oh, gewoon zo'n meegroeibed van de ikea, opgeleukt met beestjes aan de ene kant en maantjes en sterretjes enzo aan de andere kantquote:Op maandag 5 juli 2010 09:01 schreef Vicky het volgende:
ben benieuwd Simmu!! Wat voor bed heeft ze?
neequote:Op maandag 5 juli 2010 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
heuj, krijgen ze met 18mnd ook prikken?
we moeten vandaag weer eens naar t CB
gewoon de hele dag klaarstaan met camera!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:11 schreef MamaNik het volgende:
Ik moet even jompelen![]()
voor mijn mannetjes, ze staan los en R. heeft zelfs al een paar stapjes los gezet, hoelang zou het nog duren ???? Ben alleen elke keer te laat om een foto of filmpje te maken
wat leuk!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:11 schreef MamaNik het volgende:
voor mijn mannetjes, ze staan los en R. heeft zelfs al een paar stapjes los gezet, hoelang zou het nog duren ???? Ben alleen elke keer te laat om een foto of filmpje te maken
Ja, lekker hè?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, dat is dan fijn(ze moet na t cb naar de opa-oppas, vandaar (mams mot wark'n
)
Dat kan ik me nog herinneren ook van M. Als ze maar niet allebei een andere kant op gaan HELLLPPPPquote:Op maandag 5 juli 2010 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat leuk!
en als de eerste losse stapjes gezet zijn, dan kan je er donder op zeggen dat t nog geen 2 weken meer duurt voor ze los gaan lopen
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:11 schreef MamaNik het volgende:
ik zou ff afwachten met jompelen tot blijkt dat ze ook na vannacht daadwerkelijk in bed blijftquote:Op maandag 5 juli 2010 09:17 schreef freecell het volgende:
Geniaal Simmu
Je bent bij deze ons lichtend voorbeeld! (nu hopen dat Leander dat ook vindt, haha)
[..]
Ja, lekker hè?En 3,5 duurt nog zo heerlijk lang
Leander zit naast me te tekenen voor zijn opa (mijn papa is jarig, gaan we straks heen)
Ik hoor een stemmetje.. 'keeel. koen. looood. olanje! BLAAAUUUUUW!'
Hij is zo gek op blauw
nee ik heb haar op alleen avondtietmelk gezetquote:Op maandag 5 juli 2010 09:25 schreef freecell het volgende:
Wat is daar nou weer slecht aan?Lekker toch?
Wij sliepen hier briljant door Floria, maar toen werd Leander heel vroeg brullend wakker. Nuja, aangezien zijn broertje er niet lag, kon hij wel tussen ons inMaar ik heb liever de kleine daar.
Heeey papa! Papa laapt!Papa oge dig! Navol.... Buik! Mama neus (KNIJP) enz...
Ik haat ook geel! en waarom is Bumba geel! dat is hun favoriet..quote:Op maandag 5 juli 2010 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
elin op geel
ze pakt altijf de gele krijtjes en het gele speelgoed
ik HAAT geel
handig!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ik haat ook geel! en waarom is Bumba geel! dat is hun favoriet..
@Simmu M is hier nooit zijn bed uitgekomen hoor, is van ledikant naar 1 persoons bed gegaan vlak voordat zijn broertjes werden geboren. En hij is er in 13 mnd 2x uitgekomen 1x omdat die niet lekker was en de daad bij het woord voegde en alles onderkotste en 1x toen die zijn broertjes hoorde en ff speen ging geven om luid (geluid) uit te zettenwij hebben het vanaf het begin duidelijk gemaakt, dat die niet zijn bed uit mag komen en blijkbaar heeft het indruk gemaakt want volgens mij is die een beetje oostindisch doof normaal gesproken
En ik maar zeuren om zo'n fiets bij mijn manquote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef Vicky het volgende:
och jee seilram, wat schrikken zeg!!! Gelukkig dat het goed gaat met Joep!!
Dikke knuffel voor jullie allebei!!
* Vicky is blij met moederfiets met dubbel standaard.
Ik heb deze:quote:Op maandag 5 juli 2010 15:52 schreef seilram het volgende:
[..]
En ik maar zeuren om zo'n fiets bij mijn manNou, dat staat dus morgen als eerste op mijn lijstje... ik zou morgen eigenlijk werken, maar dat heb ik afgebeld omdat we hem 24 uur goed in de gaten moeten houden en dat doe ik gewoon liever zelf, maar mijn moeder komt wel. Dus als Joep aan het slapen is, kan ik mooi even naar de fietsenwinkel.
Ja hoor, Senna viel 10 meter voor huis in de doek in slaap. Thuis even vlug uitgekleed en even wat laten drinken en toen in bed gelegd en ze ligt heerlijk te pitten!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:44 schreef oeke het volgende:
Ja, het was leuk! Senna is een nog grotere ontdekkingsreiziger dan Ko!
Wat is ze leuk!![]()
Hij zat in de buggy als Senna, met 1 been aan de zijkant eroverheen gegooid. Lekker te loungen. En nu ligt hij te slapen. Senna ook al in bed?
Oh en die smeerkaas is volgens mij zonder smeltzouten, althans het staat er niet op. Van 3 little goats is het.
Lekker te slapen dus ook. Ik ga gewoon naar De Natuurwinkel.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef miss_sly het volgende:
welke natuurwinkel gaan jullie? Wij hebben hier Ekodis in de buurt, weet niet of die het ook hebben. Donderdag eens heenfietsen )
Beisan heeft hele hoge sandaaltjes, tot over de enkel, blauwe (erg unisex), maar die zijn 'tweedehands'm geen idee waarvandaan. Ze loopt daar erg goed op, en al vrij vroeg. Misschien even rondkijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef mikoxx het volgende:
Ik zit hier ook een beetje met een schoenenprobleempje, ik heb de shoesme schoentjes, maar die zijn zo warm nu, dus ze lopen hier veel op blote voetjes rond: heerlijk! Maar: als we strakjes naar de camping gaan, vind ik dat wel een beetje eng... iemand tips voor minder warme schoentjes? Sandaaltjes is nog geen optie, ze lopen nog niet 'los' ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |