Alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef crv het volgende:
[..]
AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Toch geen luduvudu?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
misschien zou je het zo kunnen noemen ja
Verliefd?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
misschien zou je het zo kunnen noemen ja
Ik scheer me zowat iedere dag. Ik vind een beetje beharing er al onverzorgd uitzien en dat wil ik nietquote:
Je bent te oudquote:
Het staat ook niet iedereenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik scheer me zowat iedere dag. Ik vind een beetje beharing er al onverzorgd uitzien en dat wil ik niet
DENIEDquote:Op maandag 5 juli 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw ja... voor 1en moet ik eerst toestemming krijgen he
ik varieer tbhquote:Op maandag 5 juli 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik scheer me zowat iedere dag. Ik vind een beetje beharing er al onverzorgd uitzien en dat wil ik niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |