Dan is er iig niet heel veel over je heen gegaan, als je er nog 4 keer mee kunt proostenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. was eigenlijk bedoeld om te Proosten op Layse, D-K en Coos maar
de overwinning ken d'r ook nog wel bij
Nee, ik hou het bij eentje... met ijsblokkies ook nog, tis wel maandag heh..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is er iig niet heel veel over je heen gegaan, als je er nog 4 keer mee kunt proosten
Ik ben net ook mijn bed ingekropen en zit nog even links en rechts wat bij te lezen. Morgen kantoordag en ik heb niet veel meer te doen de komende twee weken. Dat worden dus twee lange wekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:18 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik heb niets te vertellen en moet ook gaan slapen, ik vind het alleen niet gezellig in m'n uppie![]()
Nou ja... toch maar naar boven dan, en morgen weer gewoon ruzie maken om het dekbed
Truste![]()
![]()
neh... niet echtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaan we slapen of heeft er iemand nog iets te melden
We winnen met 2-0 morgenavondquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaan we slapen of heeft er iemand nog iets te melden
Aaahwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutje, Mera misgelopen uiteraard. Ik ben dan ook de enige mongool die zijn "vrijdagavond" op maandag heeft
Dan heb je vandaag dus zaterdag en morgen zondag??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutje, Mera misgelopen uiteraard. Ik ben dan ook de enige mongool die zijn "vrijdagavond" op maandag heeft
Ja en dat kunnen wij weer niet!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag dus zaterdag en morgen zondag??
Dat scheelt dan dat je vanavond met de wedstrijd iig ongegeneerd aan het bier kunt, want morgen zondag![]()
Môgguh
Maar jij hebt daar zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee das waar.... en voor mij blijft dat nog wel een tijdje zo, ongeacht wel of geen weekend
3-0 voor nederland, dat zie ik in mijn glazen bolletjequote:
Als 't lang 0-0 blijft kan 't wel eens vervelend worden, hopen op een geniaal moment van Sneijder, Robben of van Persiequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't lang 0-0 blijft kan 't wel eens vervelend worden, hopen op een geniaal moment van Sneijder, Robben of Elia.
Kunnen ze die van Persie niet gewoon op de bank laten zitten??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't lang 0-0 blijft kan 't wel eens vervelend worden, hopen op een geniaal moment van Sneijder, Robben of van Persie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |