oh, gewoon zo'n meegroeibed van de ikea, opgeleukt met beestjes aan de ene kant en maantjes en sterretjes enzo aan de andere kantquote:Op maandag 5 juli 2010 09:01 schreef Vicky het volgende:
ben benieuwd Simmu!! Wat voor bed heeft ze?
neequote:Op maandag 5 juli 2010 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
heuj, krijgen ze met 18mnd ook prikken?
we moeten vandaag weer eens naar t CB
gewoon de hele dag klaarstaan met camera!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:11 schreef MamaNik het volgende:
Ik moet even jompelen![]()
voor mijn mannetjes, ze staan los en R. heeft zelfs al een paar stapjes los gezet, hoelang zou het nog duren ???? Ben alleen elke keer te laat om een foto of filmpje te maken
wat leuk!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:11 schreef MamaNik het volgende:
voor mijn mannetjes, ze staan los en R. heeft zelfs al een paar stapjes los gezet, hoelang zou het nog duren ???? Ben alleen elke keer te laat om een foto of filmpje te maken
Ja, lekker hè?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, dat is dan fijn(ze moet na t cb naar de opa-oppas, vandaar (mams mot wark'n
)
Dat kan ik me nog herinneren ook van M. Als ze maar niet allebei een andere kant op gaan HELLLPPPPquote:Op maandag 5 juli 2010 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat leuk!
en als de eerste losse stapjes gezet zijn, dan kan je er donder op zeggen dat t nog geen 2 weken meer duurt voor ze los gaan lopen
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:11 schreef MamaNik het volgende:
ik zou ff afwachten met jompelen tot blijkt dat ze ook na vannacht daadwerkelijk in bed blijftquote:Op maandag 5 juli 2010 09:17 schreef freecell het volgende:
Geniaal Simmu
Je bent bij deze ons lichtend voorbeeld! (nu hopen dat Leander dat ook vindt, haha)
[..]
Ja, lekker hè?En 3,5 duurt nog zo heerlijk lang
Leander zit naast me te tekenen voor zijn opa (mijn papa is jarig, gaan we straks heen)
Ik hoor een stemmetje.. 'keeel. koen. looood. olanje! BLAAAUUUUUW!'
Hij is zo gek op blauw
nee ik heb haar op alleen avondtietmelk gezetquote:Op maandag 5 juli 2010 09:25 schreef freecell het volgende:
Wat is daar nou weer slecht aan?Lekker toch?
Wij sliepen hier briljant door Floria, maar toen werd Leander heel vroeg brullend wakker. Nuja, aangezien zijn broertje er niet lag, kon hij wel tussen ons inMaar ik heb liever de kleine daar.
Heeey papa! Papa laapt!Papa oge dig! Navol.... Buik! Mama neus (KNIJP) enz...
Ik haat ook geel! en waarom is Bumba geel! dat is hun favoriet..quote:Op maandag 5 juli 2010 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
elin op geel
ze pakt altijf de gele krijtjes en het gele speelgoed
ik HAAT geel
handig!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ik haat ook geel! en waarom is Bumba geel! dat is hun favoriet..
@Simmu M is hier nooit zijn bed uitgekomen hoor, is van ledikant naar 1 persoons bed gegaan vlak voordat zijn broertjes werden geboren. En hij is er in 13 mnd 2x uitgekomen 1x omdat die niet lekker was en de daad bij het woord voegde en alles onderkotste en 1x toen die zijn broertjes hoorde en ff speen ging geven om luid (geluid) uit te zettenwij hebben het vanaf het begin duidelijk gemaakt, dat die niet zijn bed uit mag komen en blijkbaar heeft het indruk gemaakt want volgens mij is die een beetje oostindisch doof normaal gesproken
En ik maar zeuren om zo'n fiets bij mijn manquote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef Vicky het volgende:
och jee seilram, wat schrikken zeg!!! Gelukkig dat het goed gaat met Joep!!
Dikke knuffel voor jullie allebei!!
* Vicky is blij met moederfiets met dubbel standaard.
Ik heb deze:quote:Op maandag 5 juli 2010 15:52 schreef seilram het volgende:
[..]
En ik maar zeuren om zo'n fiets bij mijn manNou, dat staat dus morgen als eerste op mijn lijstje... ik zou morgen eigenlijk werken, maar dat heb ik afgebeld omdat we hem 24 uur goed in de gaten moeten houden en dat doe ik gewoon liever zelf, maar mijn moeder komt wel. Dus als Joep aan het slapen is, kan ik mooi even naar de fietsenwinkel.
Ja hoor, Senna viel 10 meter voor huis in de doek in slaap. Thuis even vlug uitgekleed en even wat laten drinken en toen in bed gelegd en ze ligt heerlijk te pitten!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:44 schreef oeke het volgende:
Ja, het was leuk! Senna is een nog grotere ontdekkingsreiziger dan Ko!
Wat is ze leuk!![]()
Hij zat in de buggy als Senna, met 1 been aan de zijkant eroverheen gegooid. Lekker te loungen. En nu ligt hij te slapen. Senna ook al in bed?
Oh en die smeerkaas is volgens mij zonder smeltzouten, althans het staat er niet op. Van 3 little goats is het.
Lekker te slapen dus ook. Ik ga gewoon naar De Natuurwinkel.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef miss_sly het volgende:
welke natuurwinkel gaan jullie? Wij hebben hier Ekodis in de buurt, weet niet of die het ook hebben. Donderdag eens heenfietsen )
Beisan heeft hele hoge sandaaltjes, tot over de enkel, blauwe (erg unisex), maar die zijn 'tweedehands'm geen idee waarvandaan. Ze loopt daar erg goed op, en al vrij vroeg. Misschien even rondkijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef mikoxx het volgende:
Ik zit hier ook een beetje met een schoenenprobleempje, ik heb de shoesme schoentjes, maar die zijn zo warm nu, dus ze lopen hier veel op blote voetjes rond: heerlijk! Maar: als we strakjes naar de camping gaan, vind ik dat wel een beetje eng... iemand tips voor minder warme schoentjes? Sandaaltjes is nog geen optie, ze lopen nog niet 'los' ofzo....
ja toch? ik heb natuurlijk een meisje, en ben verder niet erg moeilijk qua jongen/meisjeskleding, maar ik vond dat deze toch behoorlijk unisex waren, en ze zijn erg stevig, kind speelt ook graag met de gespjes...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef mikoxx het volgende:
Oh, die zijn idd best 'stoer' basboussa! Ik ga zoeken...! Dank voor je tip.
Het is idd wel een voorwaarde dat het 'goed geregeld' is, pas dan ga je lekker naar je werk. Heb je betere plannen in t vooruitzicht?
Ze is 18, dacht dat je daar wel meer van kon verwachten. Beisan vindt het wel best, geloof ik, maar ik ga toch even goed op zoek naar iets beters... Maar ja, ik verdien weinig, en het is maar voor korte daagjes... Kan niet alteveel eisen stellen, maar een toren bouwen is toch niet teveel gevraagd geloof ik.. Al doen ze dat bij hullie thuis volgens mij helemaal niet.... Activiteiten met kinderenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef mikoxx het volgende:
Oeh... da's idd vrij 'makkelijk' ja. En Beisan vind t wel prima? Hoe oud is je nichtje dan?
Nee joh!! Ze staan en stappen langs de tafel enzulks... Ik ben alleen op zoek naar een alternatief voor de shoesme, want die zijn zo warm nu....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
Mikoxx, ook goede nachten!Fijn dat het beter gaat met je!
Lopen jouw jongens al?![]()
Ko heeft nu leuke sandaalachtige slofjes van Babypaws, hij kruipt en loopt er heerlijk mee achter zijn loopwagen. Ze staan in het kleertjestopic.
Maar die schoentjes van Basboussa lijken me meer geschikt voor kindjes die echt al lopen. En de tip van Vicky om dan nog 3 maanden te wachten? Shoesme zijn ook al echt schoenen toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef mikoxx het volgende:
Nee joh!! Ze staan en stappen langs de tafel enzulks... Ik ben alleen op zoek naar een alternatief voor de shoesme, want die zijn zo warm nu....
Te laat nu hebben wij ze al gekocht. Het is wel zo dat ik hem nu veel aan de hand laat lopen naar de auto of de fiets bij ons in huis en buiten. Daar wil ik hem niet zomaar blootsvoet laten lopen. Binnen of waar ik het veilig acht zoals in de tuin van bekenden laat ik hem rustig blootsvoet lopen. Hij loopt heel erg op zijn tenen. Ik dacht dat dat ook beter wordt als die met schoenen gaat lopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Vicky het volgende:
Tinu, je kan het beste pas schoentjes gaan kopen/aandoen als Jair minstens 3 maanden goed loopt. In het begin is blote voetjes veel beter omdat ze dan beter grip krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koen was woensdags al een straalkacheltje en niet lekker en ook donderdag op zijn verjaardag zelf was hij ook nog behoorlijk warm, hij kreeg even een opleving wat betreft zijn kadootjes maar daarna was het gauw weer apie hangen bij mamaTot snel in het peutertopic
![]()
Ik heb vanmiddag toevallig het cb boekje zitten lezen en daar stond die 3m tip in.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
Simmu, wat fijn dat Selene al zo gewend lijkt te zijn aan haar nieuwe bed. Ik hoop dat vannacht ook een goede is met Piep.![]()
Vicky, dat is een goede tip, dat je 3 maanden moet wachten met echte schoenen.
Fijn dat jullie nieuwe methode lijkt te werken.![]()
Mikoxx, ook goede nachten!Fijn dat het beter gaat met je!
Lopen jouw jongens al?![]()
Ko heeft nu leuke sandaalachtige slofjes van Babypaws, hij kruipt en loopt er heerlijk mee achter zijn loopwagen. Ze staan in het kleertjestopic.
Basboussa, wat een leuke schoenen! En moeilijk inderdaad. Maar je man gaat het binnenkort toch over nemen? Naar de Mac enzo?![]()
Wel heerlijk dat je werk leuk is.
Opvoeden??? Ik zou er weleens (figuurlijk dan) flink met de zweep overheen willen gaan!!! Er zit daar zo weinig ambitie in, zo weinig interesse in de 'grote wereld', zo weinig passie. Het draait allemaal om het nu, 'spullen', vriendinnen en het vriendje.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Tinuviel het volgende:
Basboussa balen van de oppas. Ik hoop dat je je oppas nog kunt opvoeden of iemand vinden waarmee je tevredener bent.
Ho Basboussa wilde niet je verborgen frustratie over de opvoeding van je oppas oproepen. Ik bedoelde meer een beetje goede invloed uitoefenen als moeder van het oppaskindje.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Opvoeden??? Ik zou er weleens (figuurlijk dan) flink met de zweep overheen willen gaan!!! Er zit daar zo weinig ambitie in, zo weinig interesse in de 'grote wereld', zo weinig passie. Het draait allemaal om het nu, 'spullen', vriendinnen en het vriendje.
En de ouders geven de school de schuld, arm kind, want die ouders, daar moet pas echt een keer flink de zweep over...
sprak de vrouw die nooit fouten maakt...
't viel op, he!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ho Basboussa wilde niet je verborgen frustratie over de opvoeding van je oppas oproepen. Ik bedoelde meer een beetje goede invloed uitoefenen als moeder van het oppaskindje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat heb je daar een heerlijk peutertje met rode konen.![]()
Tot over 11 maanden!![]()
Ze zijn leuk Tinuviel.![]()
Basboussa, manlief ging toch ook minder werken? Hm, niet leuk zo'n ongeinspireerd nichtje. Dan is ons oppasnichtje gelukkig een stuk leuker.
Vanavond was Ko zo boos en gefrustreerd dat hij zichzelf (zachtjes) in zijn arm leek te bijten.![]()
Herkent iemand dit?
[ Bericht 11% gewijzigd door oeke op 05-07-2010 23:12:06 ]Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Doet Beisan ook weleens, maar dan is ze echt goed, goed boos. Kan ze haar aggressie niet zo goed kwijt, denk ik. Ze begint me nu ook echt te slaan, als ze boos is, maar ze knijpt en bijt zichzelf ook dan helaas. Ik heb me er eigenlijk nooit zo druk om gemaakt, want het is voor haar op dat moment de enige manier om haar aggressie/frustratie te uiten, denk ik. Ze kan moeilijk zeggen: stomme mama, ik wil geen luier aan... Nog niet...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef oeke het volgende:
Basboussa, manlief ging toch ook minder werken? Hm, niet leuk zo'n ongeinspireerd nichtje. Dan is ons oppasnichtje gelukkig een stuk leuker.
Vanavond was Ko zo boos en gefrustreerd dat hij zichzelf (zachtjes) in zijn arm leek te bijten.![]()
Herkent iemand dit?
niet, want dat ging niet bij dat ledikantquote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Simmu fijn dat Selene goed geslapen heeft in haar nieuwe bed. Vanaf welke leeftijd hebben jullie het ledikant open gedaan met de spijlen die eruit kunnen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:38 schreef Raissa het volgende:
Mila heeft net een appel gestolen en ze zit `m gewoon op te peuzelen, samen met haar beer die krijgt ook hapjes
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef Marie79 het volgende:
Wat lief!
Maarten deelt ook tegenwoordig uit, vanmorgen een banaantje, en dan krijg ik ook hapjes en zo ook met de limonade oid...
En hij wil heel graag uit mijn beker drinken
Maarten heeft trouwens een (griep)virusje, gewoon uitzieken dus... Net even bij me gehangen en nu is hij even aan het spelen...
Wat precies is een halfhoogslaper. Is dat een soort meegroiebed of open bed?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Late reactie, maar Seilram wat schrikken zeg. Gelukkig is alles goed!!
Beterschap voor Maarten!!
Mila![]()
Twan is toen hij 2 jaar was meteen in een halfhoogslaper gaan slapen, dat ging en gaat nog steeds erg goed!! Komt denk ik ook omdat er een soort van bedrand helemaal omheen zit.
En over dankje gesproken... Lennon zegt tegenwoordig dankje... zo schattig, hij zegt ook dankje als hij zelf iets geeft.
Ja dat wel, maar soms zet ik hem in het bed van Twan om Twan wakker te maken, blijft hij daar heel mooi zitten. Ik weet nog niet welk bed Lennon gaat krijgen, duurt nog wel even denk ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe, maar lennon is toch wel een klimgeitje?
Wat goed van haar zeg!!quote:hier wat nieuws..elin zegt op t moment alles na.
'elin wil je banaan'
NAAAAAAAAAAAAAN
Elin wil je aardbeien?
AAAAAAAAAHBEI?
zeg eens mama?
MAPA
grr, ze heeft mama nu verwisseld voor MAPA, ook leuk.
maar verder maakt ze echt een spurtje
ze kan al haar lichaamsdeln aanwijzen als ik het haar vraag (navel, oogjes,oortjes,neus, teentjes, vinger, knietjes etc.
en ze doet dan ook wel een poging om het na te zeggen, maar meestal is het gewoon random
'TWIETTWIET'
alles, ze is in de vogelfase(vorige week was alles een schaap)
Ah, ongeveer dezelfde bouw als Tyler en dat krielkippie van ons.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
oja
ehm ff denken volgens mij 10kg en 200 gram, dus een slankie en een cm of 82 geloof ik, korter dan ik dacht, maar nog aan de lange kant geloof ik
Ik moet ook over 2 weken met de mannen en heb er ook al geen zin in als ik eraan denk met deze warmte daar pfff en dan ook nog de prikken die ze altijd met 2 mensen tegelijk doen. Heel onhandig want hoe moet ik 2 jongens tegelijk troosten. Ben alleen wel benieuwd hoe lang en hoe zwaar ze zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:41 schreef freecell het volgende:
Hier een ventje van 84 CM en volgens onze weegschaal 10,1 met broek en luier aan...
Gaat lekker.
En ik moet over anderhalve week naar het CB en heb er dus nu al geen zin in
Niet druk om maken. M is nu 3 en altijd bond en blauw geweest. Schaamde me soms om daar heen te gaan. Maar als die zich stoot of valt dan wordt het blauw. Maar huilen doet die niet. Dus heel vaak had ik het ook niet door. M is 1,03 m of zo en gok op 13 à 14 kg maar zijn broertjes zijn bijna 14 mnd en die zijn rond de 12. Dus M is ook dun als ze maar in hun eigen lijn meegroeien dan is er niks aan de hand hoor. En die blauwe plekken die komen waarschijnlijk omdat hij ondernemend is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:29 schreef freecell het volgende:
Ik ben oprecht altijd bang dat ze een keer gaan roepen dat hij toch wel erg dun en mager is en dat hij wel erg blauw en gebutst is en dat ze dan gaan roepen dat ik hem verwaarloos of mishandel oid... En dat ze hem dan afpakken
Ik kan daar echt van wakker liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |