ja!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook al helemaal klaar voor vanavond?
ik ben er ook helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja!!
moet tot 8 uur werken, en wordt dan door me pa opgehaald zodat ik kwart over 8 helemaal klaar voor de buis kan zitten!
jij?
jij date ook wat afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
Mijn weekend is helaas afgelopen..
zaterdag niet gaan stappen, zondag vanaf 1 uur een high tea gehad.. uiteindelijk ook uit eten geweest en wezen stappen in denbosch..
prada bril kwijt, hij is gevonden in de kroeg..
jongen ontmoet uit drunen tijdens het stappen, hij is geweldig, ook daar blijven slapen en hij reageert niet meer op mijn smsnet als die andere uit utrecht..
gisteren een date gehad.. hij werkt in centerparcs, daar wezen tennissen en zwemmen =]
niet noemenswaardigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:55 schreef Deceit het volgende:
en hoe was jullie weekend?
Hey ik heb nog een deetje voor je, Deceit, ik ben soms net een uitzendbureau, maar wat dacht je van Bas en Danny? Lekker in de buurt en gewoon no-nonsense?quote:
Bas en Danny? klinkt als trio?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey ik heb nog een deetje voor je, Deceit, ik ben soms net een uitzendbureau, maar wat dacht je van Bas en Danny? Lekker in de buurt en gewoon no-nonsense?
Verveel je je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik had zoveel verwacht
van dit bestaan
maar wie had er ooit gedacht
dat het zo saai zou zijn.
Oh wacht, dat is niet van mezelf.![]()
Hoooiii![]()
Ik wilde net zeggenquote:
Ga je nu deceit laten infiltreren in de Pallaz?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik bedoel, Bas en Danny staan elke dag met hun vlag te zwaaien, daar hoeft het geen voetbaltijd voor te zijn...
Zeg die jongen heeft meer date sin een maand dan ik in een jaar!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay joh niks aan de hand gaan we zoeken naar iets anders joh!
hij heeft geen problemen met dates vinden dus je kan beter anderen gaan helpenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, allerminst, even een pauze en dús, logischerwijs, Fok.quote:
Wil wel foto's zien uiteraardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij heeft geen problemen met dates vinden dus je kan beter anderen gaan helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |