Hooikoorts dacht ik zelf ook al aan. M heeft het ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:01 schreef Memmel het volgende:
Vicks, ik zou bijna zeggen virusje, hooikoorts? Dit ivm rode ogen?
Jahoor, het was me een nachtje wel. Elk half uur wakker, tot ik hem bij me heb genomen. Kiezen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef oeke het volgende:
Poeh, lastig hoor Mikoxx. Ik ben blij dat Ko vanavond redelijk op tijd erin lag, na een aantal nachten pas om 22.30 te willen gaan slapen. Maar bij elk kreuntje ben ik bang dat hij wakker wordt.
Ja nou das ook anders geweest hoor. Ben blij dat dat een beetje bij getrokken is hoor.quote:
hrm. mijnes graait net zo goed enthousiast naar beneden hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef Jeetjejom het volgende:
Hmmm, als ik dat zo hoor ben ik blij met mijn meisje
die van mij ookquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef simmu het volgende:
[..]
hrm. mijnes graait net zo goed enthousiast naar beneden hoor
kijkt bij jullie de papa ook altijd zo zuur als ze dat doet?quote:
whehe, jullie ook alquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
Leander weet wel wat z'n piemeltje is, maar heeft geen buitengewone interesse voorlopig
Hij plaste net wel in de keuken(kwam uit het zwembadje in zijn blootje) totaal géén benul van plassen heeft hij. Ik wees hem erop en hij zei alleen maar: 'voeten beetje nat
'
Zindelijkheidstraining doorgeschoven naar volgend jaar
Graag!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef mikoxx het volgende:
Vicky![]()
zodra ik dé tip heb, zal ik m posten!!
Volgens mij was dat hem idd. Dacht dat ze yoghurt en wat fruit had gegeven of zo voor het naar bed gaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef bodpa09 het volgende:
Doelt Oeke niet op dat ze Ko nog wat extra eten geeft na zijn avondeten? Dat dat de tip van Huup is?
ze slaapt 2x max 1,5 uur per dag. Dat heeft ze nog echt nodig, zonder valt ze gewoon om en is ze oerchagarijnig.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Marie79 het volgende:
Ja, dat dacht ik ook bodpa!
Sorry Vicks, ik kan je niet helpen... Is ze soms té moe? Of juist niet moe (dat ze teveel slaapt overdag?)
Bed op een andere plaats is lastig, het huis is niet zo heel erg groot.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Jeetjejom het volgende:
En haar bed op een andere plaats zetten Vicky? Heb gehoord dat dat ook nog wel eens schijnt te helpen....
Dat is balen Vicky. Dan is er niet echt veel meer wat je nog kunt doen, vrees ik. Je hebt het allemaal echt al gedaan. Ik heb trouwens in plaats van dentinox steeds vaker Gengigel en heb het idee dat het beter helpt dan dentinox.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Vicky het volgende:
het zou kunnen Tinu. Ze heeft al Nurofen gehad en ik heb ook al ge-dentinox-ed.
Ja, dat was het. Een bakje joghurt, een stukje brood en een halve banaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef bodpa09 het volgende:
Doelt Oeke niet op dat ze Ko nog wat extra eten geeft na zijn avondeten? Dat dat de tip van Huup is?
Ik zou haar denk ik toch even meenemen naar de woonkamer, even rustig laten worden en wat pap/eten geven... misschien wel het proberen waard.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bed op een andere plaats is lastig, het huis is niet zo heel erg groot.
Zowel M. als ik hebben al met d'r in ons bed gelegen, zonder reslutaatl.
Diaan, ze heeft net wal wat gedronken. gfeen idee of ze wil eten. Ze is denk ik gewoon over haar slaap heen.. ik heb echt geen flauw idee meer...
M. ontdekte 'em met een maand of zes geloof ik, en ging er bepaald niet zachtzinnig mee om.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef oeke het volgende:
[..]
Hier is het piemeltje al best een tijd ontdekt.En dan er heel hard aan trekken en lachen. Echt dat je denkt AU!
![]()
Dat doen wij ook als hij in zo'n bui is. Vaak zet ik hem even in de box. Soort van bed maar dan anders. Even rustig spelen en na een half uurtje weer op bed.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef Jore het volgende:
Tip: haal haar eruit, laat d'r rondkeutelen tot ze weer echt moe is en breng haar dan weer naar bed. Het laatste wat je wil is dat haar bedje een plek van frustratie wordt.
Hoe wakker ben ik, denk ik, dat doet Beisan nou nooit.....quote:Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
M. ontdekte 'em met een maand of zes geloof ik, en ging er bepaald niet zachtzinnig mee om.![]()
Plaatsvervangende au.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
Basboussa!
Herkenning Bodpa. En dan heel hard knijpen in zijn balzakje.
Hardcore SM-ers, die jongens van ons.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef oeke het volgende:Basboussa!
Herkenning Bodpa. En dan heel hard knijpen in zijn balzakje.
mijn hemel, zit middenin een verhuizing, man is dingen wegbrengen, kind opent boxen en komt dan de hele tijd schatten tegen, waar ze WOWWWWWWWWWWWWWW tegen zegt, en ik heel hard moet vloeken....quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
Geeft niks Basboussa, komt door de hormonen joh!
Dat doen wij dus ook, en het wordt hier nooit meer half elf de laatste maandenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
Ha! Kijk mij es gouden tips hebben waar ik zelf niet meer vanaf wist![]()
Nee hoor gekkigheid, maar ik ben blij dat het vannacht geholpen heeft voor Kobus (als het daar al aan lag, maar wie weet).
Vicky misschien gewoon 's avonds na het eten rond laten keutelen in de woonkamer tot ze vanzelf in haar oogjes gaat wrijven en haar dan pas op bed leggen? Amélie ligt de ene keer om 7 uur al in bed en de andere keer om half 11geen pijl op te trekken. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben zelf ook wel eens eerder moe dan de andere keer. maar goed ik hoor hier nog helemaal niet, sorry als mijn advies out of place is
Oeps, that is different cook. Sterkte.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:48 schreef Basboussa het volgende:
[..]
mijn hemel, zit middenin een verhuizing, man is dingen wegbrengen, kind opent boxen en komt dan de hele tijd schatten tegen, waar ze WOWWWWWWWWWWWWWW tegen zegt, en ik heel hard moet vloeken....
Ik kan zelf ook niet zo makkelijk in slaap vallen met deze hitte, misschien heeft Tess daar ook last van. Vervelend dat het zo heet is in je huis, je doet er zo weinig aan hèquote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef Vicky het volgende:
We eten tussen 17.30 en 18.00. Na het eten is het even spelen en dan Amber naar bed doen. Dan krijg Tess een fles en mag ze nog even spelen en dan is het naar bed. Ze heeft daarstraks flink in haar ogen zitten wrijven dus dat was het teken, maar ze heeft er gewoon nog geen zin in. Ze ligt nu bij M. op de bank te zwaaien naar de tv![]()
Ik ga de boterham eens proberen.
Jore, het is hier niet te harden in huis! Ik heb een leuk huis, maar ik haaaaat ons huis in de zomer! helaas zit verhuizen er gewoon echt niet in In de woonkamer draait de airco overuren, daar is het dus ook behaaglijk. In de rest van ht huis is het vies warm. We hebben de airco van mijn ouders ook al in bruileen en die heeft vanavond ook al flink staan blazen in de kamer van Amber en Tess.
Het enige dat Tess aanheeft is een romper zonder mouwen en een zomerslaapzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |