Yes, komt voor de spreekwoordelijke bakker.quote:
Is goed ik hou de wiki wel bij.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ehh, ik wil de OP wel verder volprakken met handige linkjes e.d. en bijhouden, maar ik ben wat minder handig met wiki's enzo
Is het een optie dat we gewoon editten in de OP en dat ergens eind van het topic iemand die daar kaas van heeft gegeten de wiki FF bijwerkt ??
Ja hoor dat kan.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:25 schreef Grielen het volgende:
Kan je auto zonder problemen 5 weken stilstaan?
Of moet ik ervoor zorgen dat m'n zus of m'n ma af en toe rondje gaat rijden?
Die Turkse meneer waar ik het 14 dagen geleden van heb gekocht zei dat het echt race-slicks waren die maar 50 km hebben gereden, is dus nieuw ,quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:02 schreef 2cv het volgende:
Wit draad Als het op het loopvlak zit dan krijg je dat niet weg. Schoonsmeer, verf, enzovoorts slijt er snel weer af.
Overigens, hoeveel profiel heb je nog op je banden ?
Dat is 60 keer een quarter mile op en neerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:05 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Die Turkse meneer waar ik het 14 dagen geleden van heb gekocht zei dat het echt race-slicks waren die maar 50 km hebben gereden, is dus nieuw ,
Toyo maakt toch Slicks toch?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef welp_38 het volgende:
Nou, ik heb wel een vraagje hoor.
Ik heb eeb Renault Scenic met daar in een autoradio.
Wat is het probleem?
De radio-zenders krijg ik niet echt zuiver uit mijn speakertjes. (ruis)
Maar als ik de antenne eraf draai en mijn vinger op dat schroefdraad houd (van de antenne-houder) dan zijn de zenders kraak-helder.
Is er iemand met een serieuze oplossing?
Je vinger aan de antenneaansluiting houden terwil je rijdt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef welp_38 het volgende:
Nou, ik heb wel een vraagje hoor.
Ik heb eeb Renault Scenic met daar in een autoradio.
Wat is het probleem?
De radio-zenders krijg ik niet echt zuiver uit mijn speakertjes. (ruis)
Maar als ik de antenne eraf draai en mijn vinger op dat schroefdraad houd (van de antenne-houder) dan zijn de zenders kraak-helder.
Is er iemand met een serieuze oplossing?
Tasnken tot 'ie af slaat, even wachten (10 seconden ofzo) en weer proberen of er meer bij kan. Als er dan duidelijk meer bij kan is er waarschijnlijk een blokkade in de vulslang of is de ontluchting niet goed. Als er niet noemenswaardig veel meer benzine in kan dan ligt het aan je vlotter, bedrading of tankmeter zelf.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:59 schreef Blossom86 het volgende:
Vraagje over mijn nieuwe (oude) Hyundai Excel uit 1996.
Toen ik hem kocht zat de benzinemeter helemaal beneden, dus heb gelijk even getankt. Alleen klikte de tank zegmaar dat hij vol was bij 25 liter Daarna zag ik dat de benzinemeter niet helemaal omhoog stond, maar zegmaar halverwege.
Maar ik dacht dat ik misschien iets niet goed had gedaan, dus verder geen aandacht aan besteed.
Sinds die keer tanken heb ik ongeveer 250 kilometer gereden, en toen viel me op dat de benzinemeter nauwelijks naar beneden was gegaan.
Ik ging toen toch maar weer tanken voor de zekerheid, en weer sloeg hij bij 25 liter af, en staat de benzinemeter niet helemaal omhoog alsof hij vol zit.
Ik heb opgezocht dat er 45 liter in moet kunnen.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Ik weet echt weinig van auto-techniek
Ik kan natuurlijk gewoon elke 3 dagen tanken en maar zien hoeveel er in gaat, maar opzich kan het wel handig zijn om te weten wanneer je benzine op is...
Help?!
Het niveau of de staat/leeftijd ? het niveau zal je vast wel af kunnen meten in een reservoirtje. Zelf heb ik een koppelingskabel dus heel veel verstand heb ik er niet vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |