Hoi Koentjequote:
Waar wist ik het ook alweer vanquote:
Ik heb ook andere dingen te doen dan sc'en, dus nee, dat weet ik niet.quote:
Ik heb het toch zelf ook verteld in WKSC, dacht ikquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ook andere dingen te doen dan sc'en, dus nee, dat weet ik niet.
Ik ook niet.quote:
Mijn echt naam is Simonequote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ook andere dingen te doen dan sc'en, dus nee, dat weet ik niet.
Dan ziet ze er nog goed uit voor iemand van boven de 35quote:
quote:
volgens mij nietquote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij had je je naam hier ook wel een soort van verklapt..
Ik mis nu de middelvinger smileyquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally is veel knapper, charmanter, en heeft stijl
Ik dacht dat je Kelly heet maar dat je het fonetisch op een bekakte manier uitspreekt. "Kally, kom hieeaarr."quote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn echt naam is Simone![]()
Kally was omdat mijn nick normaal Siepie is maar dat kon niet dus samen met Laysa wat verzonnen
dat had ik echt nooit verzonnenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn echt naam is Simone![]()
Kally was omdat mijn nick normaal Siepie is maar dat kon niet dus samen met Laysa wat verzonnen
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Kelly heet maar dat je het fonetisch op een bekakte manier uitspreekt. "Kally, kom hieeaarr."
Ga je weer met je seksverhalen die je zogenaamd niet wil vertellen maar steeds naar blijft hinten.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik echt nooit verzonnen
Simone en Siepie
Heeeeele goede herinneringen aan
Ja sinds Walraven kreeg ik ook die naamquote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik echt nooit verzonnen
Simone en Siepie
Heeeeele goede herinneringen aan
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Kelly heet maar dat je het fonetisch op een bekakte manier uitspreekt. "Kally, kom hieeaarr."
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn gesprekken in de uitzendingen hebben anders best aln in de OP gestaan daar
Ik krijg je nog welquote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kan ook deen de
tegen me gebruiken
.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je weer met je seksverhalen die je zogenaamd niet wil vertellen maar steeds naar blijft hinten.
De naam Kelly is zowiezo verneukt door die omgebouwde domboquote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee zeg ik ken een Kelly en die staat gerust zo met dat glas
Niet eens SIepie van Boer ZOekt Vrouw?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
Maar als je Siepie intikt op google krijg je alleen maar katten te zien
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh is die er een?Oh shit ja.
Maar je kan het niet meer editen.
Met 6 uur slaap red je het makkelijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kot... ik moet morgen al om 07.00 uur op de werkvloer staan
Hoe was het trouwens vandaag? Leuk gehad?quote:
Wattefak!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kot... ik moet morgen al om 07.00 uur op de werkvloer staan
whehehehe, je zit er zooooooooooooo ontzettend naastquote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je weer met je seksverhalen die je zogenaamd niet wil vertellen maar steeds naar blijft hinten.
Ja SP FTWquote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh is die er een?Oh shit ja.
Maar je kan het niet meer editen.
uiteraard! ook wel met 5, of 4quote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met 6 uur slaap red je het makkelijk.
I beg to differ:quote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe, je zit er zooooooooooooo ontzettend naast
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
En Siepie terug op de buis, maar dat snappen alleen de belegen kijkbuiskindertjes.
Dat was toch wel de natte droom van mijn jeugd
O vast maar dat keek ik niet dus zal me niet bekend voorkomenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens vandaag? Leuk gehad?
dat was Simone Walraven inderdaad, en toen ik een jaar of 20 was, was dat wel iemand waar je een poster van boven je bed hingquote:
MIjn buurvrouw kan dat welquote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koen!
Hij staat er nu in zie ik... thanks Cee
Ik ben naar het strand geweest was ook goed te doenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind de OP geweldig geworden
![]()
Sta tussen 2 leuke dames in![]()
Vandaag was toppie, een heel geslaagde dag gehad, kids wilden nog lang niet naar huis eigenlijk maar de attracties sloten om 18:00
Wel in de OP. Niet in het echte leven. Want daar ik heb momenteel geen buurvrouwquote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe Symph zou mijn vader kunnen zijn qua leeftijd. En Benny mijn broertje. En Kally mijn moeder!
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef Bos81 het volgende:
![]()
[..]
Wel in de OP. Niet in het echte leven. Want daar ik heb momenteel geen buurvrouw![]()
Je was wel een tienermoeder.quote:
Om een of andere reden hadden ze verwacht dat we daar zouden blijven slapen ook... Die 2 zijn soms door en door verwend met al die dagjes uit en weekendjes wegquote:Op zondag 4 juli 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben naar het strand geweest was ook goed te doen![]()
Ja leuk he die bekkies dan, de jongste daarnet ook hoelang gaan we nou naar de Efteling en helemaal glimmen toen ik zei 2 dagen en de tweede dag pas 's avonds naar huis
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe Symph zou mijn vader kunnen zijn qua leeftijd. En Benny mijn broertje. En Kally mijn moeder!
Nee, haal maar opgelucht adem, ik woon echt niet naast je en waarschijnlijk ook geen familie van je.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee.
![]()
Wacht even.
Wacht. Even.
Mijn buurman z'n achternaam is...
wtf!
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
En toch grappig, bijna twaalf jaar getrouwd, en mislukte relatie daarna, en nu een lief die helemaal lyrisch is over FOK!
Oh GODDANK. Ik schrok me de tering want m'n buurman heeft als achternaam Bos en komt uit de jaren '80 realiseerde ik me net.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef Bos81 het volgende:
![]()
[..]
Wel in de OP. Niet in het echte leven. Want daar ik heb momenteel geen buurvrouw![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om een of andere reden hadden ze verwacht dat we daar zouden blijven slapen ook... Die 2 zijn soms door en door verwend met al die dagjes uit en weekendjes wegZe moeten nog ff tot donderdag wachten voordat ze in een hotelletje kunnen slapen
Ja en andersomquote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Goftedomme Kally, waar was je toen ik je nodig had
Wacht maar tot ik Anthrax en Slayer ga draaien gevolgd door de nieuwste van het Rosenberg Trio.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik Anthrax en Slayer ga draaien gevolgd door de nieuwste van het Rosenberg Trio.
Ik werd pas vader op mijn 36e...... Idd een ouwe lul als pa hebben m'n kidsquote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja on topic oke ik kreeg mijn oudste op mijn 27e 29e
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar ze lurkt al jaren op FOK!
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb me al bijna een week niet geschoren!
Dat wel jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh GODDANK. Ik schrok me de tering want m'n buurman heeft als achternaam Bos en komt uit de jaren '80 realiseerde ik me net.Was te freaky geweest.
Oh dat haal ik makkelijkquote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik was dus 27 (tnx symphquote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werd pas vader op mijn 36e...... Idd een ouwe lul als pa hebben m'n kids
Ik scheer me 1 x per maandquote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |