abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83372085
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
Leander weet wel wat z'n piemeltje is, maar heeft geen buitengewone interesse voorlopig

Hij plaste net wel in de keuken (kwam uit het zwembadje in zijn blootje) totaal géén benul van plassen heeft hij. Ik wees hem erop en hij zei alleen maar: 'voeten beetje nat '

Zindelijkheidstraining doorgeschoven naar volgend jaar
whehe, jullie ook al hier staat er eentje stug steeds naast het zwembad te plassen. het potje moet ook in het zwembad ze wil er onder geen beding op zitten. wel gillen als ze wel een luier om heeft en moet he! dat wel!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83372095
Welkom Jeetjejom en Jorja!

Freecell, ik moet echt nog zien of het iets blijvends is hoor. Hij is vooral erg enthousiast over het applaus en gejuich dat hem ten deel valt. Ik probeer het nog niet met de grote boodschap, hij heeft vrij veel last met zijn ontlasting gehad (bloed, pijn), dat ik dat voorlopig maar even laat. Eerst maar eens wennen dat het ook pijnloos kan gaan. En zoals gezegd, ook maar eens afwachten of ie het eind van de week nog steeds interessant vindt.
  zondag 27 juni 2010 @ 20:51:42 #53
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83372209
Bij ons is het in bad gaan met papa de laatste tijd een beetje op een drama uit aan het lopen. Papa vind het niet zo handig dat Jorja zijn piemel als rammelaar gebruikt. Heb ook gezegd hier niet te ernstig op te reageren, ze weet niet beter en haar interesse verliest ze er wel weer in. 3 maanden geleden waren mijn tepels je van het (en nee, ze heeft geen bv gehad, dus misschien is het wel gewoon een traumaverwerking )
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 27 juni 2010 @ 21:03:28 #54
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83372871
Vicky, hoe gaat het slapen vanavond en hoe is het vannacht gegaan?

Ko De héle nacht slapen? Jeuj!! En welke tip kreeg je van Huup?????? Ben wel benieuwd

De heren zijn weer thuis, ik ben heel benieuwd hoe het vannacht zal gaan......

Jeetjejom en Jorja
pi_83372909
bah ze gaan allebei tegelijk af boven. laters!
  zondag 27 juni 2010 @ 21:06:52 #56
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83373053
Simmu
pi_83373273
Simmu zijn ze weer tot rust gekomen?

Mikoxx lekker je mannen terug, nu even een goede nachtrust.

Bodpa wat goed van je mannetje. Ik duim voor je dat het aanhoud. Hopelijk dat het poepen ook gauw pijnloos gaat.

Hier net in bed gelegd, lekker rustig, dat die is ondanks tanden. Hij heeft overdag goed geslapen, dus de vooruitzichten voor vannacht zijn goed. En ik hoop op een beetje een uitslapertje op de vrije dag morgen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_83373407
zo. die van dit topic gekalmeerd. iets met haar voetje. getroost, bepathen erop (wat eerst wel moest en toen weer niet). toen wilde ze spelen (nee), moest de deur open (alweer nee) en begon ze onder mijn oksels te porren (kielekiele!) zucht. nu staat ze te springen in bed

sangdrax is nog bezig met de ander. ik denk dat ik zo maar eens tv ga kijken in bed

ja, dat kalmeert ze allebei. hoe harder hoe beter. selene wordt ook blij van de radio oranje van de buurman. gaat ze blij op staan dansen. arme ik
pi_83373432
Het inslapen is hier helemaal KUT op dit moment.
We hebben tess rond 19.45 in bed gelegd en ze ligt alleen maar te kloten en te schreeuwen. Ik word er schijtziek van, kan er echt even niet meer tegen. Tis elke avond hetzelfde geouwehoer met slapen.
Afgelopen nacht ging wel goed.

Ik ben ook beneiuwd naar de tip van Huup!

Simmu, M. wordt er flauw van. We hebben dan ook een hele kist met speelgoed naast de commode staan om d'r af te leiden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:18:56 #60
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83373632
Vicky zodra ik dé tip heb, zal ik m posten!!
pi_83373679
Doelt Oeke niet op dat ze Ko nog wat extra eten geeft na zijn avondeten? Dat dat de tip van Huup is?
  zondag 27 juni 2010 @ 21:21:13 #62
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83373764
Can be bodpa, maar huup weet de tip zelf niet meer nu
  zondag 27 juni 2010 @ 21:21:21 #63
238474 Jeetjejom
pi_83373772
Ik moet zeggen, het slapen is hier nooit een probleem geweest. :hard op zoek naar onbewerkt hout om heel hard af te kloppen:
Hier is het meer het bijten, krabben en slaan wat een probleem is, en alles van de comode afgooien als ik haar probeer te verschonen....

Bedankt voor de welkoms allemaal trouwens!
Jouw warmte is genoeg
  zondag 27 juni 2010 @ 21:23:22 #64
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83373888
Ja, dat dacht ik ook bodpa!

Sorry Vicks, ik kan je niet helpen... Is ze soms té moe? Of juist niet moe (dat ze teveel slaapt overdag?)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83373913
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef mikoxx het volgende:
Vicky zodra ik dé tip heb, zal ik m posten!!
Graag!

Mevrouw ligt momenteel weer even lekker te brullen in haar eigen bed. Ik ben out of options...
Morgen maar eens overleggen met de ha, misschien heeft zij tips.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83373995
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef bodpa09 het volgende:
Doelt Oeke niet op dat ze Ko nog wat extra eten geeft na zijn avondeten? Dat dat de tip van Huup is?
Volgens mij was dat hem idd. Dacht dat ze yoghurt en wat fruit had gegeven of zo voor het naar bed gaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83374000
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Marie79 het volgende:
Ja, dat dacht ik ook bodpa!

Sorry Vicks, ik kan je niet helpen... Is ze soms té moe? Of juist niet moe (dat ze teveel slaapt overdag?)
ze slaapt 2x max 1,5 uur per dag. Dat heeft ze nog echt nodig, zonder valt ze gewoon om en is ze oerchagarijnig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 27 juni 2010 @ 21:26:11 #68
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83374046
VIcks, heeft ze misschien honger?? Lennon kan dat af en toe ook hebben... nemen we hem mee naar beneden om even rustig te worden en geven wat pap en dan weer naar bed. In ieder geval erg vervelend/frustrerend!!

Jeetjejom en Jorja van harte welkom!!
Make love, not war ☮
  zondag 27 juni 2010 @ 21:27:10 #69
238474 Jeetjejom
pi_83374096
En haar bed op een andere plaats zetten Vicky? Heb gehoord dat dat ook nog wel eens schijnt te helpen....
Jouw warmte is genoeg
pi_83374197
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Jeetjejom het volgende:
En haar bed op een andere plaats zetten Vicky? Heb gehoord dat dat ook nog wel eens schijnt te helpen....
Bed op een andere plaats is lastig, het huis is niet zo heel erg groot.
Zowel M. als ik hebben al met d'r in ons bed gelegen, zonder reslutaatl.
Diaan, ze heeft net wal wat gedronken. gfeen idee of ze wil eten. Ze is denk ik gewoon over haar slaap heen.. ik heb echt geen flauw idee meer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83374308
Vicky kan het misschien van doorkomende tanden komen? Of doordat ze nu ook niet lekker is met deze virus?

Bij ons was het voor mijn gevoel meestal niet lekker zijn of last van doorkomende tanden/ kiezen dat die niet wilde slapen of ging spoken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83374381
het zou kunnen Tinu. Ze heeft al Nurofen gehad en ik heb ook al ge-dentinox-ed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 27 juni 2010 @ 21:34:28 #73
238474 Jeetjejom
pi_83374474
Heel veel succes ermee in ieder geval Vicky.... Lijkt me behoorlijk wanhopig maken als je zo machteloos staat en niets goed is......
Jouw warmte is genoeg
pi_83374519
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Vicky het volgende:
het zou kunnen Tinu. Ze heeft al Nurofen gehad en ik heb ook al ge-dentinox-ed.
Dat is balen Vicky. Dan is er niet echt veel meer wat je nog kunt doen, vrees ik. Je hebt het allemaal echt al gedaan. Ik heb trouwens in plaats van dentinox steeds vaker Gengigel en heb het idee dat het beter helpt dan dentinox.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83374604
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, dat was het. Een bakje joghurt, een stukje brood en een halve banaan.
Benieuwd of het vandaag weer werkt.

Excuus als jullie hoopten op een geniale tip. Voor mij was het dat wel. Voor afgelopen nacht dan, voor vannacht moet ik het nog maar zien.

Hier is het piemeltje al best een tijd ontdekt. En dan er heel hard aan trekken en lachen. Echt dat je denkt AU!

Bodpa, wat goed! Ik was me net aan het afvragen wat een goede leeftijd is om er mee te beginnen. Een vriendinnetje van Ko is nu zindelijk, en 2 jr en 3 maand. Vind ik wel aantrekkelijk klinken eerlijk gezegd...

Shit Vicky, dat is rot. Misschien iets later naar bed? Nouja, ik weet het ook niet...

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')