Een Roomba voor 500 euri'squote:Op donderdag 8 juli 2010 15:34 schreef Bierie het volgende:
tvp![]()
Binnenkort mijn verjaardag ik heb al een vermoeden wat ik voor mijzelf ga kopen
Is dit niet die ikweethetookniet net heeft aangeschaft?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:23 schreef klipper het volgende:
Hier heb ik trouwens ook een kloon gevonden:
http://www.maxiaxi.com/ ( indien niet toegestaan haal maar weg )
Is ook niet echt duur, is er misschien een fokker die deze al heeft?
En wat zijn de ervaringen daarvan dan?
Deze kost namelijk maar ¤140, en dat vindt ik net weer wat aantrekkelijker, maar het zou zonde zijn om voor een goedkoper model te gaan om deze vervolgens weer aan te bieden op MP onder het mom van weinig gebruikt maar zuigt goed....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:08 schreef Beijtje het volgende:
Is dit niet die ikweethetookniet net heeft aangeschaft?
Ja precies, 20 e goedkoper, dat dacht ik dus ook al...quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
maar dan in het zilver
en goedkoper
![]()
Dat weetikduswel
Heb je een linkje naar die winkel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
maar dan in het zilver
en goedkoper
![]()
Dat weetikduswel
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heb je een linkje naar die winkel?
Ah, okee, ik verwachtte iets als "Je klikte", dus heb ik niet gekekenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
staat al op pag 1
![]()
onder de spoilervanwege gezeik van spam
Je hebt gelijk. Maar ik ben vast niet de enige die wat meer wil horen: hoe pakt ie meerdere kamers aan bijvoorbeeld? Hoe lang is ie daarmee bezig? En hoe heet ie? Wat heeft ie graag als ontbijt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
helemaalen je mocht mij bellen maar dat wilde jij niet
![]()
Ik ben 100% tevreden
Bellen dus maar beijtjequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef Beijtje het volgende:
Je hebt gelijk. Maar ik ben vast niet de enige die wat meer wil horen: hoe pakt ie meerdere kamers aan bijvoorbeeld? Hoe lang is ie daarmee bezig? En hoe heet ie? Wat heeft ie graag als ontbijt?Of vul gewoon het lijstje van Guppyfriend in?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
maar dan in het zilver
en goedkoper
![]()
Dat weetikduswel
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Daffodil31LE het volgende:Heb je een linkje naar die winkel?
Inderdaad, dat maakt het toch wat makkelijker om veel geld uit te geven.quote:
Dan zul je hem elke keer zelf op een andere verdieping moeten zetten. Sommige mensen hebben meerdere van die apparaten, dan heb je er weer geen omkijken naar.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:12 schreef Aezeal het volgende:
ALs je nou een appartement met een verdieping hebt van 150 m2 is voor mij het gebruik duidelijk.. werken en dat ding zijn gang laten gaan en thuiskomen en het is schoon.. maar in een gewoon huis met 3 verdiepingen.. hoe is dat pragmatisch gezien?
Hoe lang kan hij nou maximaal stofzuigen? Als ik wil dat hij automatisch per dag 2 uur de woonkamer, gang en keuken schoonmaakt is dat dan mogelijk? Qua verzameling stof zal het wel meevallen als hij het elke dag doet, ik denk dat de accu wel bijgeladen moet worden?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Clean mode: 30 minute operation – perfect for smaller areas
Max mode: cleans until battery dies – great for large spaces
Timing mode: program the starting time for a 60min cleaning process
Full-go mode: vacuum starts cleaning each time the battery reaches full
Daar is zelfs een speciale knop voorquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:32 schreef Wokkel het volgende:
Hoe lang kan hij nou maximaal stofzuigen? ...............
Hahaha, nee, hij klimt helaas niet in de afvalbakquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef Rapaille het volgende:
Ik vind het erg toffe dingen, alleen wel duur. Ik heb even gekeken en vooral de Roomba 555 spreekt mij aan. Ik wil namelijk wel dat je dat ding kan programmeren, en van een betrouwbaar merk.
Grootste nadelen zijn: de prijs, en je moet nog steeds dat ding legen (waarom kan dat niet automatisch?!). Jammer dat je zo'n ding niet een maandje kan huren, om te kijken of het bevalt. Voor mijn gevoel is het nu nog net teveel een gok.
Was er niet 1 van die andere (veel duurdere) merken die bij zijn laadstation ook een grotere afvalbak had, waar hij tussentijds het stofbakje leegt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..] Hahaha, nee, hij klimt helaas niet in de afvalbak
Poeh, voor die 1000 euro leeg ik 'm geloof ik zelf wel...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:20 schreef Kwameisje het volgende:
[..]
Was er niet 1 van die andere (veel duurdere) merken die bij zijn laadstation ook een grotere afvalbak had, waar hij tussentijds het stofbakje leegt?
Even zoeken - hier, de Kärcher dus!
[ afbeelding ]
Bij Redcoon voor "slechts" ¤1019, of Kijkshop, voor 1499.
Dat moest ik vanavond dus drie keer doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef Beijtje het volgende:
Poeh, voor die 1000 euro leeg ik 'm geloof ik zelf wel...
De 581, ik heb binnenkort een groter huis en dan zijn de lighthouses misschien makkelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |