Hoi Koentjequote:
Waar wist ik het ook alweer vanquote:
Ik heb ook andere dingen te doen dan sc'en, dus nee, dat weet ik niet.quote:
Ik heb het toch zelf ook verteld in WKSC, dacht ikquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ook andere dingen te doen dan sc'en, dus nee, dat weet ik niet.
Ik ook niet.quote:
Mijn echt naam is Simonequote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ook andere dingen te doen dan sc'en, dus nee, dat weet ik niet.
Dan ziet ze er nog goed uit voor iemand van boven de 35quote:
quote:
volgens mij nietquote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij had je je naam hier ook wel een soort van verklapt..
Ik mis nu de middelvinger smileyquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally is veel knapper, charmanter, en heeft stijl
Ik dacht dat je Kelly heet maar dat je het fonetisch op een bekakte manier uitspreekt. "Kally, kom hieeaarr."quote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn echt naam is Simone![]()
Kally was omdat mijn nick normaal Siepie is maar dat kon niet dus samen met Laysa wat verzonnen
dat had ik echt nooit verzonnenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn echt naam is Simone![]()
Kally was omdat mijn nick normaal Siepie is maar dat kon niet dus samen met Laysa wat verzonnen
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Kelly heet maar dat je het fonetisch op een bekakte manier uitspreekt. "Kally, kom hieeaarr."
Ga je weer met je seksverhalen die je zogenaamd niet wil vertellen maar steeds naar blijft hinten.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik echt nooit verzonnen
Simone en Siepie
Heeeeele goede herinneringen aan
Ja sinds Walraven kreeg ik ook die naamquote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik echt nooit verzonnen
Simone en Siepie
Heeeeele goede herinneringen aan
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Kelly heet maar dat je het fonetisch op een bekakte manier uitspreekt. "Kally, kom hieeaarr."
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn gesprekken in de uitzendingen hebben anders best aln in de OP gestaan daar
Ik krijg je nog welquote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kan ook deen de
tegen me gebruiken
.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je weer met je seksverhalen die je zogenaamd niet wil vertellen maar steeds naar blijft hinten.
De naam Kelly is zowiezo verneukt door die omgebouwde domboquote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee zeg ik ken een Kelly en die staat gerust zo met dat glas
Niet eens SIepie van Boer ZOekt Vrouw?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
Maar als je Siepie intikt op google krijg je alleen maar katten te zien
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh is die er een?Oh shit ja.
Maar je kan het niet meer editen.
Met 6 uur slaap red je het makkelijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kot... ik moet morgen al om 07.00 uur op de werkvloer staan
Hoe was het trouwens vandaag? Leuk gehad?quote:
Wattefak!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kot... ik moet morgen al om 07.00 uur op de werkvloer staan
whehehehe, je zit er zooooooooooooo ontzettend naastquote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je weer met je seksverhalen die je zogenaamd niet wil vertellen maar steeds naar blijft hinten.
Ja SP FTWquote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh is die er een?Oh shit ja.
Maar je kan het niet meer editen.
uiteraard! ook wel met 5, of 4quote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met 6 uur slaap red je het makkelijk.
I beg to differ:quote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe, je zit er zooooooooooooo ontzettend naast
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
En Siepie terug op de buis, maar dat snappen alleen de belegen kijkbuiskindertjes.
Dat was toch wel de natte droom van mijn jeugd
O vast maar dat keek ik niet dus zal me niet bekend voorkomenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens vandaag? Leuk gehad?
dat was Simone Walraven inderdaad, en toen ik een jaar of 20 was, was dat wel iemand waar je een poster van boven je bed hingquote:
MIjn buurvrouw kan dat welquote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koen!
Hij staat er nu in zie ik... thanks Cee
Ik ben naar het strand geweest was ook goed te doenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind de OP geweldig geworden
![]()
Sta tussen 2 leuke dames in![]()
Vandaag was toppie, een heel geslaagde dag gehad, kids wilden nog lang niet naar huis eigenlijk maar de attracties sloten om 18:00
Wel in de OP. Niet in het echte leven. Want daar ik heb momenteel geen buurvrouwquote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe Symph zou mijn vader kunnen zijn qua leeftijd. En Benny mijn broertje. En Kally mijn moeder!
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef Bos81 het volgende:
![]()
[..]
Wel in de OP. Niet in het echte leven. Want daar ik heb momenteel geen buurvrouw![]()
Je was wel een tienermoeder.quote:
Om een of andere reden hadden ze verwacht dat we daar zouden blijven slapen ook... Die 2 zijn soms door en door verwend met al die dagjes uit en weekendjes wegquote:Op zondag 4 juli 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben naar het strand geweest was ook goed te doen![]()
Ja leuk he die bekkies dan, de jongste daarnet ook hoelang gaan we nou naar de Efteling en helemaal glimmen toen ik zei 2 dagen en de tweede dag pas 's avonds naar huis
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe Symph zou mijn vader kunnen zijn qua leeftijd. En Benny mijn broertje. En Kally mijn moeder!
Nee, haal maar opgelucht adem, ik woon echt niet naast je en waarschijnlijk ook geen familie van je.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee.
![]()
Wacht even.
Wacht. Even.
Mijn buurman z'n achternaam is...
wtf!
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
En toch grappig, bijna twaalf jaar getrouwd, en mislukte relatie daarna, en nu een lief die helemaal lyrisch is over FOK!
Oh GODDANK. Ik schrok me de tering want m'n buurman heeft als achternaam Bos en komt uit de jaren '80 realiseerde ik me net.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef Bos81 het volgende:
![]()
[..]
Wel in de OP. Niet in het echte leven. Want daar ik heb momenteel geen buurvrouw![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om een of andere reden hadden ze verwacht dat we daar zouden blijven slapen ook... Die 2 zijn soms door en door verwend met al die dagjes uit en weekendjes wegZe moeten nog ff tot donderdag wachten voordat ze in een hotelletje kunnen slapen
Ja en andersomquote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Goftedomme Kally, waar was je toen ik je nodig had
Wacht maar tot ik Anthrax en Slayer ga draaien gevolgd door de nieuwste van het Rosenberg Trio.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik Anthrax en Slayer ga draaien gevolgd door de nieuwste van het Rosenberg Trio.
Ik werd pas vader op mijn 36e...... Idd een ouwe lul als pa hebben m'n kidsquote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja on topic oke ik kreeg mijn oudste op mijn 27e 29e
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar ze lurkt al jaren op FOK!
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb me al bijna een week niet geschoren!
Dat wel jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh GODDANK. Ik schrok me de tering want m'n buurman heeft als achternaam Bos en komt uit de jaren '80 realiseerde ik me net.Was te freaky geweest.
Oh dat haal ik makkelijkquote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik was dus 27 (tnx symphquote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werd pas vader op mijn 36e...... Idd een ouwe lul als pa hebben m'n kids
Ik scheer me 1 x per maandquote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
Klopt, zie ik op de OP ookquote:
Van Den Bosch.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ik zal het maar verklappen, mijn achternaam is niet alleen maar BOs, maar daar komt nog iets voor of achter.
Sssstttttttttttquote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ik zal het maar verklappen, mijn achternaam is niet alleen maar BOs, maar daar komt nog iets voor of achter.
DIe eerste twee zijn voor mij echt wel te pruimen (Metalen hoofdje en zo) en het Rosenberg Trio mag best, maar niet te hard en niet te vaak.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik Anthrax en Slayer ga draaien gevolgd door de nieuwste van het Rosenberg Trio.
Jij bent helemaal happy nu dusquote:
Ik had nog best wel een meisje willen hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was dus 27 (tnx symph)maar ik zou nu nog wel willen hoor
![]()
Tot mijn 38e daarna word ik te oud
verdomme deze SC komt maanden te laatquote:Op zondag 4 juli 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was dus 27 (tnx symph)maar ik zou nu nog wel willen hoor
![]()
Tot mijn 38e daarna word ik te oud
Ja nou datte dus, alleen ik heb niet datquote:Op maandag 5 juli 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had nog best wel een meisje willen hebben
Maar ik vermoed dat ik vrouwlief dan definitief in een kliniek kan laten opnemen![]()
Dus lamazittuh
Truste Ceequote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Van Den Bosch.
![]()
Jongens, ik ga slapen!Tot morgen!
Helaas moet ik me morgenavond weer scheren, dinsdag weer naar school namelijkquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verdomme deze SC komt maanden te laat
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Kom effe binnenvallen om weltrusten te zeggen!!!
Trusten
quote:
Mooi!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten
slaap lekkerquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Van Den Bosch.
![]()
Jongens, ik ga slapen!Tot morgen!
Ah mijn moppie ik miste jequote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten
Geen Slayer is dan weer jammer.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens noch Anthrax, noch Slayer, noch het Rosenberg Trio in m'n iTunes collectie. Dat wilde ik nog even zeggen. En nu, hup, m'n mandje in.
MORGEN DE HALVE FINALE, oh my god.
Jammerquote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Helaas moet ik me morgenavond weer scheren, dinsdag weer naar school namelijk!
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Helaas moet ik me morgenavond weer scheren, dinsdag weer naar school namelijk!
Trustequote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten
Bbqquote:
En ikquote:Op zondag 4 juli 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou datte dus, alleen ik heb niet dat
Anthraxx was een toffe modquote:Op maandag 5 juli 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens noch Anthrax, noch Slayer, noch het Rosenberg Trio in m'n iTunes collectie. Dat wilde ik nog even zeggen. En nu, hup, m'n mandje in.
MORGEN DE HALVE FINALE, oh my god.
Haha, leuk !quote:Op maandag 5 juli 2010 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bbqdaarna druk, moesten nog wat spullen van de huiskamer naar boven, en langs schoonouders geweest. Was iPhone vergeten
maar ik ga slapie doen.... 7 uur de wekker
In ieder geval geen familie, want dat zou bepaalde dingen in de weg staanquote:
Truste Patquote:Op maandag 5 juli 2010 00:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, leuk !
ik moet om 7 uur op de werkvloer zijn... dat brengt me op ideeen..
IK GA NAAR BED!
![]()
![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op maandag 5 juli 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In ieder geval geen familie, want dat zou bepaalde dingen in de weg staan.
Truste Kittykatquote:Op maandag 5 juli 2010 00:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, leuk !
IK GA NAAR BED!
![]()
![]()
![]()
![]()
mietjequote:Op maandag 5 juli 2010 00:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, leuk !
IK GA NAAR BED!
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:
We kunnen in Urk gaan wonen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In ieder geval geen familie, want dat zou bepaalde dingen in de weg staan.
quote:
Slaap lekkerquote:
Met Patrique?quote:
Alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef crv het volgende:
[..]
AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Toch geen luduvudu?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
misschien zou je het zo kunnen noemen ja
Verliefd?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
misschien zou je het zo kunnen noemen ja
Ik scheer me zowat iedere dag. Ik vind een beetje beharing er al onverzorgd uitzien en dat wil ik nietquote:
Je bent te oudquote:
Het staat ook niet iedereenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik scheer me zowat iedere dag. Ik vind een beetje beharing er al onverzorgd uitzien en dat wil ik niet
DENIEDquote:Op maandag 5 juli 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw ja... voor 1en moet ik eerst toestemming krijgen he
ik varieer tbhquote:Op maandag 5 juli 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik scheer me zowat iedere dag. Ik vind een beetje beharing er al onverzorgd uitzien en dat wil ik niet
quote:
Ja is dat zo gek dat ik als 21-jarige zeg dat iemand van 41 me te oud isquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gadverdamme het zijn toch geen homo's?
Ik krijg hier irritant gezeur aan me harses als ik me niet minimaal 1x in de 2 dagen scheer.....quote:
Picsquote:
Ik hoor mensen nooit over mijquote:
Ik geloof je nog niet.quote:
quote:
Voor de mp3map is het altijd leuk om in je collectie te hebbenquote:
Mwah, het wordt (althans in NL) na dinsdag weer warmer....quote:
ach, ik heb het wel gekker gemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja is dat zo gek dat ik als 21-jarige zeg dat iemand van 41 me te oud is?
Ik vind het wel wat bij sommige mannen dan, ik hou ook niet van echte baardjes maar een ringbaardje bij sommigequote:Op maandag 5 juli 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik krijg hier irritant gezeur aan me harses als ik me niet minimaal 1x in de 2 dagen scheer.....
hehehe dan is t tijd om te scheren iddquote:Op maandag 5 juli 2010 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor mensen nooit over mij
Alleen mijn moeder, als ik het al bijna een week laat staan, dan zegt ze dat ik me moet scheren
Okee, volgens mij is dat bij mij ook wel het geval, helaasquote:
joinquote:Op maandag 5 juli 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik krijg hier irritant gezeur aan me harses als ik me niet minimaal 1x in de 2 dagen scheer.....
Kan wel zijn, maar dat zegt toch niks over mij en dat ik je te oud vindquote:
Ja mama zegt dat je moet blijvenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sorry verkeerde account, ik dacht dat ik obder c_a postte.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind 41 ook vrij oud al idd. 36 daarentegen!
Ik zie in de OP dat Bos een ringbaardje heeft.... Althans, z'n SP.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat bij sommige mannen dan, ik hou ook niet van echte baardjes maar een ringbaardje bij sommige
Je zegt net van wel dus dan krijg ik die pics nog welquote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat kan dus niet want ik kan het nooit laten groeien.
Ga jij lekker met Symphonic neuken dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
41 is niet oud, maar een wijze leeftijd
bij mij word het ook koeler morgenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah, het wordt (althans in NL) na dinsdag weer warmer....
2 dagen verkoeling geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ok dat kan natuurlijk ook hequote:Op maandag 5 juli 2010 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, trek me niet zoveel aan van wat mijn moeder allemaal zegt
En dat is erg?quote:
het zal er niet veel aan mankerenquote:
Okee. ik heb er drie cd's van en die zijn erg mooi om zo nu en dan te luisterenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de mp3map is het altijd leuk om in je collectie te hebben
Ze kan je adopteren.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga jij lekker met Symphonic neuken dan.
Anniequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind 41 ook vrij oud al idd. 36 daarentegen!
Jij zou wel m'n vader kunnen zijn, we schelen 17 jaarquote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zal er niet veel aan mankeren
en in dat geval: ik wou dat ik je vader was
Van mij al helemaal niet, had ik maar zo'n zusquote:
quote:
Annie en Harryquote:
ik had dat tot afgelopen zaterdag. nu weer gladquote:Op maandag 5 juli 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat Bos een ringbaardje heeft.... Althans, z'n SP.
Ook IRL Bos?
Dat klopt, dat roept nare beelden op.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had dat tot afgelopen zaterdag. nu weer glad
als mijn kop helemaal kal gaat vind ik een ringbaardje weer niet staan
Jij mag echt wel mijn broertje zijn hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mij al helemaal niet, had ik maar zo'n zus
Wat een rare denkbeelden heb je soms toch iBennyquote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met mijn vader naar bed...
Ow, nou ja ik wil je wel adopterenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je lijkt me een toffe mama, dus ja dat is erg!
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een rare denkbeelden heb je soms toch iBenny.
snap je niet dat ze eigenlijk helemaal geen fam willen zijn maar iets anders?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij mag echt wel mijn broertje zijn hoor
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij mag echt wel mijn broertje zijn hoor
Leuk tochquote:
Nou ik zou het niet te hard roepen als ik jou wasquote:Op maandag 5 juli 2010 00:18 schreef gomi het volgende:
[..]
snap je niet dat ze eigenlijk helemaal geen fam willen zijn maar iets anders?
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Voor die dochter is geen plaats meer dadelijk
Gewoon kennissen en miscchien daarna vrienden, maar meer echt niet hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:18 schreef gomi het volgende:
[..]
snap je niet dat ze eigenlijk helemaal geen fam willen zijn maar iets anders?
ah idd, das fout iddquote:Op maandag 5 juli 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/Vreeswijk001_gr.jpg
Jaquote:
Voor een dochter altijdquote:Op maandag 5 juli 2010 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Voor die dochter is geen plaats meer dadelijk
ik roep nietsquote:Op maandag 5 juli 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik zou het niet te hard roepen als ik jou was
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou we zijn elkaar behoorlijk misgelopen irl
ik ben niet serieus hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon kennissen en miscchien daarna vrienden, maar meer echt niet hoor
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon kennissen en miscchien daarna vrienden, maar meer echt niet hoor
Ja dat werkt meestal zo jaquote:
Wat een walgelijke uitvoering eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zou je het liefste in een doosje willen doen!
quote:
Ach het idee is liefquote:Op maandag 5 juli 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een walgelijke uitvoering eigenlijk!
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Slaap lekker broertjequote:
Nou ja, dan doneer je ook wel sperma hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Heb in mijn naieve periode nog wel gedacht dat sperma donoren gewoon met alle dames naar bed gingen
Soms is dat idd zoquote:Op maandag 5 juli 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Heb in mijn naieve periode nog wel gedacht dat sperma donoren gewoon met alle dames naar bed gingen
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Dat is zo klinisch, wil wel de leuk ervan ook hoorquote:
het is van Donald Jones....quote:Op maandag 5 juli 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Ja gelukkig weet ik hoe het werktquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zo klinisch, wil wel de leuk ervan ook hoor
quote:
opgelostquote:Op maandag 5 juli 2010 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zo klinisch, wil wel de leuk ervan ook hoor
Wie ik?quote:
quote:
Qua sterrebeeldquote:Op maandag 5 juli 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie ik?
![]()
Ik ben maagd he dus onbevlekt ontvangen
zo zonde van de leuk die je dan hebt moeten missenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie ik?
![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie ik?
![]()
die vond ik vroeger ook leukquote:Op maandag 5 juli 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn favorietste kinderboek is denk ik Pluk van de Petteflet.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
ja absoluutquote:Op maandag 5 juli 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee ik weet niksquote:Op maandag 5 juli 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar... ik begon al bang te worden
is dat niet zo danquote:Op maandag 5 juli 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
je was gewoon te laatquote:Op maandag 5 juli 2010 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging over de dochter van Kally en mij, dus daar kwam je niet in voor
jaquote:
ookquote:Op maandag 5 juli 2010 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja en ik heb een cd van Annie met kinderliedjes, Dikkertje Dap blijft leuk
Nijntjequote:Op maandag 5 juli 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nijntje aan zee en Nijntje in de dierentuin...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |