Wat hebben ze tegen Jack. Ik vind 'm een leuke presentator.quote:
Hoe ze kraai jr altijd afzeiken is anders ook te makkelijkquote:
Hij vraagt er natuurljik wel een beetje om, sommige mensen roepen dat op zichzelf af om lekker afgezeken te worden en Hans Kraay Jr. is daar 1 van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe ze kraai jr altijd afzeiken is anders ook te makkelijk.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat hebben ze tegen Jack. Ik vind 'm een leuke presentator.
Beter dan die gasten die hetzelfde proberen op de campingzenders.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, want Jack is NOS dus dat is kwaliteit.![]()
Nou veel plezier met die letterlijk en figuurlijk aalgladde schijnheil. Oe leuk, wéér een filmpje met kleine negertjes waar VVD-stemmer Jack dan ontroerd bij kijkt. (de VVD die de begroting ontwikkelingshulp wil halveren). "Mooi hè jongens" zegt hij warm saamhorig tegen z'n gasten.
En 1,4 miljoen Nederlanders knikken ja en pinken een traantje weg. De campingzenderkijkers trekken nog een blik Euroshopper-bier open.
Precies ja, zo makkelijk is 't dus wat ze bij de camping doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
O ja, want Jack is NOS dus dat is kwaliteit.![]()
Nou veel plezier met die letterlijk en figuurlijk aalgladde schijnheil. Oe leuk, wéér een filmpje met kleine negertjes waar VVD-stemmer Jack dan ontroerd bij kijkt. (de VVD die de begroting ontwikkelingshulp wil halveren). "Mooi hè jongens" zegt hij warm saamhorig tegen z'n gasten.
En 1,4 miljoen Nederlanders knikken ja en pinken een traantje weg. De campingzenderkijkers trekken nog een blik Euroshopper-bier open.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat hebben ze tegen Jack. Ik vind 'm een leuke presentator.
Beter dan die gasten die hetzelfde proberen op de campingzenders.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies ja, zo makkelijk is 't dus wat ze bij de camping doen.
Jack kan heel goed tellen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, Jack daarentegen is hogere wiskunde.
Spannend hoor, was ze erg zenuwachtig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn kamer in het gastenverblijf ziet er prima uit! Beter dan menig hotel en ik heb nog gratis internet op mijn laptop ook. Eigen balkonnetje erbij en uitzicht over Amsterdam. Laysa ligt nu in de OK en ik hobbel nu terug naar haar kamer op de afdeling om haar op te wachten!
Eh nee hoor, bij een campingzender moeten ze zich aan de regels van de sponsors houden. Bepaalde merken genoeg noemen enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:
studio sportzomer en VI oranje zijn 2 verschillende voetbalprog.
Jack is gewoon serieus en heeft zich aan de richtlijnen van de NOS te houden, Derksen,Genee en vd Gijp mogen gewoon doen en laten wat ze willen, al zal er 1 op tafel schijten alles mag daar en kan gezegt worden.
de Nos is gewoon verbonden aan de plublieke zenders, en er zit daar een strenge *jury* die alles in de gaten houd wat betreft ned.1-2 en 3.
Ga 's deaudtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms? Altijd! Zeker wat dat ge-eaux betreft. Dat Ian die GS-shit nog aanhangt, tot daar aan toe. Maar daar trek ik de grens!
mogguhquote:
wat wordt ze laat geholpen, hoop dat de zenuwen van jou minder zijn dan die van mij pppffttttt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn kamer in het gastenverblijf ziet er prima uit! Beter dan menig hotel en ik heb nog gratis internet op mijn laptop ook. Eigen balkonnetje erbij en uitzicht over Amsterdam. Laysa ligt nu in de OK en ik hobbel nu terug naar haar kamer op de afdeling om haar op te wachten!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
WAAR IS MIJN ORANJE SHIRT!? Oh god, oh god.
TR!!!!quote:
Die van mij is ranzig, denk je dat dat mij ene fuck kan schelen? Ik trek dat ding aan en ga staan brullen als een leeuw verdomme.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij aan de waslijn en beter is hij op tijd droog want ik moet hem aan anders verliezen we.
Hoor!
Gooi er gewoon bier overheenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik moet trouwens als ik thuiskom ook als een speer mijn Sbav-jurkje nóg een keer wassen want de lucht van de plomp is er nog niet helemaal uit.
Ik heb ook maar één outfit en woon niet eens in een land waar de oranje-outfits zeer beperkt verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:48 schreef remlof het volgende:
Mensen die maar één oranje shirt hebben![]()
![]()
Ik heb geloof ik elke wedstrijd een ander shirt aangehad, de meeste weggevertjes bij kratten bier.
Zeg het maar gewoon, je hebt maar 1 Jup Holland Jup shirt en je bent gewoon te lui om te wassenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:48 schreef remlof het volgende:
Mensen die maar één oranje shirt hebben![]()
![]()
Ik heb geloof ik elke wedstrijd een ander shirt aangehad, de meeste weggevertjes bij kratten bier.
Zal wel weer gul overdreven zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:54 schreef Jian het volgende:
't zijn wel irritante dingen, maar .......
Vuvuzelahater schiet kind dood
KAAPSTAD - Een 14-jarige jongen heeft zijn enthousiasme voor het WK met de dood moeten bekopen. De buurman van het kind schoot de jongen dood omdat hij iets te lang op zijn vuvuzela blies...
http://www.telegraaf.nl/b(...)iet_kind_dood__.html
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind 1 oranje voetbalshirt ook meer dan genoeg voor die 1x in de 2 jaar dat ze spelen
En tijd zat om tussendoor even te wassen, ik sorteer toch niet op kleur.
Het ophangen vergeet ik alleen wel eens. (Insert smiley met plakbandmondje)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier TR'en is eigenlijk het meest nutteleauze wat je kan doen, meer dan de helft van de vaste bezetting is inmiddels mod of heauger
Ik mag niet hè. Laatst nog voor PUB gevraagd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wanneer wordt jij eens mod?
KLB of ONZ ofzo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag niet hè. Laatst nog voor PUB gevraagd.
Word, zonder t.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wanneer wordt jij eens mod?
KLB of ONZ ofzo.
Nee, misschien was dat het probleemquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Werd daar een mod voor gezocht dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |