quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waar slaan die riempjes en sieraden op?
Nee, die riempjes zien er echt raar uit op die manier?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
You don't like?
Ik welVind 't anders zo saai
Die armbandjes zijn wel leuk erbij (niet mijn stijl, maar wel leuk). Verder zou ik of 1 riempje doen, of geen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
You don't like?
Lolcat is terug!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zonder gezicht want ik heb mijn jampotbril nog op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmz... misschien eentje doen dan... thx allebei, ik ga er eens diep over nadenkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:40 schreef Siral het volgende:
[..]
Die armbandjes zijn wel leuk erbij (niet mijn stijl, maar wel leuk). Verder zou ik of 1 riempje doen, of geen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zonder gezicht want ik heb mijn jampotbril nog op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hotello?quote:
Vind de armbandjes erg leuk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
You don't like?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:40 schreef Laydina het volgende:
Mijn nieuwe topje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk topje!Is dat dat motiefje waar je al eeuwen van die rode bandana's van hebt? Of het lijkt erop
![]()
Ja daar deed 't mij ook aan denken!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk topje!Is dat dat motiefje waar je al eeuwen van die rode bandana's van hebt? Of het lijkt erop
![]()
nu een zwarte broek aangetrokken, maar rok was daarnet gewoon even wat lekkerder. Maar op spijkerstof is het ook goed te combinerenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja daar deed 't mij ook aan denken!
Heel erg leuk!
Lijkt me ook leuk op een spijker shortje.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:40 schreef Laydina het volgende:
Mijn nieuwe topje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik vind het model en het printje echt lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |