Die kleren en dan die tasquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:28 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Je hebt je kont goed verborgen met die pose zo looooool
vandaaaag:
(veel foto's, gewoon omdat het kan)
Top dl. 1
[ afbeelding ]
Top dl. 2
[ afbeelding ]
Schoenen:
[ afbeelding ]
Rug:
[ afbeelding ]
liever een 28L e-cat weetjequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Wat is er dan mis mee, moest het G-star zijn?
De nieuwe of de oude :p?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Bij de Britain in EindhovenMaar vast ookwel in andere regios.
Anders kun je ze nog altijd hier online bestellen:
http://www.stylefile.nl/s/br_94_Xn_583_Xp_1_Xsu_keds.html
Daar kan je nog best wel gelijk in hebben, jammer dat ik nooit in Indonesië of Italië komquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hele lichte huid ofzo, maar in Nederland of Engeland word ik nou ook niet bruin, Italie of Indonesie daarentegen, ik denk dat dat gewoon met de zon te maken heeft, en als je zo'n hele lichte huid hebt, kan je best bruin worden, maar dat moet je gewoon langzaam opbouwen
Thijs weet.. 28 Lquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ja man, maar visvim is te duur, moet meer hustlen jwz
Dank jequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Leuk!![]()
En waar heb je dat shirt gekocht?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
Ik denk dit. Broekje nog nooit naar buiten aan gehad net als de zijden blouse. Maar al m'n zomerse shirts en jurkjes zijn op en het is heet...
Tenzij het te ordinair is maar ik ga naar het strand en heb een raar ding in mijn haar ter compensatie. Is trouwens een normaal broekje maar zit al haast in m'n taille wegens kort bovenlijf..
[ afbeelding ]
Lekker zomersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
Ik denk dit. Broekje nog nooit naar buiten aan gehad net als de zijden blouse. Maar al m'n zomerse shirts en jurkjes zijn op en het is heet...
Tenzij het te ordinair is maar ik ga naar het strand en heb een raar ding in mijn haar ter compensatie. Is trouwens een normaal broekje maar zit al haast in m'n taille wegens kort bovenlijf..
[ afbeelding ]
Show of them legsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
watt schattigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef P.F het volgende:
Ik ben echt blij met dit topic, ik twijfel vaak omdat het niet helemaal 'normaal' is, en ik heb stiekem een hele ordinaire smaak, dan is het fijn dat als mijn mama niet in de buurt is ik toch advies krijg!
Nee dat stofje op 't giletje is echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
ja ik sta op de tafel woohoo awesome
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan je opmerkingen ook gewoon voor je houden.quote:
Ze post hier toch een foto om opmerkingen te krijgen of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan je opmerkingen ook gewoon voor je houden.
Nee om alleen te horen dat het superleuk is wat ze aanheeft, dus je mag niet zeggen dat het giletje niet leuk erop staat ook al is dat zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze post hier toch een foto om opmerkingen te krijgen of zie ik dat verkeerd?
Nee oke dan weet ik dat voortaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee om alleen te horen dat het superleuk is wat ze aanheeft, dus je mag niet zeggen dat het giletje niet leuk erop staat ook al is dat zo.
Vind ik ook. Sowieso, van welk Roemeens zwerfkind heb je dat giletje afgepakt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:05 schreef tliciouz het volgende:
Jurkje is veel leuker zonder dat giletje.
Zo is het weer wel genoeg volgens mij, damn..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik ook. Sowieso, van welk Roemeens zwerfkind heb je dat giletje afgepakt.
Of je post hier gewoon niks als je alleen maaaaar oeh's en aah's wilt hebben. Die eeuwigequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan je opmerkingen ook gewoon voor je houden.
leuk PF en PS!
PI niet gezien?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zo is het weer wel genoeg volgens mij, damn..
Je doet het zelf ook, dus lul alsjeblieft niet zulke onzin.quote:
De correct gebruikte, niet dequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook, dus lul alsjeblieft niet zulke onzin.
QFTquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:05 schreef tliciouz het volgende:
Jurkje is veel leuker zonder dat giletje.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
O dan vind 'k 't nog leuker!quote:
quote:
Nee Tamashii, als je op zou letten zou je weten dat ik ook wel eens foto's post en gewoon commentaar geef. Dus kom ik lekker terug!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan toch jouw probleem?Ik vind het goed, dus blijft het. En als je alleen maar hier komt om te katten wat sommige users dus doen, dan moeten ze gewoon wegblijven.
Heeft weinig meer met mening of commentaar te maken als dit in KLB wordt geplaatst en zielige meisjes pumpkin keihard gaan bashen, omdat ze er toevallig leuk uitziet en ze dit niet kunnen hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee Tamashii, als je op zou letten zou je weten dat ik ook wel eens foto's post en gewoon commentaar geef. Dus kom ik lekker terug!
Er werd door iemand gezegd dat ze het leuker zou vinden zonder giletje, en 1 iemand plaatst een "foute" opmerking met PI die het duidelijk maakt dat het een grapje is. Pumpkin post veel, post ook aparte outfits dus kan mijn inziens gewoon rekenen op meer commentaarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heeft weinig meer met mening of commentaar te maken als dit in KLB wordt geplaatst en zielige meisjes pumpkin keihard gaan bashen, omdat ze er toevallig leuk uitziet en ze dit niet kunnen hebben.
quote:
Nergens is gezegd dat ze het niet leuk 'vinden'. Overal staat dat het niet leuk 'is', da's heul wat anders.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er werd door iemand gezegd dat ze het leuker zou vinden zonder giletje, en 1 iemand plaatst een "foute" opmerking met PI die het duidelijk maakt dat het een grapje is. Pumpkin post veel, post ook aparte outfits dus kan mijn inziens gewoon rekenen op meer commentaar.
Ik zie nergens iemand Pumpkin bashen hoor, ik vind juist dat ze een toffe eigen stijl heeft.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee Tamashii, als je op zou letten zou je weten dat ik ook wel eens foto's post en gewoon commentaar geef. Dus kom ik lekker terug!
Oeh nice. Kleuren zijn goed bij elkaar gezocht, pantalon heeft de juiste lengte.quote:
Nope, Canali. De schoenen rechts zijn wel van magnanniquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Oeh nice. Kleuren zijn goed bij elkaar gezocht, pantalon heeft de juiste lengte.
Schoenen Magnanni?
Dan zou ik maar eens heel goed ALLE wat draag je vandaag topics lezen doos.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee Debsterr, je moet eens een keer posts lezen! Ik had het niet over jou maar over wolvendagen en tlicious, die laatste heeft hier geloof ik nog nooit wat aardigs gezegd! Plus de post hierboven. Meningen mogen, maar reacties uitlokken is gewoon lullig.
Aah oké. Ik heb dezelfde een keer gekocht alleen bij nader inzien bleken ze beschadigd te zijn toen ik thuis was, dus jammergenoeg moeten terug brengen en was de laatste in mijn maat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:31 schreef BaasD het volgende:
[..]
Nope, Canali. De schoenen rechts zijn wel van magnanni
Jij bent een buitenechtelijk kind van draaijer?quote:
BWHAHAquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Jij bent een buitenechtelijk kind van draaijer?
Dan leer quotenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee Debsterr, je moet eens een keer posts lezen! Ik had het niet over jou maar over wolvendagen en tlicious, die laatste heeft hier geloof ik nog nooit wat aardigs gezegd! Plus de post hierboven. Meningen mogen, maar reacties uitlokken is gewoon lullig.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waar slaan die riempjes en sieraden op?
Nee, die riempjes zien er echt raar uit op die manier?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
You don't like?
Ik welVind 't anders zo saai
Die armbandjes zijn wel leuk erbij (niet mijn stijl, maar wel leuk). Verder zou ik of 1 riempje doen, of geen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
You don't like?
Lolcat is terug!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zonder gezicht want ik heb mijn jampotbril nog op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmz... misschien eentje doen dan... thx allebei, ik ga er eens diep over nadenkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:40 schreef Siral het volgende:
[..]
Die armbandjes zijn wel leuk erbij (niet mijn stijl, maar wel leuk). Verder zou ik of 1 riempje doen, of geen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zonder gezicht want ik heb mijn jampotbril nog op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hotello?quote:
Vind de armbandjes erg leuk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
You don't like?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:40 schreef Laydina het volgende:
Mijn nieuwe topje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk topje!Is dat dat motiefje waar je al eeuwen van die rode bandana's van hebt? Of het lijkt erop
![]()
Ja daar deed 't mij ook aan denken!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk topje!Is dat dat motiefje waar je al eeuwen van die rode bandana's van hebt? Of het lijkt erop
![]()
nu een zwarte broek aangetrokken, maar rok was daarnet gewoon even wat lekkerder. Maar op spijkerstof is het ook goed te combinerenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja daar deed 't mij ook aan denken!
Heel erg leuk!
Lijkt me ook leuk op een spijker shortje.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:40 schreef Laydina het volgende:
Mijn nieuwe topje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik vind het model en het printje echt lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |