Daarom juist, serieuzert.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil je even normaal doen? Dat is het enige subforum waar ik serieus reaguur.
Waar ga je kijken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef remlof het volgende:
Zo, op naar huis en me mentaal voorbereiden op de wedstrijd
Dan wordt Ian een soort Frenkie. Nu alleen nog een DarkElf.quote:
Wat!?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt Ian een soort Frenkie. Nu alleen nog een DarkElf.
Ik heb wortels, die moet je wel wassenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:10 schreef beequeen het volgende:
Ik heb alleen oranje lipstick, die hoef ik niet te wassen.![]()
Een heul bataljon vol zelfs.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
Niet dat het er toe doet want Cc wil geloof ik nooit meer modden, maar er zijn wel mensen van kittengate die weer mod zijn geweest? Of niet.
Ik vind jou meer een Frenkie dan een Mordreth of een Scorpion.quote:
MissyMirjam weet ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
Niet dat het er toe doet want Cc wil geloof ik nooit meer modden, maar er zijn wel mensen van kittengate die weer mod zijn geweest? Of niet.
Ik en namen onthoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Frenkie dan een Mordreth of een Scorpion.
quote:
Met vrienden iig. Of bij één van hen of met z'n allen in/bij een kroeg. Ik hoor het zo welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar ga je kijken?
Wij gaan vanavond speciaal open met een grote tv op het terras
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Met vrienden iig. Of bij één van hen of met z'n allen in/bij een kroeg. Ik hoor het zo wel
SHO.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Frenkie is ook van ver voor mijn tijd geloof ik.
Wat heb jij eigenlijk gemod Cc, R&P weet ik, maar verder nog iets?
Echt nooit meer. Ik vind het veel leuker in het zwart.quote:
Hij is goed hequote:
Ze gaan de tekst na elke wedstrijd aanpassenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is goed heHoorde hem vanmorgen voor het eerst op de radio, geweldig
quote:
Dat doen ze ook met dit nummer, ook leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gaan de tekst na elke wedstrijd aanpassen
Die had ik nog niet gehoordquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doen ze ook met dit nummer, ook leuk![]()
Ik luister nooit 538 hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee?Van Edwin Evers is dat
![]()
![]()
Hier staan alle variantjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |