Moet jij niet trainen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Succes Laysa. Komt goed!
Alleen: ga dan maar niet met de bus.
mooi kut die woningquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo Laysa is de huisapotheek aan het inpakken. Hopelijk kan ik straks een beetje slapen! Vroeg naar bed zodat ik morgen niet onder de slaapmiddelen achter het stuur hoef te kruipen.
Dat spel was ook geweldig, Goldeneyequote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
James Bond in een tank door Moskou, blijft leuk.
quote:
Nee, maar ik moest ook lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef Gert het volgende:
Het wordt een beetje wanhopig Ian, die leutige Bommeldingen van jou.
Maar niet zo wanhopig als een scriptie met goatse.![]()
Zou het waar zijn?
Dat TS nog niet terug is doet me twijfelen, maar zo duidelijk willen maken dat die broer zogenaamd Bragi is... ik zeg: kloon.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt een beetje wanhopig Ian, die leutige Bommeldingen van jou.
Maar niet zo wanhopig als een scriptie met goatse.![]()
Zou het waar zijn?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
James Bond in een tank door Moskou, blijft leuk.
Aan de andere kant bleef hij met persoonlijke info strooien... zelfs nádat hij daarover had lopen klagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Hij had er wel werk in gestopt met een bestaande docent noemen.
Ik vond het wel vermakelijk.
Haha dat zou wel fijn zijn!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
maar lieve mensen ik ga sluiten ff VIOranje kijken, jaja ik wordt nog eens lief over Johan Derksen.
allemaal slaap lekker straks.![]()
Coos nogmaals goede reis en geniet in Spanje.
Laysa&D-K voorzichtig morgen en tot in Amsterdam.
(en D-K speciaal maak ik van de week lekkere hete kip voor je, desnoods neem ik het mee in een bakkie)
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan de andere kant bleef hij met persoonlijke info strooien... zelfs nádat hij daarover had lopen klagen
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn Lievvv![]()
![]()
Doei.....en stiekum lees ik mee ....dus beware!!!
Met een hamer die kurk naar binnen slaan of de hals eraf meppenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef FANN het volgende:
GODVER DE GODVER![]()
wil ik een soseetje pakken breekt die kurkentrekker af![]()
nou zit dat ijzere gekronkelde ding in de kurk en kurktrekker is TOT
en nee ik heb ook geen andere kurketrekker![]()
en ook geen andere fles rose meer
iemand een tip ?
[ link | afbeelding ]
Nah.. was eigenlijk bedoeld om te Proosten op Layse, D-K en Coos maarquote:
Dan is er iig niet heel veel over je heen gegaan, als je er nog 4 keer mee kunt proostenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. was eigenlijk bedoeld om te Proosten op Layse, D-K en Coos maar
de overwinning ken d'r ook nog wel bij
Nee, ik hou het bij eentje... met ijsblokkies ook nog, tis wel maandag heh..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is er iig niet heel veel over je heen gegaan, als je er nog 4 keer mee kunt proosten
Ik ben net ook mijn bed ingekropen en zit nog even links en rechts wat bij te lezen. Morgen kantoordag en ik heb niet veel meer te doen de komende twee weken. Dat worden dus twee lange wekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:18 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik heb niets te vertellen en moet ook gaan slapen, ik vind het alleen niet gezellig in m'n uppie![]()
Nou ja... toch maar naar boven dan, en morgen weer gewoon ruzie maken om het dekbed
Truste![]()
![]()
neh... niet echtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaan we slapen of heeft er iemand nog iets te melden
We winnen met 2-0 morgenavondquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaan we slapen of heeft er iemand nog iets te melden
Aaahwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutje, Mera misgelopen uiteraard. Ik ben dan ook de enige mongool die zijn "vrijdagavond" op maandag heeft
Dan heb je vandaag dus zaterdag en morgen zondag??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutje, Mera misgelopen uiteraard. Ik ben dan ook de enige mongool die zijn "vrijdagavond" op maandag heeft
Ja en dat kunnen wij weer niet!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag dus zaterdag en morgen zondag??
Dat scheelt dan dat je vanavond met de wedstrijd iig ongegeneerd aan het bier kunt, want morgen zondag![]()
Môgguh
Maar jij hebt daar zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee das waar.... en voor mij blijft dat nog wel een tijdje zo, ongeacht wel of geen weekend
3-0 voor nederland, dat zie ik in mijn glazen bolletjequote:
Als 't lang 0-0 blijft kan 't wel eens vervelend worden, hopen op een geniaal moment van Sneijder, Robben of van Persiequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't lang 0-0 blijft kan 't wel eens vervelend worden, hopen op een geniaal moment van Sneijder, Robben of Elia.
Kunnen ze die van Persie niet gewoon op de bank laten zitten??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't lang 0-0 blijft kan 't wel eens vervelend worden, hopen op een geniaal moment van Sneijder, Robben of van Persie.
1-0 eerste helft, en die andere 2 doelpunten in de 2e helft.quote:
Eens! AF-FE-LAAAAY AF-FE-LAAAY AF-FE-LAAAAAAAYquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen ze die van Persie niet gewoon op de bank laten zitten??
Damn wat loopt dat arrogante kutkind te prutsen... wij zitten iedere keer te juichen als hij (eindelijk...) gewisseld wordt.
Nee, hij gaat een Torresje doen. Het hele toernooi ruk spelen en in de finale schiet je de winnende erin. Hij blijft geniaal, dus gewoon laten staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen ze die van Persie niet gewoon op de bank laten zitten??
Damn wat loopt dat arrogante kutkind te prutsen... wij zitten iedere keer te juichen als hij (eindelijk...) gewisseld wordt.
kan me niet schelen wie ze maakt, als ze maar gemaakt wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens! AF-FE-LAAAAY AF-FE-LAAAY AF-FE-LAAAAAAAY
20:30quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Oh ... het is weer een voetbaldag.
Hoe laat moeten ze?
20.30quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat moeten ze?
Half negen en het wordt 2-1 voor Nederlandquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat moeten ze?
Duitsland natuurlijk, omdat 't kanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef Toverheks het volgende:
en dan morgen Duitsland-Spanje en welke ploeg er van hun door gaat zal ik echt niet weten.
vind Duitsland wel erg sterk, maar je weet nooit met die dolle Spanjaarden.
Oe ... dat is wel een mooie kroegkijktijd!quote:
ik heb er ook zo een naar voorgevoel over dat Duitsland te oppermachtig voor iedereen is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duitsland natuurlijk, omdat 't kan.
Zekersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe ... dat is wel een mooie kroegkijktijd!
2½ week geleden op zaterdag na de wedstrijd (die van 13.30) nog even naar de stad gegaan, maar toen stond het op het deel van de markt waar de VVV ook zit bij de café's iig helemaal oranje van de mensen, binnen, op de terrassen en daartussen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, ff kijken of ze in Gouda ook oranjegek zijn
.
Beste tijd tot nu toe, vrijdag was te vroeg en véél te warmquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe ... dat is wel een mooie kroegkijktijd!
Filmpje!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, ff kijken of ze in Gouda ook oranjegek zijn
.
Niet! Doen!quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beste tijd tot nu toe, vrijdag was te vroeg en véél te warm![]()
Alleen dat het nu doordeweeks is is dan weer behoorlijk kleaute![]()
Ze móeten winnen, zodat we een keer fatsóenlijk kunnen zuipen tijdens het kijken!
Waarom wist ik datquote:
Oh, shit! De finale is ook 's avonds!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan op zondagavond ook niet helemaal los met zuipen hoor, maandag ook gewoon weer werken
Goedemorgen.
Gister heel erg last van buikgriep vandaag voel ik mij ietsjes beter.
Soms? Altijd! Zeker wat dat ge-eaux betreft. Dat Ian die GS-shit nog aanhangt, tot daar aan toe. Maar daar trek ik de grens!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom wist ik datSoms ben je best voorspelbaar
![]()
Ik ga voor 't volksfeest vanavond op de marktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
2½ week geleden op zaterdag na de wedstrijd (die van 13.30) nog even naar de stad gegaan, maar toen stond het op het deel van de markt waar de VVV ook zit bij de café's iig helemaal oranje van de mensen, binnen, op de terrassen en daartussen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms? Altijd! Zeker wat dat ge-eaux betreft. Dat Ian die GS-shit nog aanhangt, tot daar aan toe. Maar daar trek ik de grens!
Meaui, weer een samen-tegen-de-resdt momentjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms? Altijd! Zeker wat dat ge-eaux betreft. Dat Ian die GS-shit nog aanhangt, tot daar aan toe. Maar daar trek ik de grens!
Zal ik alvast aftellen tot Ian verschijnt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meaui, weer een samen-tegen-de-resdt momentje
Wel een van de betere dagen om buikgriep te hebben, in elk geval geen 30 gradenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gister heel erg last van buikgriep vandaag voel ik mij ietsjes beter.
hahaha jij bent ook erg opbeurend hahaha gister was het 29 gr.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel een van de betere dagen om buikgriep te hebben, in elk geval geen 30 graden
Kun je lang tellen, die heeft vandaag vrijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik alvast aftellen tot Ian verschijnt?
voor jou wordt het ook een spannende week Marrije, over 8 dagen ben je toch uitgerekend??? nog nergens last van, voorweeen, harde buiken en al die ongein die erbij hoort??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marrije doet gewoon een WK finale kindje.... een zondagskindjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor jou wordt het ook een spannende week Marrije, over 8 dagen ben je toch uitgerekend??? nog nergens last van, voorweeen, harde buiken en al die ongein die erbij hoort??
FOK!vrij?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kun je lang tellen, die heeft vandaag vrij
Neuh, maar heb je hem sowieso wel eens voor 12 uur hier gezien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
FOK!vrij?
Zo. Net een record-interview gedaan: drie minuten.
hahaha nee mag ik niet om lachen, zal toch zo lullig wezen, van de vroedvrouw neemt haar telefoon niet op, wil eerst de wedstrijd afkijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marrije doet gewoon een WK finale kindje.... een zondagskindje
en jou baby komt tegen de tijd dat het WK schaatsen er is, dus jullie kunnen uit een leuke schaatsnaam kiezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan noemen we hem hier gewoon Bert![]()
Naar van Markwijk
is Beton ook al een naamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Mijn zoon heet Vlinder, Heks!
En mijn dochter heet Beton.
LOL.... neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jou baby komt tegen de tijd dat het WK schaatsen er is, dus jullie kunnen uit een leuke schaatsnaam kiezen.
(straks wint er een rus of een japannertje, ach die heten allemaal ho en hi)
Ah gelukkig, dat gaat iig de goeie kant opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef liesje1979 het volgende:
Dankje heks, het gaat al wat beter hoor, heb al een paar crackers en een kop thee op.
Ik heb nog 11 dagen te gaan tot de uitgerekende datum. Van harde buiken geen last (ik doe gewoon zo min mogelijk), van voorweeen wel een beetjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor jou wordt het ook een spannende week Marrije, over 8 dagen ben je toch uitgerekend??? nog nergens last van, voorweeen, harde buiken en al die ongein die erbij hoort??
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan noemen we hem hier gewoon Bert![]()
Naar van Markwijk
Onze kindjes hebben & krijgen buitenlandse namenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha nee mag ik niet om lachen, zal toch zo lullig wezen, van de vroedvrouw neemt haar telefoon niet op, wil eerst de wedstrijd afkijken.
oh zal je zien, komt de baby echt op dat moment.
nou dan hoeft Marrije plus man niet lang over de naam na te denken, heet het gewoon orange, is heel modern hoor, want tegenwoordig hoor ik de gekste babynamen om me heen, zo heb je een vlinder of bubble ja soms denk ik wie geeft zijn kind nu zo een naam.
( hoop niet dat iemand zijn kind hier vlinder of zoiets heet)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... nee![]()
Dat gaat m niet worden, en ik geloof niet dat er een schaatser meedoet met een naam die maar in de buurt komt van wat we leuk vinden....
Als Koss nou nog had geschaatst. . .quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... nee![]()
Dat gaat m niet worden, en ik geloof niet dat er een schaatser meedoet met een naam die maar in de buurt komt van wat we leuk vinden....
ik hoef niet meteen te bellen als de vliezen breken, dat scheelt weer. Tenzij hij erin gepoept heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar echt, zie het helemaal voor me, Marrije onder de wedstrijd, bij de voorbeschouwing breekt haar water als Jack een leuke opmerking maakt, dan moet er natuurlijk gebeld worden, vroedvrouw komt, heeft meer oog voor de tv, legt Marrije vast in starthouding en kijkt eerst de wedstrijd af.
De 17e, maar ik verwacht het vanaf de 14equote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
Je was toch de 14 uitgerekend Marrije??? want jij zegt nu over 11 dagen
Olaf ja vind ik wel mooie naam, maar Olaf kan je het nog steeds noemen hoor, die helpt noorwegen maar nu aan de kant.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
Marrije haar baby komt de 23ste, op mijn verjaardag
oh hele geruststelling, ben van alle3 in ziekenhuis bevallen, ook medisch enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoef niet meteen te bellen als de vliezen breken, dat scheelt weer. Tenzij hij erin gepoept heeft natuurlijkIk beval niet thuis trouwens, op medische indicatie (gezien de slechte bevalling van zoon 1) in het ziekenhuis.
Gelukkig helpt ie aan de kant, anders had je 'm niet meer Olaf kunnen noemen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:19 schreef Toverheks het volgende:
Olaf ja vind ik wel mooie naam, maar Olaf kan je het nog steeds noemen hoor, die helpt noorwegen maar nu aan de kant.
Ik doelde dan ook op Koss. Lekker apartquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig helpt ie aan de kant, anders had je 'm niet meer Olaf kunnen noemen.
Oh Laf! Ik vind het niks.
En dan al die tieners: "Hey, ik ben vorig jaar nog naar jou op vakantie geweest!"quote:
oh dat bedoelde je koss is ook een eiland.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op Koss. Lekker apart
je waarschuwt ons wel hoor, dan puffen wij gezellig op afstand met je mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef Marrije het volgende:
Op zich voelde ik me veiliger in het zkh, maar gezien het gebrek aan personeel in het weekend is ook dat een illusie. Maar nou ja. Gewoon hopen dat deze keer alles vlot en goed gaat. En niet in het weekend.
Of Joachim, naar de coach van de as Wereldkampioenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou 'm Bert noemen. Naar Van Marwijk
Bastianquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Of Joachim, naar de coach van de as Wereldkampioen
Jian! Je liefje heeft malariaquote:
echt waar, o, wat dat arme kind toch allemaal moet doormaken.quote:
Zij zijn de enigen waar ik het van kan hebben, omdat het bij hun hele taaltje past.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
De jeugd van tegenwoordig weet ook al niet meer wat een bezittelijk voornaamwoord is.
Als we dan toch bezig gaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij zijn de enigen waar van wie ik het kan hebben, omdat het bij hun hele taaltje past.
Oeps!quote:
Ik denk dat dat 'wie' en 'wiens' er nog wel een keer helemaal uit liggen, misschien ga jij dat nog meemaken.quote:
Zij maken dat de Rest van de Jeugd van Tegenwoordig denkt dat het Goed Nederlands is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij zijn de enigen waar ik het van kan hebben, omdat het bij hun hele taaltje past.
Alweer?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ga meteen de brandweer bellen!
Okay, okay ... gewoon voor een interviewtje.
Nee hoor, de kans dat je Marrije aan het twijfelen krijgt lijkt me al heel sterk, maar ik denk ook niet dat iemand ons aan het twijfelen krijgt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
leuk, jullie maken Marrije en Leandra aan het twijvelen betreft een babynaam, vooral die van Jian, die bekt zo lekker hahaha
Die van ons staat inderdaad al heel lang vast en we vinden de naam echt prachtig en de 2e en 3e naam wordt net als bij de andere twee de naam van mn schoonvader en mijn vader.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, de kans dat je Marrije aan het twijfelen krijgt lijkt me al heel sterk, maar ik denk ook niet dat iemand ons aan het twijfelen krijgt.
Met een F dat dan wel weer
Die van vorige week zei dat deze meer veldervaring had en dus een betere kandidaat was.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alweer?
Ga je ook vragen of bij hen ook de paal weggehaald wordt op last van de Arbo en wat ervoor in de plaats komt?
Zulks een invloed!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zij maken dat de Rest van de Jeugd van Tegenwoordig denkt dat het Goed Nederlands is.
Dat zal je verbazen. Ik zie het al bij mijn jongste broertje, die vroeger perfect NL schreef en nu hij deze muziek luistert er ineens van overtuigd is dat fatsoenlijke spelling een crime is.quote:
Oh jee, als ie dan maar niet naar death metal gaat luisteren en vervolgens zijn klasgenootjes vermoordt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat zal je verbazen. Ik zie het al bij mijn jongste broertje, die vroeger perfect NL schreef en nu hij deze muziek luistert er ineens van overtuigd is dat fatsoenlijke spelling een crime is.
Die van ons is ook al blijven hangen van november... ik denk wel dat dat het gaat worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die van ons staat inderdaad al heel lang vast en we vinden de naam echt prachtig en de 2e en 3e naam wordt net als bij de andere twee de naam van mn schoonvader en mijn vader.
Gewoon alvast er vanuit gaan dat het bij de halve finale blijft; maar verder onderschatten we ze niet hoor.quote:Sport
Het nationale voetbalelftal is twee maal wereldkampioen voetbal geworden, namelijk in eigen land in 1930 en in Brazilië in 1950. In 2010 wist het team de halve finale te bereiken. Bij de editie van 1930, het allereerste wereldkampioenschap voetbal, was Uruguay tevens het gastland. Het land wist ook veertien maal de Copa América, het Zuid-Amerikaans kampioenschap voetbal, te winnen. De Primera División is de hoogste voetbalcompetitie.
Andere populaire sporten zijn basketbal en rugby.
ohhhhhhh leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van ons is ook al blijven hangen van november... ik denk wel dat dat het gaat worden eigenlijk.
Niet heel apart, en geen naam waarvan je moet uitleggen hoe het geschreven moet worden, maar ook geen naam die jaarlijks 500 keer voorkomt (112 in topjaar 2006), en het neemt weer af.
Ik voel trouwens nog niets, maar ik zit met een blote buik op de bank en m'n buik beweegt
Het ene moment is er rechts onder m'n navel een hogere bobbel en loopt het links langzaam af, en het andere moment is het andersom.
Wat een gejinx van Wiki.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Zat net in Wiki over Uruguay te lezen, kwam ik dit hoofdstukje tegen.
[..]
Gewoon alvast er vanuit gaan dat het bij de halve finale blijft; maar verder onderschatten we ze niet hoor.
Ik vind het wel aandoenlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Gewoon alvast er vanuit gaan dat het bij de halve finale blijft; maar verder onderschatten we ze niet hoor.
Nah, hoeven ze toch alleen maar "halve" weg te halen als ze NL verslaan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Doe maar die laatste danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:07 schreef Jian het volgende:
Verliezen van Uruguay in de halve finale of verliezen van Duitsland in de finale ?
Dilemma's, dilemma's .....
Elke generatie moet er één hebben tochquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
een hernieuwd trauma voor veel Nederlanders
vind ik ook, ik ben zo lang zo gek geluld over de deceptie van 1974, dat ik gewoon zelf wel eens wil meemaken hoe het voelt om een finale te verliezen van de Duitsersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Elke generatie moet er één hebben toch![]()
Qua voetbal dan
Was dat met 2-1 Lothar? Of tegen de Russenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik herinner mij '88 nog. Toen mocht ik als 10/11 jarig guppie met de vlag naar buiten, geweldig vond ik dat.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:34 schreef hondjes het volgende:
Het was vreselijk, die wedstijd.
Ik heb de hele wedstrijd in de tuin gezeten, van de zenuwen, en dan hoorde k ineens gejuig, rende ik
naar binnen..en was het weer net niet een goal.
Dus nu zal het wel weer tuin worden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat met 2-1 Lothar? Of tegen de Russen
Ik weet wel dat ik toentertijd tegen de klippen op zoop bij zo'n voetbalfeestje. Verder vergeet ik de bal snel.
Dat weet ik ook nog. Dat Van Breukelen hem hield en ik samen met vriendje van toen helemaal uitzinnig op de bank. Ik omdat hij me aanstak met zijn blijheidquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef Gert het volgende:
Van de finale weet ik nog dat ik de straat op ging toen Rusland een penalty kreeg.
Even later een waanzinnig gejuich uit alle huizen. Mis!
quote:Doden door ruzie om WK voetbal
HANNOVER - In Duitsland zijn twee doden gevallen door een ruzie om het WK voetbal. In de nacht van maandag op dinsdag overleed een tweede slachtoffer na een schietpartij maandag in een kroeg in Hannover, de hoofdstad van de aan Nederland grenzende deelstaat Nedersaksen.
Twee Italianen en een Duitser hadden ruzie gekregen in de horecagelegenheid in de marge van de hoerenbuurt. De woordenwisseling ging over prestaties van Duitse en Italiaanse voetballers bij wereldkampioenschappen. De 42-jarige vermoedelijke dader schoot volgens de politie de Italianen van 47 en 49 in hun hoofd. De verdachte is voortvluchtig.
Volgens de politie hadden alle deelnemers aan de ruzie alcohol gedronken, zo meldt weekblad Der Spiegel op zijn website.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog. Dat Van Breukelen hem hield en ik samen met vriendje van toen helemaal uitzinnig op de bank. Ik omdat hij me aanstak met zijn blijheid.
Dat was de finale dus van '88. Wat wat dat dan met dat pesterige Zwei zu Einz Lothar?
Een van de Nederlandse spelers (Winter?) riep dat Zwei zu Eins Lothar heel jengelig naar die Lothar M en dat werd toen onze yellquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:45 schreef Gert het volgende:
"Zwei zu Eins Lothar" zegt me als yell of liedje niets. Maar het moet wel dat EK geweest zijn, want Nederland won toen in de halve finale met 2-1 van gastland Duitsland.
Wat een gekken zijn er ook in de wereld....quote:
Boys will be boys ... En dan schiet de Duitser wiens team nog wel in het spel zit, die twee Italianen doodquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
Wat een gekken zijn er ook in de wereld....
Hoe kun je daar nou zo'n ruzie over maken dat het leidt tot een dubbele moord?!
Echt, lekker belangrijk wie er beter is
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Leandra het volgende:
Was 88 ook niet het jaar van het spuug-incident waar ze later nog een boter-reclame mee gemaakt hebben?
Ja dat dus, hoe zielig en gefrustreerd moet je dan zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boys will be boys ... En dan schiet de Duitser wiens team nog wel in het spel zit, die twee Italianen dood.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gekken zijn er ook in de wereld....
Hoe kun je daar nou zo'n ruzie over maken dat het leidt tot een dubbele moord?!
Echt, lekker belangrijk wie er beter is
Inderdaad, was het niet het voetbal dan was er wel iets anders geweest om elkaar kapot te schieten na de nodige alcohol te hebben ingenomen. Sommige mensen kunnen maar beter niet drinken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het voetbal dan ook nauwelijks 'de schuld' hiervan geven. Het is weliswaar de directe aanleiding, maar iemand die naar de kroeg gaat en dan een pistool meeneemt is sowieso een tijdbom. Het had ook over buitenlanders of zo kunnen gaan en dán verkeerd aflopen.
En bedankt. Nu heb ik Gloria Estafan in mijn hoofd.quote:
Klopt:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:15 schreef Gert het volgende:
Opmerkelijk: in Duitsland lijkt men zo zelfverzekerd, en roepen ze van de daken dat ze de titel weer gaan pakken. Zo was de afgelopen dagen te zien in WK-programma's en andere media.
Maar volgens een enquete op de site van de grootste krant van Duitsland, Bild-Zeitung, is Nederland huizenhoog favoriet voor de wereldtitel: maar liefst 62% van de respondenten denkt dat Oranje kampioen wordt.
Dit bericht De Telegraaf, die er wél bij meldt dat allerlei Nederlandse sites gisteren een oproep deden om de enquete van Bild in te vullen.
Bron: GSquote:Toll. Wir ficken Poll
Landgenossen! Allemaal even mithilfen. Wir gehen even die nachbarn ficken. Also nicht die nachbarn, aber die poll von die nachbarn. Bild Zeitung, die Toten Baum von wakker Mofrika, hatt ein supergeiles polletje gemacht. Uber die WM foesball. Sie kunnen abstimmen wie von die vier halbfinalspieler de Weltmeister wird. Jetzt stehen die schwule wichsbuben von Joachim Low mit ein dicke 86 prozent fett oben. Holland auf die zweite plek, und Spanien und Oehoeroegay dritte und vierte. Und das muss SOFORT veranderen. Gewoon, omdas das kann. Für die lol, und um die Eisbeinfressers einen lur zu drehen. Also das Bindendes AbstimBeratung ist HOLLAND. Ihr könnt ABSTIMMEN. (Nach unten scrollen bitte.) Fein Danke und Tschüss!
Ja altijd leuk hè, zal ik nog wat Miami Sound Machine youtubes gaan zoeken voor je??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik Gloria Estafan in mijn hoofd.
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Leandra het volgende:
Ja altijd leuk hè, zal ik nog wat Miami Sound Machine youtubes gaan zoeken voor je??
nothin' but trouble. . .quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik Gloria Estafan in mijn hoofd.
Ja, je zou bijna denken dat Johan Derksen in de showbizz werkzaam is.... oh wachtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
Ik lig ook echt helemaal in een deuk om de mannen in het Wesley Sneijder versus Johan Derksen topic. Ik dacht dat wijvennijd erg was, maar die mannen, mijn God. De ene kankerhoer na de andere aandachtshoer.
Zo raar, dat iemand die in de showbizz werkzaam is, aandacht lekker vindt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat Johan Derksen in de showbizz werkzaam is.... oh wacht
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch moet ik vaak lachen om Johan Derksen, heb hem honderd , nee duizend keer liever dan Jack van Gelder.
Dat wordt kamperenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Oranje dakloos in Zuid-Afrika
Mooi, dat vertrouwen van de KNVB.
Johan Dquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch moet ik vaak lachen om Johan Derksen, heb hem honderd , nee duizend keer liever dan Jack van Gelder.
Wat hebben ze tegen Jack. Ik vind 'm een leuke presentator.quote:
Hoe ze kraai jr altijd afzeiken is anders ook te makkelijkquote:
Hij vraagt er natuurljik wel een beetje om, sommige mensen roepen dat op zichzelf af om lekker afgezeken te worden en Hans Kraay Jr. is daar 1 van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe ze kraai jr altijd afzeiken is anders ook te makkelijk.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat hebben ze tegen Jack. Ik vind 'm een leuke presentator.
Beter dan die gasten die hetzelfde proberen op de campingzenders.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, want Jack is NOS dus dat is kwaliteit.![]()
Nou veel plezier met die letterlijk en figuurlijk aalgladde schijnheil. Oe leuk, wéér een filmpje met kleine negertjes waar VVD-stemmer Jack dan ontroerd bij kijkt. (de VVD die de begroting ontwikkelingshulp wil halveren). "Mooi hè jongens" zegt hij warm saamhorig tegen z'n gasten.
En 1,4 miljoen Nederlanders knikken ja en pinken een traantje weg. De campingzenderkijkers trekken nog een blik Euroshopper-bier open.
Precies ja, zo makkelijk is 't dus wat ze bij de camping doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
O ja, want Jack is NOS dus dat is kwaliteit.![]()
Nou veel plezier met die letterlijk en figuurlijk aalgladde schijnheil. Oe leuk, wéér een filmpje met kleine negertjes waar VVD-stemmer Jack dan ontroerd bij kijkt. (de VVD die de begroting ontwikkelingshulp wil halveren). "Mooi hè jongens" zegt hij warm saamhorig tegen z'n gasten.
En 1,4 miljoen Nederlanders knikken ja en pinken een traantje weg. De campingzenderkijkers trekken nog een blik Euroshopper-bier open.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat hebben ze tegen Jack. Ik vind 'm een leuke presentator.
Beter dan die gasten die hetzelfde proberen op de campingzenders.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies ja, zo makkelijk is 't dus wat ze bij de camping doen.
Jack kan heel goed tellen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, Jack daarentegen is hogere wiskunde.
Spannend hoor, was ze erg zenuwachtig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn kamer in het gastenverblijf ziet er prima uit! Beter dan menig hotel en ik heb nog gratis internet op mijn laptop ook. Eigen balkonnetje erbij en uitzicht over Amsterdam. Laysa ligt nu in de OK en ik hobbel nu terug naar haar kamer op de afdeling om haar op te wachten!
Eh nee hoor, bij een campingzender moeten ze zich aan de regels van de sponsors houden. Bepaalde merken genoeg noemen enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:
studio sportzomer en VI oranje zijn 2 verschillende voetbalprog.
Jack is gewoon serieus en heeft zich aan de richtlijnen van de NOS te houden, Derksen,Genee en vd Gijp mogen gewoon doen en laten wat ze willen, al zal er 1 op tafel schijten alles mag daar en kan gezegt worden.
de Nos is gewoon verbonden aan de plublieke zenders, en er zit daar een strenge *jury* die alles in de gaten houd wat betreft ned.1-2 en 3.
Ga 's deaudtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
mogguhquote:
wat wordt ze laat geholpen, hoop dat de zenuwen van jou minder zijn dan die van mij pppffttttt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn kamer in het gastenverblijf ziet er prima uit! Beter dan menig hotel en ik heb nog gratis internet op mijn laptop ook. Eigen balkonnetje erbij en uitzicht over Amsterdam. Laysa ligt nu in de OK en ik hobbel nu terug naar haar kamer op de afdeling om haar op te wachten!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
WAAR IS MIJN ORANJE SHIRT!? Oh god, oh god.
TR!!!!quote:
Die van mij is ranzig, denk je dat dat mij ene fuck kan schelen? Ik trek dat ding aan en ga staan brullen als een leeuw verdomme.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij aan de waslijn en beter is hij op tijd droog want ik moet hem aan anders verliezen we.
Hoor!
Gooi er gewoon bier overheenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik moet trouwens als ik thuiskom ook als een speer mijn Sbav-jurkje nóg een keer wassen want de lucht van de plomp is er nog niet helemaal uit.
Ik heb ook maar één outfit en woon niet eens in een land waar de oranje-outfits zeer beperkt verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:48 schreef remlof het volgende:
Mensen die maar één oranje shirt hebben![]()
![]()
Ik heb geloof ik elke wedstrijd een ander shirt aangehad, de meeste weggevertjes bij kratten bier.
Zeg het maar gewoon, je hebt maar 1 Jup Holland Jup shirt en je bent gewoon te lui om te wassenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:48 schreef remlof het volgende:
Mensen die maar één oranje shirt hebben![]()
![]()
Ik heb geloof ik elke wedstrijd een ander shirt aangehad, de meeste weggevertjes bij kratten bier.
Zal wel weer gul overdreven zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:54 schreef Jian het volgende:
't zijn wel irritante dingen, maar .......
Vuvuzelahater schiet kind dood
KAAPSTAD - Een 14-jarige jongen heeft zijn enthousiasme voor het WK met de dood moeten bekopen. De buurman van het kind schoot de jongen dood omdat hij iets te lang op zijn vuvuzela blies...
http://www.telegraaf.nl/b(...)iet_kind_dood__.html
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind 1 oranje voetbalshirt ook meer dan genoeg voor die 1x in de 2 jaar dat ze spelen
En tijd zat om tussendoor even te wassen, ik sorteer toch niet op kleur.
Het ophangen vergeet ik alleen wel eens. (Insert smiley met plakbandmondje)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier TR'en is eigenlijk het meest nutteleauze wat je kan doen, meer dan de helft van de vaste bezetting is inmiddels mod of heauger
Ik mag niet hè. Laatst nog voor PUB gevraagd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wanneer wordt jij eens mod?
KLB of ONZ ofzo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag niet hè. Laatst nog voor PUB gevraagd.
Word, zonder t.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wanneer wordt jij eens mod?
KLB of ONZ ofzo.
Nee, misschien was dat het probleemquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Werd daar een mod voor gezocht dan?
Daarom juist, serieuzert.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil je even normaal doen? Dat is het enige subforum waar ik serieus reaguur.
Waar ga je kijken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef remlof het volgende:
Zo, op naar huis en me mentaal voorbereiden op de wedstrijd
Dan wordt Ian een soort Frenkie. Nu alleen nog een DarkElf.quote:
Wat!?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt Ian een soort Frenkie. Nu alleen nog een DarkElf.
Ik heb wortels, die moet je wel wassenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:10 schreef beequeen het volgende:
Ik heb alleen oranje lipstick, die hoef ik niet te wassen.![]()
Een heul bataljon vol zelfs.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
Niet dat het er toe doet want Cc wil geloof ik nooit meer modden, maar er zijn wel mensen van kittengate die weer mod zijn geweest? Of niet.
Ik vind jou meer een Frenkie dan een Mordreth of een Scorpion.quote:
MissyMirjam weet ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
Niet dat het er toe doet want Cc wil geloof ik nooit meer modden, maar er zijn wel mensen van kittengate die weer mod zijn geweest? Of niet.
Ik en namen onthoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Frenkie dan een Mordreth of een Scorpion.
quote:
Met vrienden iig. Of bij één van hen of met z'n allen in/bij een kroeg. Ik hoor het zo welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar ga je kijken?
Wij gaan vanavond speciaal open met een grote tv op het terras
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Met vrienden iig. Of bij één van hen of met z'n allen in/bij een kroeg. Ik hoor het zo wel
SHO.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Frenkie is ook van ver voor mijn tijd geloof ik.
Wat heb jij eigenlijk gemod Cc, R&P weet ik, maar verder nog iets?
Echt nooit meer. Ik vind het veel leuker in het zwart.quote:
Hij is goed hequote:
Ze gaan de tekst na elke wedstrijd aanpassenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is goed heHoorde hem vanmorgen voor het eerst op de radio, geweldig
quote:
Dat doen ze ook met dit nummer, ook leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gaan de tekst na elke wedstrijd aanpassen
Die had ik nog niet gehoordquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doen ze ook met dit nummer, ook leuk![]()
Ik luister nooit 538 hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee?Van Edwin Evers is dat
![]()
![]()
Hier staan alle variantjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |