Ja nou ik denk hij blijft zoeken en doen en alles ik denk ik zeg Bas en Danny winden er geen doekjes om.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nu deceit laten infiltreren in de Pallaz?
Dat je dan Bas en danny aan mij geeft, maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ik denk hij blijft zoeken en doen en alles ik denk ik zeg Bas en Danny winden er geen doekjes om.
Oke oke oke!quote:
Ik denk dat je stilletjes en zwijgend je spulletjes moet pakken en naar buiten moet glippen als e.e.a. gedaan is, want je hoeft natuurlijk geen zware literatuur te bespreken of praten over de zin van het leven, maar ik denk dat het op intellecueel vlak een gigantische mismatch is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan Bas en danny aan mij geeft, maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.....
Hoezo ben ik dan niet voor een vaste relatie? laatste 4 jaar heb ik er 3 jaar van in 2 relaties gezetenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke oke oke!
Ja maar wat moet ik nu zeggen dan?!Jij bent meer in voor een vaste relatie, Deceit maakt elke week weer keuzes, hij heet niet voor niets zo!
Dus jij opereert in een to-táál andere markt dan hij!
Ja maar eerst even yin en yang!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dan niet voor een vaste relatie? laatste 4 jaar heb ik er 3 jaar van in 2 relaties gezeten
zoeken en doen ja?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ik denk hij blijft zoeken en doen en alles ik denk ik zeg Bas en Danny winden er geen doekjes om.
Ja ik wilde al zeggen, ik houd nu even wijselijk mijn mond, maar ik bedoel alles goed en nu heb ik dé twee verbaal meest ontwikkelde personen tegenover me en.... ja... moet ik maar eens even gaan ofzo.....quote:
Ik ben ook heel bekrompen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
zoeken en doen ja?
Blij dat er nog bekrompen mensen als jij bestaan
Ja met dit warme weer worden steken onder water natuurlijk beter zichtbaar he.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik wilde al zeggen, ik houd nu even wijselijk mijn mond, maar ik bedoel alles goed en nu heb ik dé twee verbaal meest ontwikkelde personen tegenover me en.... ja... moet ik maar eens even gaan ofzo.....
Welk warm weer? Ik heb een jas aan omdat het maar 18 graden is hier!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met dit warme weer worden steken onder water natuurlijk beter zichtbaar he.
Het zijn geen steken onder water!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met dit warme weer worden steken onder water natuurlijk beter zichtbaar he.
Ik ben ook niet op zoek, maar ga het ook niet uit de weg!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het zijn geen steken onder water!!Ik ben zo bekrompen dat ik denk dat als je de één na de ander date en het liefst in één weekend, dat je dan niet primair op zoek bent naar een vaste relatie!!
Daar bedoel ik he-le-maal niks kritisch mee. *zucht*
En ik denk dat jij heel anders van karakter bent dan hij, daar is toch niets mis mee?
Wat hij ^ zegt...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg die jongen heeft meer date sin een maand dan ik in een jaar!
Wat zeg ik, dan ik sidns ik single ben! Hou op met HEM helpen!
'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoek, maar ga het ook niet uit de weg!
Maar om de een of andere reden toch weer wel..
Zou zo veel willen vertellen zodat je je bekrompen meningen en vooroordelen inziet dat ze ook echt dom zijn..
Maar dat maakt je hoe je bent dus t is goed zo!
Hier is 't 23 gradenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welk warm weer? Ik heb een jas aan omdat het maar 18 graden is hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |