Bronquote:MM Huijbregts in jury Popstars
Marc-Marie Huijbregts is vanaf dit najaar te zien bij SBS 6. Hij neemt plaats in de jury van de derde editie van de succesvolle talentenjacht Popstars. Samen met vertrouwde gezichten als Henkjan Smits en Maurice Wijnen, maar ook met nieuwkomer Simone Walraven, voorziet Marc-Marie de kandidaten van commentaar. Met een geweldige juryformatie als deze belooft Popstars komend seizoen opnieuw een gezellige familieshow te worden.
Marc-Marie Huijbregts
SBS 6 is heel blij met de aanvulling van de Popstars-jury met Marc-Marie Huijbregts. “De altijd enthousiaste persoonlijkheid van de cabaretier en acteur is een aanwinst voor een familieshow als Popstars. Met zijn humor en kennis van het artiestenvak zorgt Marc-Marie voor een professionele toegevoegde waarde én een vrolijke noot in het geheel.”, aldus zendermanager Pascal van Meerten. Ook Marc-Marie is in zijn nopjes: “Ik ben opgegroeid met grote shows op tv. Het was altijd een van mijn wensen om ooit een plaats in zo’n show te hebben. Jurylid in Popstars is een gedroomde plek.”
Simone Walraven
Niet alleen Marc-Marie is nieuw in de jury, met Simone Walraven is het plaatje compleet. Simone, vooral bekend als radio- en tv-presentatrice met een gevarieerde achtergrond in de muziek, zegt over haar deelname aan Popstars het volgende: "Ik vind het fantastisch en een eer om gevraagd te zijn voor zo'n grote show als Popstars, vooral omdat het programma gaat over het waarmaken van dromen. Om op deze manier terug te keren op de Nederlandse televisie is voor mijzelf eigenlijk ook een droom die in vervulling gaat.”
Popstars
Vorig seizoen zagen meer dan 2,5 miljoen mensen tijdens de finale hoe Wesley Klein tot de winnaar van Popstars 2009 werd verkozen. Met zijn single ‘You Raise Me Up’ scoorde hij meteen een nummer 1-hit. Zijn tweede single verblijft al negen weken in de charts en behaalde een nummer 2-notering. Binnenkort brengt Wesley een Nederlandstalig album uit. Popstars is een productie van SBS Productions en werd vorig jaar genomineerd voor de Beeld & Geluid Awards en voor de Kids Choice Awards van Nickelodeon
Nou ik mag hopen van niet. 3 Weken audities zijn meer dan genoegquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:46 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ik ga het wel weer even volgen, ofzo.
Krijgen we zeker weer 5 weken audities?
Waren het er niet 10 ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:46 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ik ga het wel weer even volgen, ofzo.
Krijgen we zeker weer 5 weken audities?
Wesleyquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het toch altijd een stukje matiger dan XFA/IDO. Weet niet waarom.
En die aankondiging ook, met die vermelding naar WESLEY!!![]()
![]()
Alsof hij nou zo'n grote ster is geworden. Beetje het standaard riedeltje na zo'n talentenjacht, de single word no. 1 en daarna word het rap stil (op een paar uitzonderingen na)
Op de website staat "in het najaar" dus dat duurt ook nog wel even.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:21 schreef Symphonic het volgende:
SBS heeft continu popstar banners door de programma's heen lopen over Popstar vrijdag, maar nergens te vinden wanneer het begint. Dus wat is de definitie van binnenkort?
Maar wat heeft die knul nou gepresteerd dan? Ik hoorde er laatst weer ineens wat over toen hij vader is geworden ofzo, dat is alles wat ik er na Popstars nog van heb gehoordquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:21 schreef Symphonic het volgende:
SBS heeft continu popstar banners door de programma's heen lopen over Popstar vrijdag, maar nergens te vinden wanneer het begint. Dus wat is de definitie van binnenkort?
Audities zullen wel in de zomer zijn? En dan na de zomer die uitgezonden worden en aansluitend de liveshowsquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is in het najaar, maar ze gaan nu wel telkens het 'Popstars Journaal' uitzenden... om af te tellen
Hij heeft na de winnaarssingle ook 2 nieuwe singles uitgebrachtquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat heeft die knul nou gepresteerd dan? Ik hoorde er laatst weer ineens wat over toen hij vader is geworden ofzo, dat is alles wat ik er na Popstars nog van heb gehoord![]()
Feit is dat de mensen die ECHT als mainstream zanger(es) na zo'n talentshow hun geld kunnen verdienen op 1 hand te tellen zijn.
En de mindere goden hebben het heus ook niet slecht hoor, maar die vervallen toch al snel in de musicals, dinnershows, en schnabbeltjes op de lokale kermis. Terwijl als je die intro van Popstars ziet dan word er nog net geen 10x Ahoy achter elkaar uitverkocht beloofd
Inmiddels 3 singles uitgebrachtquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:27 schreef j95 het volgende:
[..]
Ken hem niet eens, laat staan dat ik z'n single gehoord heb
Audities zijn al in volle gangquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Audities zullen wel in de zomer zijn? En dan na de zomer die uitgezonden worden en aansluitend de liveshows
Maar die laatste 2 hebben de Top 40 niet eens gehaaldquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inmiddels 3 singles uitgebracht
Je hebt helemaal gelijk vind ik hoor, maar je kan moeilijk een programma aankondigen met "Wil jij de nieuwe matige c-artiest worden die bijschnabbelt op feestjes en partijen?" Bovendien is SBS ook nooit vies van een beetje grootspraakquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die laatste 2 hebben de Top 40 niet eens gehaald![]()
Het is niet slecht ofzo, en hij zal best zo z'n geld verdienen en z'n droom waarmaken. Maar de worst die altijd voorgehangen word van 'een grote ster worden' gaat lang niet altijd op.
Wat ook niet zo raar is met minstens 2 talentenjachten per jaar. Je kan niet iedere keer een geweldig talent liggen met hitpotentie
Ja dat is wel waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wesley_Klein
Het is niet slecht ofzo, en hij zal best zo z'n geld verdienen en z'n droom waarmaken. Maar de worst die altijd voorgehangen word van 'een grote ster worden' gaat lang niet altijd op.
Wat ook niet zo raar is met minstens 2 talentenjachten per jaar. Je kan niet iedere keer een geweldig talent liggen met hitpotentie
volgens mij welquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet óf je nog auditie kan doen
Nee dat bekt ook al minder natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk vind ik hoor, maar je kan moeilijk een programma aankondigen met "Wil jij de nieuwe matige c-artiest worden die bijschnabbelt op feestjes en partijen?" Bovendien is SBS ook nooit vies van een beetje grootspraak.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De inschrijflink doet het niet meer.... dus niet meer mogelijk
Nouja HGT denk ik niet hoor, dat zijn allemaal maar bullshit lachertjes joh.... Maar the voice ken ik niet, eens even kijken..quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah, helaas
Je zou wel mee kunnen doen aan The Voice of HGT
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja HGT denk ik niet hoor, dat zijn allemaal maar bullshit lachertjes joh.... Maar the voice ken ik niet, eens even kijken..
Op zoek naar... heeft al het nodige musicaltalent opgeleverd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wesley_Klein
Nouja, ik zing thuis wel eens wat enzo... heb ook in een Theater koor gezeten, allemaal heel leuk.. maar roken heeft me stem een beetje vernageld.. heb wel iets luister baars op internet, maar dat is een liedje wat ik met me neef heb gemaakt. meer voor de lol toen eigenlijk.. Nja hier de link:quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
RTL wil HGT serieus gaan doen/houden
Je hebt zingen als hobby oid?
Zo ja, is er ook wat luisterbaars op internet?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, ik zing thuis wel eens wat enzo... heb ook in een Theater koor gezeten, allemaal heel leuk.. maar roken heeft me stem een beetje vernageld.. heb wel iets luister baars op internet, maar dat is een liedje wat ik met me neef heb gemaakt. meer voor de lol toen eigenlijk.. Nja hier de link:
Ik heb er gewoon geen woorden voor..quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, ik zing thuis wel eens wat enzo... heb ook in een Theater koor gezeten, allemaal heel leuk.. maar roken heeft me stem een beetje vernageld.. heb wel iets luister baars op internet, maar dat is een liedje wat ik met me neef heb gemaakt. meer voor de lol toen eigenlijk.. Nja hier de link:
ja we hadden de gitaar inderdaad een beetje hard staan.,... maar geen zin meer om nog een keer proberen op te nemen..quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Klinkt ook wel goed, alleen jammer dat de gitaar er teveel bovenuit komt
Belegen kijkbuiskindertjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
En Siepie terug op de buis, maar dat snappen alleen de belegen kijkbuiskindertjes.
Dat was toch wel de natte droom van mijn jeugd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |