Nou ik niet hoor. Ik vreet bijna mijn bank op als ik die man hoor bij interviews.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef Bestolene het volgende:
Het is een kontenkruiper pur sang. Maar dit is wel wat de mensen willen na een overwinning, lekker slijmerige feel good-tv. Zeker de vrouwtjes.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:58 schreef Mdrop het volgende:
Mister Ajax is al jaren over de Hill mooi verbannen naar de Radio en nooit meer op TV die man.
Is toch verschrikkelijk ofniet?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
Je houdt toch nog een beetje in hè boefje![]()
![]()
![]()
![]()
Sjek
Sjek is elke avond op televisie met een uitgebreid programma, hoezo verbannen?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zou je weten als je de OP had gelezen.
Veel mannetjes ook denk ik. Inderdaad: feelgood-tv met ome Jack die een lekker saamhorigheids-sfeertje creëert. Met veel filmpjes met emo-muziek eronder en dan vertraagde beelden. En na afloop van zo'n filmpje over bijvoorbeeld Arjan Robben zegt Jack dan, een tikkie geraakt door de ontroerende beelden: "Sja.... Arjan Robben jongens. Mooi."quote:Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef Bestolene het volgende:
Het is een kontenkruiper pur sang. Maar dit is wel wat de mensen willen na een overwinning, lekker slijmerige feel good-tv. Zeker de vrouwtjes.
Het is Arjen, pruts.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:12 schreef Gert het volgende:
Veel mannetjes ook denk ik. Inderdaad: feelgood-tv met ome Jack die een lekker saamhorigheids-sfeertje creëert. Met veel filmpjes met emo-muziek eronder en dan vertraagde beelden. En na afloop van zo'n filmpje over bijvoorbeeld Arjan Robben zegt Jack dan, een tikkie geraakt door de ontroerende beelden: "Sja.... Arjan Robben jongens. Mooi."
Hé, verrek -.-quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
Het is ook Jack en geen Sjek. Moet je ook even wat van zeggen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit of salt and where is he? Ow there he is . . . . . and a little bit of Percy Pepper!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef fratsman het volgende:
Hij heeft ook een zwarte tweelingbroer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |