whehe, jullie ook alquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
Leander weet wel wat z'n piemeltje is, maar heeft geen buitengewone interesse voorlopig
Hij plaste net wel in de keuken(kwam uit het zwembadje in zijn blootje) totaal géén benul van plassen heeft hij. Ik wees hem erop en hij zei alleen maar: 'voeten beetje nat
'
Zindelijkheidstraining doorgeschoven naar volgend jaar
Graag!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef mikoxx het volgende:
Vicky![]()
zodra ik dé tip heb, zal ik m posten!!
Volgens mij was dat hem idd. Dacht dat ze yoghurt en wat fruit had gegeven of zo voor het naar bed gaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef bodpa09 het volgende:
Doelt Oeke niet op dat ze Ko nog wat extra eten geeft na zijn avondeten? Dat dat de tip van Huup is?
ze slaapt 2x max 1,5 uur per dag. Dat heeft ze nog echt nodig, zonder valt ze gewoon om en is ze oerchagarijnig.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Marie79 het volgende:
Ja, dat dacht ik ook bodpa!
Sorry Vicks, ik kan je niet helpen... Is ze soms té moe? Of juist niet moe (dat ze teveel slaapt overdag?)
Bed op een andere plaats is lastig, het huis is niet zo heel erg groot.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Jeetjejom het volgende:
En haar bed op een andere plaats zetten Vicky? Heb gehoord dat dat ook nog wel eens schijnt te helpen....
Dat is balen Vicky. Dan is er niet echt veel meer wat je nog kunt doen, vrees ik. Je hebt het allemaal echt al gedaan. Ik heb trouwens in plaats van dentinox steeds vaker Gengigel en heb het idee dat het beter helpt dan dentinox.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Vicky het volgende:
het zou kunnen Tinu. Ze heeft al Nurofen gehad en ik heb ook al ge-dentinox-ed.
Ja, dat was het. Een bakje joghurt, een stukje brood en een halve banaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef bodpa09 het volgende:
Doelt Oeke niet op dat ze Ko nog wat extra eten geeft na zijn avondeten? Dat dat de tip van Huup is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |