Username: Sorella
Merk en type: cleanmate invinufo qq2
Verkooppunt: Pixmania
Tevredenheid: Ja het enige nadeel is dat de borstel aardig strak zit dus daar komt wat kracht bij kijken om die los te maken. Huis lijkt veel schoner of infrarood zijn werk doet ? geen idee. het schoonloopmatje wat we hebben liggen onder de katten drink fontein is ruw dus daar haalt hjij niets van af maar laat soms wat achter. Tegen de kasten en tafels, stoelen aan stoten gaat voorzichtig.
Reactie huisdieren: de katten blijven nu rustig liggen inplaats van onder de bank te schieten zoals met de gewone stofzuiger (dichter als 1 meter dan verdwijnen ze wel) de valkparkieten vinden het hoogst interresant.
Geluid: veel minder als de stofzuiger
Reinigen: na elke zuigbeurt het bakje vanwege de kattenharen (is heel makkelijk te verwijderen aangezien het bovenop zit druk op de knop en deksle komt omhoog waarna je het bakje eruit kan halen), veertjes en vogelvoer wat op de grond ligt, 1 keer in de 2 weken de borstel
Vastlopers: 1 maal onder de kast (scheelt een paar mm) schakelt zich vanzelf uit
Reserver onderdelen: ook nog niet nodig gehad maar via cleanmate.info te verkrijgen via webwinkels ook wel lijkt mij)
Programmeerbaar: ja maar niet nodig, ik zet hem op de 80 minuten en verdwijn dan.
Accesoires: afstandsbediening (zit boven het deksel van het vuilbakje,zit een uitsparing voor) , ultraviolet licht voor bacterien en huisstofmijt en je kan er ergens een watje instoppen met iets van parfum zodat je huis lekker ruikt tijdens het stofzuigen.
Waar voor je geld: ja
Wat ik verder nog kwijt wilde: 1 keer in de 2 weken pak ik de gewone stofzuiger omdat de cleanmate de vogelkooi niet uitzuigt en ik doe dan meteen de gang, bijkeuken en onder de tvkast/ dressior.
Ik heb hem jozef genoemd (past goed bij de andere werk nationaliteiten hier in huis

) ook deze gaat gewoon terug als de tijd om, Ik heb nog niet meegemaakt dat de batterij dan leeg is dus die gaat zeker 60 minuten mee. Raakt de batterij wel op voor de tijd om is dan laadt hij zichzelf weer op en gaat dan weer verder maar zoals ik al aangaf nog niet mee gemaakt.
http://www.cleanmate.info/indexnl.htm foto,s heb ik wel gemaakt maar ik ben de stekker naar de pc kwijt dus die volgen nog.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sorella op 18-07-2010 09:31:43 ]