quote:Op woensdag 7 juli 2010 06:43 schreef lezzer het volgende:
Ik krijg de indruk van dat filmpje dat de Roomba iets stiller is, zou dat kunnen?
En het is niet zo dat je buren horendol worden?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vergelijk meestal met een flinke kruimeldief, maar ook dat zegt natuurlijk niets.
En eigenlijk maakt het niet uit, want het ding moet juist z'n werk doen als je niet thuis bent.
Nou ja, 65 dB is minder dan een stofzuiger, dus ik denk dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:26 schreef Coelho het volgende:
[..]
En het is niet zo dat je buren horendol worden?
Nou zijn beoordelingen natuurlijk ook altijd subjectief.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jawel, maar kosten is dus al meegenomen in de beoordeling volgens mij.
Goed plan! Leuk dat jullie meendenken voor de OPquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef klipper het volgende:
Is het niet mogelijk om bijvoorbeeld in de OP mee te nemen wat de gebruikerservaringen zijn van de diverse gebruikers?
Zo te lezen zijn er al diverse merken en typen in gebruik, dan moet het toch mogelijk zijn om door middel van een lijstje wat ingestuurd wordt aan te geven hoe de diverse ervaringen zijn?
vragen kunnen bijvoorbeeld bestaan uit:
1) waar voor je geld.
2) makkelijk te reinigen
3) geluid
4) geschikt voor huisdieren
5) kwaliteit
6) reserve onderdelen
enz, enz,
per vraag kan dan natuurlijk een factor van 1 tot 10 gegeven worden, waarbij iedereen begrijpt hoe goed of slecht iets is.
Zou dat onder punt 9 kunnen? Zie editquote:
\Wat vind je huisdier ervanquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed plan! Leuk dat jullie meendenken voor de OP![]()
Misschien is het een idee dat iedereen met een Roomba/andere robot dit lijstje invult? Dan zal ik het in de OP zetten
Moeten er nog dingen bij? Voeg ze gerust toe!
Ik ben bang dat mijn hond het liefste op vakantie gaat dan dat hij zo'n ding ziet rondrijden, maar ja dat is typisch mijn hond.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
\Wat vind je huisdier ervan![]()
Kan de poes meerijden
quote:Moeten er nog dingen bij? Voeg ze gerust toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |