jij verwacht dat ze urugay gaan verslaan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Uhu-uhuuuuruguay, stur'n wie vanav'nd naar huis!
Normaal
venijn hoeft niet verkeerd te zijn.... of in jouw geval wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve ik ben vandaag vol venijn![]()
Zou dat dat groene spul van gister zijn?
Ja zuurzak, ik weet dat je samen met G_E hoopt dat ze verliezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij verwacht dat ze urugay gaan verslaan ?
Als ik eenmaal in zo'n bui zit ga ik heel erg snauwen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
venijn hoeft niet verkeerd te zijn.... of in jouw geval wel?
Goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen!
Hoe is je eerste nacht bevallen Erik?
Ik denk het, want wat rijmt is waar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve ik ben vandaag vol venijn![]()
Zou dat dat groene spul van gister zijn?
Dan zuip je voortaan maar waterquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik eenmaal in zo'n bui zit ga ik heel erg snauwen.
Tegen collega's, tegend e baas
O, dan weet ik waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het, want wat rijmt is waar.
Ja, dan zet ik overal m'n fangs in.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan zet ik overal m'n fangs in.
En je weet dat die allemaal scherp zijn!
*scheurt*
Ik vind hem niet zo yummie eigenlijkquote:
Ik dacht ook al...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Oei. Die pepersalami heeft meer knoflook dan verwacht *walm*
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Engel is wel ons excuus homo. Enig respect zou dus wel gepast zijn.
en dat terwijl je kan kiezen uit 3 pleinenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaaf weer met AL mijn vrienden WK kijken![]()
O wacht.........
De ene zit in Amsterdam vanavond bij vrienden
De ander in Weert bij familie
De ander is verhsuid naar Utrecht
De ene is op vakantie naar Italie
De rest geeft geen fuck om voetbal
I've been dumped.
Again.
Jij hebt zo aanspraak met jouw charmequote:
Kan jij Ang3l vanaaf niet meeslepen richting scherm in de kroeg ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt zo aanspraak met jouw charme
Nee want dan kruip ik verlegen weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt zo aanspraak met jouw charme
If it makes you feel better, ik kijk ook alleen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaaf weer met AL mijn vrienden WK kijken![]()
O wacht.........
De ene zit in Amsterdam vanavond bij vrienden
De ander in Weert bij familie
De ander is verhsuid naar Utrecht
De ene is op vakantie naar Italie
De rest geeft geen fuck om voetbal
I've been dumped.
Again.
Zeg ik ben geen charitycase.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan jij Ang3l vanaaf niet meeslepen richting scherm in de kroeg ?
Je woont in een studentenhuis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If it makes you feel better, ik kijk ook alleen hoor.
Het is vakantie, men is thuis of op vakantie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je woont in een studentenhuis.
Hoezo kijk je alleen?!
Omdat ik geen OV heb en met de auto een hel is?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon samen in Utrecht kijken?
een retourtje Utrecht is Erik toch wel waardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik geen OV heb en met de auto een hel is?
whatever..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
David Arquette is een acteur.
David Guetta is een DJ.
ja wat was je weer aan het spokenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zucht
vanacht weer veeeel te laat.. en vanochtend weer veeeel te vroeg
maar jij hebt toch wel een NS voordeelurenkaart ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik geen OV heb en met de auto een hel is?
mjah, ik ga binnenkort weer naar keulen, wat drinken met michaelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wat was je weer aan het spoken
had je Maikel terug gevonden ?
Volgens mij dus naar NS Hispeedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, ik ga binnenkort weer naar keulen, wat drinken met michael
ik moet die brief nog sturen, maar moet dat nou naar de NS, of naar DB ?
en ik ga ook naar ralph![]()
en mark
Niet vergeten he... anders weet ik je te vinden!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
KUT! Heb mijn oranje lucky boxer niet aan
Vanavond omkleden!
Ik kan ook zonder boxer kijken, helpt dat ook?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet vergeten he... anders weet ik je te vinden!
ohh dat deden wij vandeweek ook bij zon braziliaans kraampje.. werd ons niet in dank afgenomen volgens mijquote:
Ang3l á la Commandoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook zonder boxer kijken, helpt dat ook?
Newsflash: Die lalalalalaen niet meer. Die huilen slechts nog. Heul hard!quote:
Never change a winning format... hoe geil het ook isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook zonder boxer kijken, helpt dat ook?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus er is confetti genoeg vanavond?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus er is confetti genoeg vanavond?
zit al met de vlag te zwaaienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, jullie gaan hard.![]()
![]()
Iedereen klaar, in zijn oranje tenue?
nu al? krijg je geen lamme hand?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit al met mijn 'vlag' te zwaaien
Hangt er een bordje aan met "Pas op, zwenkt uit"?quote:
in de was?quote:
pics?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in de was?
ik ben meer van de attributen. Opblaashamer en kroon en zo'n drinkpet. Maar heb ook zo'n zeeuwsmeisje kostuummaar das voor als ze in de finale staan.
ik heb een goede trainingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al? krijg je geen lamme hand?Tis pas over een paar uur.
Je zat toch IN de kast he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in de was?
ik ben meer van de attributen. Opblaashamer en kroon en zo'n drinkpet. Maar heb ook zo'n zeeuwsmeisje kostuummaar das voor als ze in de finale staan.
quote:
ja, maar met dit soort evenementen. (voetbal en vooral Koninginnedag) zie je dat veel. ook de hetero's. En die gaan nog soms verder.quote:
je kan als hetero gewoon drag gaan dan zolang alles maar oranje isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar met dit soort evenementen. (voetbal en vooral Koninginnedag) zie je dat veel. ook de hetero's. En die gaan nog soms verder.
ja!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook al helemaal klaar voor vanavond?
ik ben er ook helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja!!
moet tot 8 uur werken, en wordt dan door me pa opgehaald zodat ik kwart over 8 helemaal klaar voor de buis kan zitten!
jij?
jij date ook wat afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
Mijn weekend is helaas afgelopen..
zaterdag niet gaan stappen, zondag vanaf 1 uur een high tea gehad.. uiteindelijk ook uit eten geweest en wezen stappen in denbosch..
prada bril kwijt, hij is gevonden in de kroeg..
jongen ontmoet uit drunen tijdens het stappen, hij is geweldig, ook daar blijven slapen en hij reageert niet meer op mijn smsnet als die andere uit utrecht..
gisteren een date gehad.. hij werkt in centerparcs, daar wezen tennissen en zwemmen =]
niet noemenswaardigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:55 schreef Deceit het volgende:
en hoe was jullie weekend?
Hey ik heb nog een deetje voor je, Deceit, ik ben soms net een uitzendbureau, maar wat dacht je van Bas en Danny? Lekker in de buurt en gewoon no-nonsense?quote:
Bas en Danny? klinkt als trio?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey ik heb nog een deetje voor je, Deceit, ik ben soms net een uitzendbureau, maar wat dacht je van Bas en Danny? Lekker in de buurt en gewoon no-nonsense?
Verveel je je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik had zoveel verwacht
van dit bestaan
maar wie had er ooit gedacht
dat het zo saai zou zijn.
Oh wacht, dat is niet van mezelf.![]()
Hoooiii![]()
Ik wilde net zeggenquote:
Ga je nu deceit laten infiltreren in de Pallaz?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik bedoel, Bas en Danny staan elke dag met hun vlag te zwaaien, daar hoeft het geen voetbaltijd voor te zijn...
Zeg die jongen heeft meer date sin een maand dan ik in een jaar!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay joh niks aan de hand gaan we zoeken naar iets anders joh!
hij heeft geen problemen met dates vinden dus je kan beter anderen gaan helpenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, allerminst, even een pauze en dús, logischerwijs, Fok.quote:
Wil wel foto's zien uiteraardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij heeft geen problemen met dates vinden dus je kan beter anderen gaan helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |