! selbst mein neues toyboy kanst mir mich verstehen!
hoe snel ie dronken wordt?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je zei dat je jezelf ging bezatten. Niet dat het dan moet hoor. Maar ik was gewoon benieuwd naar een update.
keulen is echt een wereld stad!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Keulen heeft je zo te lezen goed gedaan...
Ow. Nee. Max staarde me aan dus ben hem maar gaan lezen. En nu slapen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je zei dat je jezelf ging bezatten. Niet dat het dan moet hoor. Maar ik was gewoon benieuwd naar een update.
ooooh ja leukquote:
slaapsequote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Nee. Max staarde me aan dus ben hem maar gaan lezen. En nu slapen.
gordon, hollands got tallentquote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
Gordon is IQ-loos'
Volgens Jacqueline, de zangeres die Holland's Got Talent voor het gerecht sleept, is jurylid Gordon IQ-loos. Ze windt zich erg op over de uitspraken van de Nederlandse homoseksueel, die de stem van Jacqueline vergeleek met een luchtalarm uit de Tweede Wereldoorlog.
![]()
![]()
"Hoe durf je zoiets te zeggen. Je haalt de Tweede Wereldoorlog hier niet bij, Gordon heeft gewoon geen IQ", meldt ze op Radio 1. "Ik ben heel erg positief en vrolijk, maar dit is niet leuk, wat Gordon heeft gedaan", voegt ze er aan toe. Gordon heeft inmiddels zijn mening laten horen over de rechtszaak.
Ik vind em best goed gevonden eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
Gordon is IQ-loos'
Volgens Jacqueline, de zangeres die Holland's Got Talent voor het gerecht sleept, is jurylid Gordon IQ-loos. Ze windt zich erg op over de uitspraken van de Nederlandse homoseksueel, die de stem van Jacqueline vergeleek met een luchtalarm uit de Tweede Wereldoorlog.
![]()
![]()
"Hoe durf je zoiets te zeggen. Je haalt de Tweede Wereldoorlog hier niet bij, Gordon heeft gewoon geen IQ", meldt ze op Radio 1. "Ik ben heel erg positief en vrolijk, maar dit is niet leuk, wat Gordon heeft gedaan", voegt ze er aan toe. Gordon heeft inmiddels zijn mening laten horen over de rechtszaak.
Dit geloof je toch nietquote:Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind em best goed gevonden eigenlijk
Inderdaad Vim, wil je nou zeggen dat je daar nu pas iets van mee krijgt?quote:
Ach dit is weer zo'n omhooggevallen trut die nu overal de schuld gaat leggen behalve bij haar zelfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dit geloof je toch nietze heeft een advocaat ingehuurd. LOLs
lig hier echt dubbel
![]()
Gordon heeft een klein beetje begrip voor Jacqueline, zo zegt hij in De Telegraaf: "Als je denkt goed te kunnen zingen, maar je klinkt als een luchtalarm in de Tweede Wereldoorlog, dan is dat ook een teleurstelling." Maar: "Jacqueline zong één regel en toen wist ik genoeg. Ik ga toch niet twee kostbare minuten naar kattengejank luisteren? Het was heel erg slecht."
![]()
![]()
Uitzendverbod
De advocaat van Jacqueline stelt daar tegenover dat "het geluid en de microfoon niet in orde waren" en dat zijn cliënt daardoor geen eerlijke kans heeft gekregen. De raadsman wil niet alleen een uitzendverbod, maar eist ook de gemaakte opnames op.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Inderdaad Vim, wil je nou zeggen dat je daar nu pas iets van mee krijgt?
Ik heb een soort jongereninloop voor hanggroepjongeren, al komt die groep die ik nu heb al zo'n 5 jaar hier.
Ik doe dat al 10 jaar
wie heb je daarvoor een een blowjob gegevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
of meer
k zit aan de breezer.. hoe fout
oh i wish!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie heb je daarvoor een een blowjob gegeven
je bent echt van de ballads, he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Xiance het volgende:
ik kan dan weer oprecht verdrietig worden als ik aan whitney denk
just so you know, ik kan ook heerlijk dansen op david arquetta hoorquote:
Nee, maar ik hoop dat het wel uitgezonden gaat worden. Ben nou wel benieuwd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach dit is weer zo'n omhooggevallen trut die nu overal de schuld gaat leggen behalve bij haar zelf
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:10 schreef Xiance het volgende:
als ik ruk, elk jaar in december, dan komnt er alleen nog een poefje stof uit
moest gelijk hieraan denken:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:13 schreef Xiance het volgende:
of op deze![]()
![]()
ik ging uit mn plaat
en dat voor een muurbloempje
TTTOOONNNNIIIIIIIIIIquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Peter het volgende:
[..]
moest gelijk hieraan denken:
ohja: Hoi, doei en truste
en...ik weet dat ik hier spijt van ga krijgen....waarom decemeber?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:10 schreef Xiance het volgende:
als ik ruk, elk jaar in december, dan komnt er alleen nog een poefje stof uit
dan mag ik weer douchen!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en...ik weet dat ik hier spijt van ga krijgen....waarom decemeber?
jij rukt alleen onder de douche?quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
van mij geen kwakrag om aan te ruiken hoor![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
van mij geen kwakrag om aan te ruiken hoor![]()
Ik hoop ook op een Youtube-ignore optie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:39 schreef wonderer het volgende:
Verwachten jullie nu echt dat we al die filmpjes gaan bekijken?
neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:39 schreef wonderer het volgende:
Verwachten jullie nu echt dat we al die filmpjes gaan bekijken?
je vergeet je franse meneer en vanessa williamsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:57 schreef Xiance het volgende:
en natuurlijk om te laten zien dat ik ECHT NIET alleen Celine Dion luister
JAAAAAAAAAAAAAAA EMMANUEL!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet je franse meneer en vanessa williams
*deja vu*quote:Op dinsdag 6 juli 2010 04:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Midden in de nacht menu en receptideeën krijgen, smakelijk met een onsmakelijke timing
David Arquette is een acteur.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
just so you know, ik kan ook heerlijk dansen op david arquetta hoor
Ja copy/paste van twitter wordt vaak gebruiktquote:
jij verwacht dat ze urugay gaan verslaan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Uhu-uhuuuuruguay, stur'n wie vanav'nd naar huis!
Normaal
venijn hoeft niet verkeerd te zijn.... of in jouw geval wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve ik ben vandaag vol venijn![]()
Zou dat dat groene spul van gister zijn?
Ja zuurzak, ik weet dat je samen met G_E hoopt dat ze verliezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij verwacht dat ze urugay gaan verslaan ?
Als ik eenmaal in zo'n bui zit ga ik heel erg snauwen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
venijn hoeft niet verkeerd te zijn.... of in jouw geval wel?
Goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen!
Hoe is je eerste nacht bevallen Erik?
Ik denk het, want wat rijmt is waar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve ik ben vandaag vol venijn![]()
Zou dat dat groene spul van gister zijn?
Dan zuip je voortaan maar waterquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik eenmaal in zo'n bui zit ga ik heel erg snauwen.
Tegen collega's, tegend e baas
O, dan weet ik waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het, want wat rijmt is waar.
Ja, dan zet ik overal m'n fangs in.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan zet ik overal m'n fangs in.
En je weet dat die allemaal scherp zijn!
*scheurt*
Ik vind hem niet zo yummie eigenlijkquote:
Ik dacht ook al...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Oei. Die pepersalami heeft meer knoflook dan verwacht *walm*
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Engel is wel ons excuus homo. Enig respect zou dus wel gepast zijn.
en dat terwijl je kan kiezen uit 3 pleinenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaaf weer met AL mijn vrienden WK kijken![]()
O wacht.........
De ene zit in Amsterdam vanavond bij vrienden
De ander in Weert bij familie
De ander is verhsuid naar Utrecht
De ene is op vakantie naar Italie
De rest geeft geen fuck om voetbal
I've been dumped.
Again.
Jij hebt zo aanspraak met jouw charmequote:
Kan jij Ang3l vanaaf niet meeslepen richting scherm in de kroeg ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt zo aanspraak met jouw charme
Nee want dan kruip ik verlegen weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt zo aanspraak met jouw charme
If it makes you feel better, ik kijk ook alleen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaaf weer met AL mijn vrienden WK kijken![]()
O wacht.........
De ene zit in Amsterdam vanavond bij vrienden
De ander in Weert bij familie
De ander is verhsuid naar Utrecht
De ene is op vakantie naar Italie
De rest geeft geen fuck om voetbal
I've been dumped.
Again.
Zeg ik ben geen charitycase.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan jij Ang3l vanaaf niet meeslepen richting scherm in de kroeg ?
Je woont in een studentenhuis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If it makes you feel better, ik kijk ook alleen hoor.
Het is vakantie, men is thuis of op vakantie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je woont in een studentenhuis.
Hoezo kijk je alleen?!
Omdat ik geen OV heb en met de auto een hel is?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in Utrecht kijken?
een retourtje Utrecht is Erik toch wel waardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik geen OV heb en met de auto een hel is?
whatever..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
David Arquette is een acteur.
David Guetta is een DJ.
ja wat was je weer aan het spokenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zucht
vanacht weer veeeel te laat.. en vanochtend weer veeeel te vroeg
maar jij hebt toch wel een NS voordeelurenkaart ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik geen OV heb en met de auto een hel is?
mjah, ik ga binnenkort weer naar keulen, wat drinken met michaelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wat was je weer aan het spoken
had je Maikel terug gevonden ?
Volgens mij dus naar NS Hispeedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, ik ga binnenkort weer naar keulen, wat drinken met michael
ik moet die brief nog sturen, maar moet dat nou naar de NS, of naar DB ?
en ik ga ook naar ralph![]()
en mark
Niet vergeten he... anders weet ik je te vinden!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
KUT! Heb mijn oranje lucky boxer niet aan
Vanavond omkleden!
Ik kan ook zonder boxer kijken, helpt dat ook?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet vergeten he... anders weet ik je te vinden!
ohh dat deden wij vandeweek ook bij zon braziliaans kraampje.. werd ons niet in dank afgenomen volgens mijquote:
Ang3l á la Commandoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook zonder boxer kijken, helpt dat ook?
Newsflash: Die lalalalalaen niet meer. Die huilen slechts nog. Heul hard!quote:
Never change a winning format... hoe geil het ook isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook zonder boxer kijken, helpt dat ook?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus er is confetti genoeg vanavond?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus er is confetti genoeg vanavond?
zit al met de vlag te zwaaienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, jullie gaan hard.![]()
![]()
Iedereen klaar, in zijn oranje tenue?
nu al? krijg je geen lamme hand?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit al met mijn 'vlag' te zwaaien
Hangt er een bordje aan met "Pas op, zwenkt uit"?quote:
in de was?quote:
pics?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in de was?
ik ben meer van de attributen. Opblaashamer en kroon en zo'n drinkpet. Maar heb ook zo'n zeeuwsmeisje kostuummaar das voor als ze in de finale staan.
ik heb een goede trainingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al? krijg je geen lamme hand?Tis pas over een paar uur.
Je zat toch IN de kast he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in de was?
ik ben meer van de attributen. Opblaashamer en kroon en zo'n drinkpet. Maar heb ook zo'n zeeuwsmeisje kostuummaar das voor als ze in de finale staan.
quote:
ja, maar met dit soort evenementen. (voetbal en vooral Koninginnedag) zie je dat veel. ook de hetero's. En die gaan nog soms verder.quote:
je kan als hetero gewoon drag gaan dan zolang alles maar oranje isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar met dit soort evenementen. (voetbal en vooral Koninginnedag) zie je dat veel. ook de hetero's. En die gaan nog soms verder.
ja!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook al helemaal klaar voor vanavond?
ik ben er ook helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja!!
moet tot 8 uur werken, en wordt dan door me pa opgehaald zodat ik kwart over 8 helemaal klaar voor de buis kan zitten!
jij?
jij date ook wat afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
Mijn weekend is helaas afgelopen..
zaterdag niet gaan stappen, zondag vanaf 1 uur een high tea gehad.. uiteindelijk ook uit eten geweest en wezen stappen in denbosch..
prada bril kwijt, hij is gevonden in de kroeg..
jongen ontmoet uit drunen tijdens het stappen, hij is geweldig, ook daar blijven slapen en hij reageert niet meer op mijn smsnet als die andere uit utrecht..
gisteren een date gehad.. hij werkt in centerparcs, daar wezen tennissen en zwemmen =]
niet noemenswaardigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:55 schreef Deceit het volgende:
en hoe was jullie weekend?
Hey ik heb nog een deetje voor je, Deceit, ik ben soms net een uitzendbureau, maar wat dacht je van Bas en Danny? Lekker in de buurt en gewoon no-nonsense?quote:
Bas en Danny? klinkt als trio?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey ik heb nog een deetje voor je, Deceit, ik ben soms net een uitzendbureau, maar wat dacht je van Bas en Danny? Lekker in de buurt en gewoon no-nonsense?
Verveel je je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik had zoveel verwacht
van dit bestaan
maar wie had er ooit gedacht
dat het zo saai zou zijn.
Oh wacht, dat is niet van mezelf.![]()
Hoooiii![]()
Ik wilde net zeggenquote:
Ga je nu deceit laten infiltreren in de Pallaz?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik bedoel, Bas en Danny staan elke dag met hun vlag te zwaaien, daar hoeft het geen voetbaltijd voor te zijn...
Zeg die jongen heeft meer date sin een maand dan ik in een jaar!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay joh niks aan de hand gaan we zoeken naar iets anders joh!
hij heeft geen problemen met dates vinden dus je kan beter anderen gaan helpenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, allerminst, even een pauze en dús, logischerwijs, Fok.quote:
Wil wel foto's zien uiteraardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij heeft geen problemen met dates vinden dus je kan beter anderen gaan helpen
Ja nou ik denk hij blijft zoeken en doen en alles ik denk ik zeg Bas en Danny winden er geen doekjes om.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nu deceit laten infiltreren in de Pallaz?
Dat je dan Bas en danny aan mij geeft, maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ik denk hij blijft zoeken en doen en alles ik denk ik zeg Bas en Danny winden er geen doekjes om.
Oke oke oke!quote:
Ik denk dat je stilletjes en zwijgend je spulletjes moet pakken en naar buiten moet glippen als e.e.a. gedaan is, want je hoeft natuurlijk geen zware literatuur te bespreken of praten over de zin van het leven, maar ik denk dat het op intellecueel vlak een gigantische mismatch is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan Bas en danny aan mij geeft, maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.....
Hoezo ben ik dan niet voor een vaste relatie? laatste 4 jaar heb ik er 3 jaar van in 2 relaties gezetenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke oke oke!
Ja maar wat moet ik nu zeggen dan?!Jij bent meer in voor een vaste relatie, Deceit maakt elke week weer keuzes, hij heet niet voor niets zo!
Dus jij opereert in een to-táál andere markt dan hij!
Ja maar eerst even yin en yang!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dan niet voor een vaste relatie? laatste 4 jaar heb ik er 3 jaar van in 2 relaties gezeten
zoeken en doen ja?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ik denk hij blijft zoeken en doen en alles ik denk ik zeg Bas en Danny winden er geen doekjes om.
Ja ik wilde al zeggen, ik houd nu even wijselijk mijn mond, maar ik bedoel alles goed en nu heb ik dé twee verbaal meest ontwikkelde personen tegenover me en.... ja... moet ik maar eens even gaan ofzo.....quote:
Ik ben ook heel bekrompen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
zoeken en doen ja?
Blij dat er nog bekrompen mensen als jij bestaan
Ja met dit warme weer worden steken onder water natuurlijk beter zichtbaar he.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik wilde al zeggen, ik houd nu even wijselijk mijn mond, maar ik bedoel alles goed en nu heb ik dé twee verbaal meest ontwikkelde personen tegenover me en.... ja... moet ik maar eens even gaan ofzo.....
Welk warm weer? Ik heb een jas aan omdat het maar 18 graden is hier!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met dit warme weer worden steken onder water natuurlijk beter zichtbaar he.
Het zijn geen steken onder water!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met dit warme weer worden steken onder water natuurlijk beter zichtbaar he.
Ik ben ook niet op zoek, maar ga het ook niet uit de weg!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het zijn geen steken onder water!!Ik ben zo bekrompen dat ik denk dat als je de één na de ander date en het liefst in één weekend, dat je dan niet primair op zoek bent naar een vaste relatie!!
Daar bedoel ik he-le-maal niks kritisch mee. *zucht*
En ik denk dat jij heel anders van karakter bent dan hij, daar is toch niets mis mee?
Wat hij ^ zegt...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg die jongen heeft meer date sin een maand dan ik in een jaar!
Wat zeg ik, dan ik sidns ik single ben! Hou op met HEM helpen!
'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoek, maar ga het ook niet uit de weg!
Maar om de een of andere reden toch weer wel..
Zou zo veel willen vertellen zodat je je bekrompen meningen en vooroordelen inziet dat ze ook echt dom zijn..
Maar dat maakt je hoe je bent dus t is goed zo!
Hier is 't 23 gradenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welk warm weer? Ik heb een jas aan omdat het maar 18 graden is hier!
dat doe ik dan hopelijk nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
'
Dat jij mij dom en bekrompen noemt, maakt duidelijk dat je mij gewoon écht niet begrijpt. Nou ja, oke dan.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoek, maar ga het ook niet uit de weg!
Maar om de een of andere reden toch weer wel..
Zou zo veel willen vertellen zodat je je bekrompen meningen en vooroordelen inziet dat ze ook echt dom zijn..
Maar dat maakt je hoe je bent dus t is goed zo!
Nee hoor. Niks mis mee. Maar ik bespeur (en correct me if I'm wrong) al een tijd een bepaald waardeoordeel richting Deceit. Ook niks mis mee. En het is zo lekker sarcastisch subtiel in je quasi-stuntelende maar toch wel degelijk zorgvuildig gekozen woorden verstopt die hier dan steeds in hele epistels oepsie-achtig staan. Mij valt het echter op. Deceit zo te lezen ook. Alleen dan dat snor drukken als hij op de vlek wijstquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het zijn geen steken onder water!!Ik ben zo bekrompen dat ik denk dat als je de één na de ander date en het liefst in één weekend, dat je dan niet primair op zoek bent naar een vaste relatie!!
Daar bedoel ik he-le-maal niks kritisch mee. *zucht*
En ik denk dat jij heel anders van karakter bent dan hij, daar is toch niets mis mee?
Als Nederland in de finale staat kom ik zondag daar kijken. Bereid je maar vast voor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier is 't 23 graden![]()
Altijd warmer hier in 't zinderende zuiden
Ik bedoel er ook niks mee, ik zeg alleen maar dat mijn mening is dat als hij doet wat hij doet en hier etaleert, dat hij dan niet bereikt wat hij wil. Ik kan ook wel op de zakelijke tour gaan hoor, als dat moet, maar ja, dan word ik, de domme en kortzichtige, op een heel inhoudelijke manier persoonlijk aangevallen. Blijkbaar heb ik een open zenuw geraakt. Oei. Ik koos de woorden juist subtiel uit om dit niet te veroorzaken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Niks mis mee. Maar ik bespeur (en correct me if I'm wrong) al een tijd een bepaald waardeoordeel richting Deceit. Ook niks mis mee. En het is zo lekker sarcastisch subtiel in je quasi-stuntelende maar toch wel degelijk zorgvuildig gekozen woorden verstopt die hier dan steeds in hele epistels oepsie-achtig staan. Mij valt het echter op. Deceit zo te lezen ook. Alleen dan dat snor drukken als hij op de vlek wijst.... DAT vind ik dan jammer.
Maar ik kan het heel goed mis hebben hoor
Misschien bedoel je er niets mee. Dan zit ik mis
Warm..!! Heel warm. Voor het stadhuis dacht ik, ik ga zo flauwvallen ofzo. Ik was blij toen we in de feestzaal waren en m'n colbert uit kon. Met m'n pantalon en overhemd was het ook nog wel warm, maar te doen. Ik heb die dag heel veel gedronken en heel weinig geplast, hahaha.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe was je bruiloft afgelopen vrijdag
weggedreven op het zweet in je pak ?
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=1f11c9d1f2&view=att&th=129a8495edd2b2ef&attid=0.1&disp=inline&zwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=1f11c9d1f2&view=att&th=129a8495edd2b2ef&attid=0.1&disp=inline&zw
doet dit jullie ook een beetje aan de leader van GTST denken?
Dealquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als Nederland in de finale staat kom ik zondag daar kijken. Bereid je maar vast voor!
Ik vind Franklin lekkerderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Op die foto niet. Verder welSeizoen 2 en 3 dan. Seizoen 1 niet met dat lange haar.
En er zit iets leuks aan te komen in de serie heb ik begrepen
spannend, het begint allemaal steeds meer vorm te krijgen, na de vakantie gaan we alleen nog maar doorlopen, Wonderer, wanneer ben je in Nederland weer, je bent van herte welkom om eens op een doorloopavond te komen kijken, altijd minder dan de real deal natuurlijk, maar wel leuk voor een beeldquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=1f11c9d1f2&view=att&th=129a8495edd2b2ef&attid=0.1&disp=inline&zw
dit is het conceptontwerp voor de flyer, ik hoor graag wat jullie er van vinden
deze tekst komt op de achterkant
De Lindespelers brengen met het toneelstuk “Gezelschap” wederom een avond amusement.
Een relatiekomedie die zorgt voor de nodige humor maar ook aan het denken zet.
Hoe ver ga je om je eigen koers te blijven varen, koste wat het kost tegen de stroom in?
Robert wordt 35 en wordt door zijn vrienden verrast met een surpriseparty.
Zijn vrienden zitten vol goede raad en tips; ze vinden dat Robert toe is aan wat vastigheid op relatiegebied.
Ondertussen echter hebben ze zelf ook de nodige problemen op relatievlak.
Een sprankelende energieke voorstelling over vriendschap en relaties.
Regie: Dick Boonman
Tekst: Dick Boonman en Tim de Ligt
Ja maar je subtiel gekozen woorden lijken meer op een verbloeming van wat je gewoon echt daadwerkelijk meent. Om dan achteraf met een "Zo had ik het niet bedoeld!" en vooral een "En nu heb ik dé twee verbaal meest ontwikkelde personen tegenover me" de wond nog eens even verder dicht te vleien. Al stuntelend onderwijl. Zachte heelmeesters Waxx, zeg gewoon waar 't op staat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bedoel er ook niks mee, ik zeg alleen maar dat mijn mening is dat als hij doet wat hij doet en hier etaleert, dat hij dan niet bereikt wat hij wil. Ik kan ook wel op de zakelijke tour gaan hoor, als dat moet, maar ja, dan word ik, de domme en kortzichtige, op een heel inhoudelijke manier persoonlijk aangevallen. Blijkbaar heb ik een open zenuw geraakt. Oei. Ik koos de woorden juist subtiel uit om dit niet te veroorzaken.Gevoeligheden, gevoeligheden.....
Die vind ik een rattenkop hebbenquote:
Hoe staat 't met de poedelewoepsies?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
spannend, het begint allemaal steeds meer vorm te krijgen, na de vakantie gaan we alleen nog maar doorlopen, Wonderer, wanneer ben je in Nederland weer, je bent van herte welkom om eens op een doorloopavond te komen kijken, altijd minder dan de real deal natuurlijk, maar wel leuk voor een beeld
Donker en stoppeligquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik een rattenkop hebben
De eerste afl dacht ik "Oeh, sexy!" maar na de tweede dacht ik "Hmmz, toch iets te uitgehongerd drug-addict rattig".
Donker en stoppeligquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Donker en stoppelig![]()
En ik vond hem in Count of Monte Cristo ook al lekker.
Lol. Fair enough.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Donker en stoppelig![]()
Wallen onder de ogen, ingevallen wangen en een blik alsof je geblowd hebt
zo danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe staat 't met de poedelewoepsies?
O en de link doet 't niet trouwens. Bij mij tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |