Never change a winning format... hoe geil het ook isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook zonder boxer kijken, helpt dat ook?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus er is confetti genoeg vanavond?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus er is confetti genoeg vanavond?
zit al met de vlag te zwaaienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, jullie gaan hard.![]()
![]()
Iedereen klaar, in zijn oranje tenue?
nu al? krijg je geen lamme hand?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit al met mijn 'vlag' te zwaaien
Hangt er een bordje aan met "Pas op, zwenkt uit"?quote:
in de was?quote:
pics?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in de was?
ik ben meer van de attributen. Opblaashamer en kroon en zo'n drinkpet. Maar heb ook zo'n zeeuwsmeisje kostuummaar das voor als ze in de finale staan.
ik heb een goede trainingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al? krijg je geen lamme hand?Tis pas over een paar uur.
Je zat toch IN de kast he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in de was?
ik ben meer van de attributen. Opblaashamer en kroon en zo'n drinkpet. Maar heb ook zo'n zeeuwsmeisje kostuummaar das voor als ze in de finale staan.
quote:
ja, maar met dit soort evenementen. (voetbal en vooral Koninginnedag) zie je dat veel. ook de hetero's. En die gaan nog soms verder.quote:
je kan als hetero gewoon drag gaan dan zolang alles maar oranje isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar met dit soort evenementen. (voetbal en vooral Koninginnedag) zie je dat veel. ook de hetero's. En die gaan nog soms verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |