3-0 voor nederland, dat zie ik in mijn glazen bolletjequote:
Als 't lang 0-0 blijft kan 't wel eens vervelend worden, hopen op een geniaal moment van Sneijder, Robben of van Persiequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't lang 0-0 blijft kan 't wel eens vervelend worden, hopen op een geniaal moment van Sneijder, Robben of Elia.
Kunnen ze die van Persie niet gewoon op de bank laten zitten??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't lang 0-0 blijft kan 't wel eens vervelend worden, hopen op een geniaal moment van Sneijder, Robben of van Persie.
1-0 eerste helft, en die andere 2 doelpunten in de 2e helft.quote:
Eens! AF-FE-LAAAAY AF-FE-LAAAY AF-FE-LAAAAAAAYquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen ze die van Persie niet gewoon op de bank laten zitten??
Damn wat loopt dat arrogante kutkind te prutsen... wij zitten iedere keer te juichen als hij (eindelijk...) gewisseld wordt.
Nee, hij gaat een Torresje doen. Het hele toernooi ruk spelen en in de finale schiet je de winnende erin. Hij blijft geniaal, dus gewoon laten staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen ze die van Persie niet gewoon op de bank laten zitten??
Damn wat loopt dat arrogante kutkind te prutsen... wij zitten iedere keer te juichen als hij (eindelijk...) gewisseld wordt.
kan me niet schelen wie ze maakt, als ze maar gemaakt wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens! AF-FE-LAAAAY AF-FE-LAAAY AF-FE-LAAAAAAAY
20:30quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Oh ... het is weer een voetbaldag.
Hoe laat moeten ze?
20.30quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat moeten ze?
Half negen en het wordt 2-1 voor Nederlandquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat moeten ze?
Duitsland natuurlijk, omdat 't kanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef Toverheks het volgende:
en dan morgen Duitsland-Spanje en welke ploeg er van hun door gaat zal ik echt niet weten.
vind Duitsland wel erg sterk, maar je weet nooit met die dolle Spanjaarden.
Oe ... dat is wel een mooie kroegkijktijd!quote:
ik heb er ook zo een naar voorgevoel over dat Duitsland te oppermachtig voor iedereen is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duitsland natuurlijk, omdat 't kan.
Zekersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe ... dat is wel een mooie kroegkijktijd!
2½ week geleden op zaterdag na de wedstrijd (die van 13.30) nog even naar de stad gegaan, maar toen stond het op het deel van de markt waar de VVV ook zit bij de café's iig helemaal oranje van de mensen, binnen, op de terrassen en daartussen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, ff kijken of ze in Gouda ook oranjegek zijn
.
Beste tijd tot nu toe, vrijdag was te vroeg en véél te warmquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe ... dat is wel een mooie kroegkijktijd!
Filmpje!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, ff kijken of ze in Gouda ook oranjegek zijn
.
Niet! Doen!quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beste tijd tot nu toe, vrijdag was te vroeg en véél te warm![]()
Alleen dat het nu doordeweeks is is dan weer behoorlijk kleaute![]()
Ze móeten winnen, zodat we een keer fatsóenlijk kunnen zuipen tijdens het kijken!
Waarom wist ik datquote:
Oh, shit! De finale is ook 's avonds!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan op zondagavond ook niet helemaal los met zuipen hoor, maandag ook gewoon weer werken
Goedemorgen.
Gister heel erg last van buikgriep vandaag voel ik mij ietsjes beter.
Soms? Altijd! Zeker wat dat ge-eaux betreft. Dat Ian die GS-shit nog aanhangt, tot daar aan toe. Maar daar trek ik de grens!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom wist ik datSoms ben je best voorspelbaar
![]()
Ik ga voor 't volksfeest vanavond op de marktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
2½ week geleden op zaterdag na de wedstrijd (die van 13.30) nog even naar de stad gegaan, maar toen stond het op het deel van de markt waar de VVV ook zit bij de café's iig helemaal oranje van de mensen, binnen, op de terrassen en daartussen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms? Altijd! Zeker wat dat ge-eaux betreft. Dat Ian die GS-shit nog aanhangt, tot daar aan toe. Maar daar trek ik de grens!
Meaui, weer een samen-tegen-de-resdt momentjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms? Altijd! Zeker wat dat ge-eaux betreft. Dat Ian die GS-shit nog aanhangt, tot daar aan toe. Maar daar trek ik de grens!
Zal ik alvast aftellen tot Ian verschijnt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meaui, weer een samen-tegen-de-resdt momentje
Wel een van de betere dagen om buikgriep te hebben, in elk geval geen 30 gradenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gister heel erg last van buikgriep vandaag voel ik mij ietsjes beter.
hahaha jij bent ook erg opbeurend hahaha gister was het 29 gr.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel een van de betere dagen om buikgriep te hebben, in elk geval geen 30 graden
Kun je lang tellen, die heeft vandaag vrijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik alvast aftellen tot Ian verschijnt?
voor jou wordt het ook een spannende week Marrije, over 8 dagen ben je toch uitgerekend??? nog nergens last van, voorweeen, harde buiken en al die ongein die erbij hoort??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marrije doet gewoon een WK finale kindje.... een zondagskindjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor jou wordt het ook een spannende week Marrije, over 8 dagen ben je toch uitgerekend??? nog nergens last van, voorweeen, harde buiken en al die ongein die erbij hoort??
FOK!vrij?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kun je lang tellen, die heeft vandaag vrij
Neuh, maar heb je hem sowieso wel eens voor 12 uur hier gezien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
FOK!vrij?
Zo. Net een record-interview gedaan: drie minuten.
hahaha nee mag ik niet om lachen, zal toch zo lullig wezen, van de vroedvrouw neemt haar telefoon niet op, wil eerst de wedstrijd afkijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marrije doet gewoon een WK finale kindje.... een zondagskindje
en jou baby komt tegen de tijd dat het WK schaatsen er is, dus jullie kunnen uit een leuke schaatsnaam kiezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marrije doet gewoon een WK finale kindje.... een zondagskindje
En dan noemen we hem hier gewoon Bert![]()
Naar van Markwijk
is Beton ook al een naamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Mijn zoon heet Vlinder, Heks!
En mijn dochter heet Beton.
LOL.... neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jou baby komt tegen de tijd dat het WK schaatsen er is, dus jullie kunnen uit een leuke schaatsnaam kiezen.
(straks wint er een rus of een japannertje, ach die heten allemaal ho en hi)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |