abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83264624
Linkje naar het vorige topic: Het dreumestopic deel 65

De dreumesen:

24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:53:50 #2
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83264801
Tessie mijn megapost was net af

Ik wilde klaaaaaagen, mag dat ff? M. ligt gewoon wéér te huilen en ik wil naar bed, ben zoooo moehoe . Pfff dit is ook wel weer een week hier hoor, gewoon echt ie-de-re nacht zijn we op geweest. Denk dat het gemiddelde aan uurtjes slaap deze week op 3 per nacht staat en ik vind dit NIET MEER LEUK. Gelukkig gaan ze t weekend even logeren, kunnen wij ff tanken. Morgen had ik een bruiloft, maar ik ga maar niet, verkies t slapen toch maar boven het feestje...

Tess.. koorts is niet fijn met dit weer . Hopelijk slapen jullie wel goed VIcky, beterschap iig.

En Graeme ook ziekjes? Vijfde ziekte? Ik vind het verschil tussen vijfde en zesd eziekte altijd een beetje vaag eerlijk gezegd, maar ook voor jou beterschap manneke!
pi_83265124
Poeh, lastig hoor Mikoxx. Ik ben blij dat Ko vanavond redelijk op tijd erin lag, na een aantal nachten pas om 22.30 te willen gaan slapen. Maar bij elk kreuntje ben ik bang dat hij wakker wordt.
Zijn het de kiezen waardoor hij niet kan slapen?
Het is zeker geen optie om naast hem te gaan liggen en liedjes voor hem te zingen en dan samen in slaap te vallen?
Dat is een van mijn laatste redmiddelen, zelf het goede voorbeeld geven.
Ik hoop dat hij snel in slaap valt, zodat je wat uurtjes welverdiende slaap kunt pakken.

Tessie, dat klinkt ook al zo lief. Ik vind dat speciaal, je partner te zien als ouder. En dat dat eigenlijk zo vanzelfsprekend is maar tegelijkertijd zo bijzonder!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83265153
Voor een laatste weekje lees ik nog even mee dan, daarna nemen we afscheid en verhuizen we door naar het volgende topic
pi_83265263
Jeeee Is Koen alweer bijna twee? Wat gaat dat snel! Foto?
pi_83265466
Oh irritant he, als je net wil posten en het topic is dicht!! Ik had ook niet eens door dat ik de laatste post had.
Maar wat rot dat jullie zo weinig slaap krijgen. Kan me echt wel voorstellen dat je dat niet zo lang volhoud en dat je morgen liever gaat slapen. En dit weekend ook lekker veel gaan slapen dan, en hopen dat het volgende week beter gaat!
Graeme is niet ziek trouwens hoor! Hij had vlekken, maar ik denk dat het gewoon van de warmte geweest is, want ze zijn alweer bijna weg, gelukkig!

Oeke, ik vind het inderdaad heel speciaal. En eigenlijk ook niet zo vanzelf sprekend. Ik ben heel erg blij dat mijn Lief een heeeele andere vader is voor Graeme dan mijn vader was voor mij.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83265660
mikoxx, ik hoop dat jullie snel betere nachten krijgen! Hou je mijn tipje nog in je achterhoofd?

Tess heeft afgelopen nacht aardig lopen spoken bij mijn moeder. Ze is een keer of 4 wakker geweest waarbij ze 1x bijna 2 uur heeft liggen snikken. Mijn moeder zag dat Tess echt pijn had maar ze kon er miet achter komen waaraan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:08:46 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_83267775
Oh Vicky dat klinkt heel vervelend. Balen. Kiezen mss?

En Morris stond vandaag ineens 20 sec los!!! En hij kruipt ineens op handen en voeten met gestrekte benen. Er geestig gezicht.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 06:48:09 #9
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_83271342
Ohhhhhh mikoxx wat vervelend. Heel slim dat hè slapen verkiest boven een feestje. Herken het slaap probleem helaas helemaal die nachten zijn hier ook nog steeds. Er zijn redelijke nachten maar ook super kl*te nachten. Maar daar hebben we het al over gehad.

Zielig Vicky voor Tess maar wel fijn dat jij een nachtje hebt kunnen slapen!!

Knappe Morris!!
pi_83271533
Ik denk het Mems!
wat goed vannMorris

Hoe ging het vannacht mikoxx?

Hier wel een redelijke nacht. Ze is 3x wakker geworden. En uiteindelijk heefr ze geslapen tot 6.40.
Ze ziet er alleen niet uit. Dikke rode ogen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 07:59:38 #11
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83271836
Och Tessje

Mikoxx hebben jullie beter geslapen?

LL, ik zag je naam al in het peutertopic staan als laatste post en toen dacht ik al, heb toch niks gemist, dat Koen nú al jarig was geweest? Maar pfoeh, je bent er nog eventjes

Ik zit nu aan een ontbijtje, straks shoppen in Hoorn, heb nog wat rompertjes voor Maarten nodig
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 25 juni 2010 @ 08:01:00 #12
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_83271846
Vicks, ik zou bijna zeggen virusje, hooikoorts? Dit ivm rode ogen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_83271935
Arme Tess
Hooikoorts zou foed kunnen, maar doen ze niks aan onder de twee
Hier ook een jochie die soms dagen nergens last van heeft en dan weer een weekje loopt te niezen en in zijn ogen wrijft Vorig jaar ook al. En precies tegelijk met zijn papa. Dus vorig jaar mee naar de huisarts geweest en ze kunnen er onder de 2 niks tegen doen.

Mikoxx
Ik leef met je mee, weet precies hoe 3 uur slaap voelt... Niet hip.
Ergens rond de 4 uur slaap zit bij mij zo'n 'functioneren kan net wel/net niet' omschakelmoment...
pi_83272504
Mikoxxx wat een baalnachten zijn dat zeg. Ik hoop dat jullie een beetje kunnen bijtanken dit weekend

Arme Tess, het zit niet mee, gaat het met haar billetjes al wel wat beter? Is ze ook hangerig? Ik krijg zelf ook traanoogjes ervan.

@marie veel plezier met shoppen

Voor Oeke,(en natuurlijk ook de rest) vers van de pers, mijn bijna 2 jarige dreumespeuter.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2010 08:54:31 ]
pi_83272536
wat een scheetje is Koen toch
pi_83272706
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat een scheetje is Koen toch
Dankje, hij is ook zo leuk
pi_83273175
sterkte dames, met de wakende nachten *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83273223
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 08:01 schreef Memmel het volgende:
Vicks, ik zou bijna zeggen virusje, hooikoorts? Dit ivm rode ogen?
Hooikoorts dacht ik zelf ook al aan. M heeft het ook.
Het tranen wordt alleen maar erger en dr oog is heel rood. Om 15.15 even langs de ha, ook voor de diarree. Hoop alleen dat ze niet uitloopt. Amber komt rond 15.30 terug van schoolreis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:17:34 #19
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83298010
Oh bah, Mikoxx, zo ontzettend vervelend, en je kan er zo weinig aan doen.... Maar lekker slapen en uitrusten dit weekend...

En LL, wat een peuter! Mooie jongen! Had ik ook al op de kindergym, Beisan is daar verreweg de jongste, meeste kindjes 1,5 - 2 en een paar maanden, maar dat zijn al echt kindjes, en mijn kind is echt een dreumes... En vorig jaar was het nog een baby. Maf eigenlijk, want zelf zie ik er nog steeds hetzelfde uit...

Och, Tess! Wat zei de huisarts, Vicky?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_83299387
wat een blijerd LL!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83300733
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef oeke het volgende:
Poeh, lastig hoor Mikoxx. Ik ben blij dat Ko vanavond redelijk op tijd erin lag, na een aantal nachten pas om 22.30 te willen gaan slapen. Maar bij elk kreuntje ben ik bang dat hij wakker wordt.
Jahoor, het was me een nachtje wel. Elk half uur wakker, tot ik hem bij me heb genomen. Kiezen.

Mikoxx, hoe was jouw nacht? Hopelijk heb je toch een beetje kunnen slapen.

Tess, meisje, wat een waterige rode ogen. Bah, ik hoop niet dat het hooikoorts is. Wat zei de ha?

Koen, wat ben jij een knapperd! En al zo groot.

De kies onder is vannacht met een piepklein puntje doorgebroken na het knagen op een stuk appel.
Dat ging gepaard met best wat bloed.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:33:26 #22
108648 cattie
lieve moeder
pi_83301279
Ai Oeke, dat ziet er best naar uit. Arme Ko.

Hoe is het met Tess?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:25:23 #23
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83304031
Ach gos, Ko.... maar wel fijn dat de kies nu een stuk door is. En wat goed van hem dat hij blijft eten op een appel. Lennon wil niets hebben wat maar enigszins hard is, doet hem teveel pijn. Wij geven Lennon trouwens af en toe Nurofen tegen de pijn, ik heb het idee dat dat wel goed werkt. De laatste dagen gaat het slapen gelukkig weer beter.

Voor alle dames met veel te korte nachten

Koen, mooi en wijs ventje al en bijna 2 !!

Vicks, hoe is het afgelopen bij de huisarts met Tess??
Make love, not war ☮
pi_83304239
Koen wat ben je al groot!

Ko wat sneu met bloed. Gelukkig maar dat hij door is nu.

Tyler vind douchen niet leuk, maar in het zwembadje spetteren is wel leuk.
pi_83318374
Ingrid: water en zand is het mooiste speelgoed toch?

Wat sneu zo zeg, met dat bloed

Hier zijn kiezen reden tot 3 dagen mopperen, kwijlen, op vingers kauwen en eventueel rode billen en wat verhoging. Maar ook weer niet zo'n drama Hij slaapt er gewoon om en ik heb het vaak pas een tijdje later door dat ze door zijn

Mijn hummel logeert bij zijn oma zomaar voor de grap en hij had er echt zin in Ik dacht dat dat pas bij een jaar of 3/4 kwam!
Maar hij was toen mijn schoonmoeder binnenkwam echt van: oma! oma! mee oma? auto oma? bedje oma? lapen? wembad? mee oma? *popelpopel*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')