komt door je postgedrag misschienquote:Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk door het hebben van andere opvattingen.
quote:
en dan zeggen ze 'vim' over mij.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan het allemaal niet meer volgen hoor
hoeveel tumblers heb je al op, Bonnie?quote:
Nou het valt meequote:
je hebt toch niet weer je strakke broek aan, he?quote:
dus een goede blowjob verminderd jou erectievermogen?quote:
blow je veel dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
blowen verminderd je korte termijngeheugen
Nee, trainingsbroek. Zie je wel dat we goed bij elkaar passen?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch niet weer je strakke broek aan, he?
daarna wel jaquote:Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus een goede blowjob verminderd jou erectievermogen?
hangt er ook net vanaf soms gaan we ook zo traag als watquote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
Deze topics gaan ook hard.
klopt, Tis zo tegenstrijdig, Je wordt er beregeil van dat spul. Maar het werkt averechts.quote:
nee maar er wordt hier veel geblowd in de opvang door mijn blowkids he, daarom heten ze ook blow...quote:
Haha. Als het maar gezellig is toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hangt er ook net vanaf soms gaan we ook zo traag als wat
Ik lig in bed. Muziek te luisteren. Boek te lezen. Met jeremy te mailen.quote:
Ben je al dronken?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Muziek te luisteren. Boek te lezen. Met jeremy te mailen.
ja, begin er nooit aan.quote:
Ook niet altijd...quote:
Na 1 glas? Nee.quote:
opvang als in je huis?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar er wordt hier veel geblowd in de opvang door mijn blowkids he, daarom heten ze ook blow...
Maar je zei dat je jezelf ging bezatten. Niet dat het dan moet hoor. Maar ik was gewoon benieuwd naar een update.quote:
Keulen heeft je zo te lezen goed gedaan...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef Xiance het volgende:
und so wie man mir gesagt hat..
mein deutch ist ganz gut! selbst mein neues toyboy kanst mir mich verstehen!
hoe snel ie dronken wordt?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je zei dat je jezelf ging bezatten. Niet dat het dan moet hoor. Maar ik was gewoon benieuwd naar een update.
keulen is echt een wereld stad!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Keulen heeft je zo te lezen goed gedaan...
Ow. Nee. Max staarde me aan dus ben hem maar gaan lezen. En nu slapen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je zei dat je jezelf ging bezatten. Niet dat het dan moet hoor. Maar ik was gewoon benieuwd naar een update.
ooooh ja leukquote:
slaapsequote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Nee. Max staarde me aan dus ben hem maar gaan lezen. En nu slapen.
gordon, hollands got tallentquote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
Gordon is IQ-loos'
Volgens Jacqueline, de zangeres die Holland's Got Talent voor het gerecht sleept, is jurylid Gordon IQ-loos. Ze windt zich erg op over de uitspraken van de Nederlandse homoseksueel, die de stem van Jacqueline vergeleek met een luchtalarm uit de Tweede Wereldoorlog.
![]()
![]()
"Hoe durf je zoiets te zeggen. Je haalt de Tweede Wereldoorlog hier niet bij, Gordon heeft gewoon geen IQ", meldt ze op Radio 1. "Ik ben heel erg positief en vrolijk, maar dit is niet leuk, wat Gordon heeft gedaan", voegt ze er aan toe. Gordon heeft inmiddels zijn mening laten horen over de rechtszaak.
Ik vind em best goed gevonden eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
Gordon is IQ-loos'
Volgens Jacqueline, de zangeres die Holland's Got Talent voor het gerecht sleept, is jurylid Gordon IQ-loos. Ze windt zich erg op over de uitspraken van de Nederlandse homoseksueel, die de stem van Jacqueline vergeleek met een luchtalarm uit de Tweede Wereldoorlog.
![]()
![]()
"Hoe durf je zoiets te zeggen. Je haalt de Tweede Wereldoorlog hier niet bij, Gordon heeft gewoon geen IQ", meldt ze op Radio 1. "Ik ben heel erg positief en vrolijk, maar dit is niet leuk, wat Gordon heeft gedaan", voegt ze er aan toe. Gordon heeft inmiddels zijn mening laten horen over de rechtszaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |