Die kleren en dan die tasquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:28 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Je hebt je kont goed verborgen met die pose zo looooool
vandaaaag:
(veel foto's, gewoon omdat het kan)
Top dl. 1
[ afbeelding ]
Top dl. 2
[ afbeelding ]
Schoenen:
[ afbeelding ]
Rug:
[ afbeelding ]
liever een 28L e-cat weetjequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Wat is er dan mis mee, moest het G-star zijn?
De nieuwe of de oude :p?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Bij de Britain in EindhovenMaar vast ookwel in andere regios.
Anders kun je ze nog altijd hier online bestellen:
http://www.stylefile.nl/s/br_94_Xn_583_Xp_1_Xsu_keds.html
Daar kan je nog best wel gelijk in hebben, jammer dat ik nooit in Indonesiė of Italiė komquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hele lichte huid ofzo, maar in Nederland of Engeland word ik nou ook niet bruin, Italie of Indonesie daarentegen, ik denk dat dat gewoon met de zon te maken heeft, en als je zo'n hele lichte huid hebt, kan je best bruin worden, maar dat moet je gewoon langzaam opbouwen
Thijs weet.. 28 Lquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ja man, maar visvim is te duur, moet meer hustlen jwz
Dank jequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Leuk!![]()
En waar heb je dat shirt gekocht?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
Ik denk dit. Broekje nog nooit naar buiten aan gehad net als de zijden blouse. Maar al m'n zomerse shirts en jurkjes zijn op en het is heet...
Tenzij het te ordinair is maar ik ga naar het strand en heb een raar ding in mijn haar ter compensatie. Is trouwens een normaal broekje maar zit al haast in m'n taille wegens kort bovenlijf..
[ afbeelding ]
Lekker zomersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
Ik denk dit. Broekje nog nooit naar buiten aan gehad net als de zijden blouse. Maar al m'n zomerse shirts en jurkjes zijn op en het is heet...
Tenzij het te ordinair is maar ik ga naar het strand en heb een raar ding in mijn haar ter compensatie. Is trouwens een normaal broekje maar zit al haast in m'n taille wegens kort bovenlijf..
[ afbeelding ]
Show of them legsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |