Ah gelukkig, dat gaat iig de goeie kant opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef liesje1979 het volgende:
Dankje heks, het gaat al wat beter hoor, heb al een paar crackers en een kop thee op.
Ik heb nog 11 dagen te gaan tot de uitgerekende datum. Van harde buiken geen last (ik doe gewoon zo min mogelijk), van voorweeen wel een beetjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor jou wordt het ook een spannende week Marrije, over 8 dagen ben je toch uitgerekend??? nog nergens last van, voorweeen, harde buiken en al die ongein die erbij hoort??
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marrije doet gewoon een WK finale kindje.... een zondagskindje
En dan noemen we hem hier gewoon Bert![]()
Naar van Markwijk
Onze kindjes hebben & krijgen buitenlandse namenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha nee mag ik niet om lachen, zal toch zo lullig wezen, van de vroedvrouw neemt haar telefoon niet op, wil eerst de wedstrijd afkijken.
oh zal je zien, komt de baby echt op dat moment.
nou dan hoeft Marrije plus man niet lang over de naam na te denken, heet het gewoon orange, is heel modern hoor, want tegenwoordig hoor ik de gekste babynamen om me heen, zo heb je een vlinder of bubble ja soms denk ik wie geeft zijn kind nu zo een naam.
( hoop niet dat iemand zijn kind hier vlinder of zoiets heet)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... nee![]()
Dat gaat m niet worden, en ik geloof niet dat er een schaatser meedoet met een naam die maar in de buurt komt van wat we leuk vinden....
Als Koss nou nog had geschaatst. . .quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... nee![]()
Dat gaat m niet worden, en ik geloof niet dat er een schaatser meedoet met een naam die maar in de buurt komt van wat we leuk vinden....
ik hoef niet meteen te bellen als de vliezen breken, dat scheelt weer. Tenzij hij erin gepoept heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar echt, zie het helemaal voor me, Marrije onder de wedstrijd, bij de voorbeschouwing breekt haar water als Jack een leuke opmerking maakt, dan moet er natuurlijk gebeld worden, vroedvrouw komt, heeft meer oog voor de tv, legt Marrije vast in starthouding en kijkt eerst de wedstrijd af.
De 17e, maar ik verwacht het vanaf de 14equote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
Je was toch de 14 uitgerekend Marrije??? want jij zegt nu over 11 dagen
Olaf ja vind ik wel mooie naam, maar Olaf kan je het nog steeds noemen hoor, die helpt noorwegen maar nu aan de kant.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
Marrije haar baby komt de 23ste, op mijn verjaardag
oh hele geruststelling, ben van alle3 in ziekenhuis bevallen, ook medisch enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoef niet meteen te bellen als de vliezen breken, dat scheelt weer. Tenzij hij erin gepoept heeft natuurlijkIk beval niet thuis trouwens, op medische indicatie (gezien de slechte bevalling van zoon 1) in het ziekenhuis.
Gelukkig helpt ie aan de kant, anders had je 'm niet meer Olaf kunnen noemen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:19 schreef Toverheks het volgende:
Olaf ja vind ik wel mooie naam, maar Olaf kan je het nog steeds noemen hoor, die helpt noorwegen maar nu aan de kant.
Ik doelde dan ook op Koss. Lekker apartquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig helpt ie aan de kant, anders had je 'm niet meer Olaf kunnen noemen.
Oh Laf! Ik vind het niks.
En dan al die tieners: "Hey, ik ben vorig jaar nog naar jou op vakantie geweest!"quote:
oh dat bedoelde je koss is ook een eiland.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op Koss. Lekker apart
je waarschuwt ons wel hoor, dan puffen wij gezellig op afstand met je mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef Marrije het volgende:
Op zich voelde ik me veiliger in het zkh, maar gezien het gebrek aan personeel in het weekend is ook dat een illusie. Maar nou ja. Gewoon hopen dat deze keer alles vlot en goed gaat. En niet in het weekend.
Of Joachim, naar de coach van de as Wereldkampioenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou 'm Bert noemen. Naar Van Marwijk
Bastianquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Of Joachim, naar de coach van de as Wereldkampioen
Jian! Je liefje heeft malariaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |