ik weet hetquote:Op zondag 4 juli 2010 09:07 schreef scrub_nurse het volgende:
candy: jij bent gek! Hoe voel je je nu? Beterschap![]()
ff tijd geven om aan het idee te wennen??quote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef Fiorellino het volgende:
Woedend.
Mijn oom en tante hebben ontdekt dat hun kindje een 15e chromosoom hebben,
er is geen verdere diagnose gesteld nog maar hij wil het kind niet meer vasthouden of aankijken en heeft uitgesproken dat hij wou dat het nooit geboren was. Vooral veel zelfmedelijden en volgens mij zelfs gedachtes om afstand te doen van het kind. Ik word er misselijk van, wist ook niet dat zulke mensen bestaan.
Pas je FoBo even aan. Daar staat dat je nog een relatie hebt.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef Lips het volgende:
Alleen en verlaten...
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Pas je FoBo even aan. Daar staat dat je nog een relatie hebt.
Niet doen...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
God Ik haat mijn leven echt op dit moment
makkelijker gezegd dan gedaan..... ik wil gewoon paar liefdevolle armen om me heen die me troosten, blijkbaar is dat te veel gevraagd in mijn levenquote:
wanneer zal ik langskomen?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:35 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ga lekker relaxed op bed tv liggen kijkenfijne avond allemaal! en ja een paar fijne lieve armen om me heen dat zou ook wel eindelijk eens mogen gebeuren ja...
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef Fiorellino het volgende:
Woedend.
Mijn oom en tante hebben ontdekt dat hun kindje een 15e chromosoom hebben,
er is geen verdere diagnose gesteld nog maar hij wil het kind niet meer vasthouden of aankijken en heeft uitgesproken dat hij wou dat het nooit geboren was. Vooral veel zelfmedelijden en volgens mij zelfs gedachtes om afstand te doen van het kind. Ik word er misselijk van, wist ook niet dat zulke mensen bestaan.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef Franneh het volgende:
Ik voel me niet jarig, maar ik ben het wel en verder wat suf door mijn warme kamer en een griepje in aantocht.
Oja en beetje jammer dat mijn weekje vrij er alweer op zit.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef Franneh het volgende:
Ik voel me niet jarig, maar ik ben het wel en verder wat suf door mijn warme kamer en een griepje in aantocht.
Oja en beetje jammer dat mijn weekje vrij er alweer op zit.
nope, sorry, als je halverwege de rit uitstapt raak je gewond. ff wachten tot het karretje weer op een rustiger traject van de route zit!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Lips het volgende:
Verward... Mag ik uit deze emotionele achtbaan?
Haha, dat is wel lief adviesquote:Op maandag 5 juli 2010 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nope, sorry, als je halverwege de rit uitstapt raak je gewond. ff wachten tot het karretje weer op een rustiger traject van de route zit!
Niet te ver naar voren leunen dan! Op die manier kots je hooguit in je eigen gezichtquote:Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit in het karretje achter je. Sorry als ik in je nek kots, maar de rit duurt wat lang.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Lips het volgende:
Verward... Mag ik uit deze emotionele achtbaan?
Dat is wel zuurquote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef Flippiee het volgende:
Balen als een stekker. Ik heb net mn propedeuse niet gehaald, omdat ik een halve punt faalde op een vak.
Je moet plassen en staat naast een boom?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Soms zou ik best een man willen zijn. Nu is 1 van die momenten.
kom we gaan naar Bora Boraquote:Op maandag 5 juli 2010 13:08 schreef Flippiee het volgende:
Kut, dit houd ik niet lang vol. Echt, het liefst pak ik vandaag nog mn koffers om naar de andere kant van de wereld te gaan.
Was dat het maarquote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet plassen en staat naast een boom?
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:15 schreef zwartedoos het volgende:
Ben benieuwd wat meneer hier op te zeggen heeft
ik zat te denken aan australie.... maar bora bora ik ga wel meequote:Op maandag 5 juli 2010 16:12 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
kom we gaan naar Bora Borawil ik nu ook wel... Andere kant van de wereld
herkenbaar...verder bezorgd om mn poesjes, net 1e x tabletje en zalf gegeven, wat n ellendequote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Apotheose het volgende:
ik voel me ongelukkig. En nee, ik kan geen knop omzetten en klaar. Move on. Zo diep zit het nou eenmaal....
and it feels so good...!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zo herkenbaarZo voel ik me namelijk nu ook.
O goed idee! Ik ren zo ook maar een rondje. Na een dag vol warrigheid is dat wel fijn..lekker je hoofd leegrennen, douchen en lekker gaan slapen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef Fems het volgende:
Ik weet niet hoe ik me voel. Het verschilt. Zometeen maar even hardlopen.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
O goed idee! Ik ren zo ook maar een rondje. Na een dag vol warrigheid is dat wel fijn..lekker je hoofd leegrennen, douchen en lekker gaan slapen.
mannen...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Fems het volgende:
Ik ben toch echt beter af zonder hem.. Mis het wel om tegen iemand aan te liggen, waardoor hij denkt dat ik niet over hem heen ben. Zucht.
Hoeveel zin?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha. Ja. Alhoewel ik wel gewoon zin heb in een leuke, lieve man die wel goed voor me is.
komt vanzelfquote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha. Ja. Alhoewel ik wel gewoon zin heb in een leuke, lieve man die wel goed voor me is.
Gespannen voor morgen, eerste gesprek met jobcoach. Ik weet dat ik nu niet bepaald kansloos op de arbeidsmarkt ben, dus dat is totaal anders dan de vorige keren dat ik werkeloos was. Afgelopen nacht niet geslapen, en ik hoop dat het vannacht wel lukt, omdat ik me morgen goed wil presenteren!quote:
Ik zal voor je duimen. Om welk vakgebied gaat het? Probeer je te ontspannen vannacht, makkelijker gezegd dan gedaan. En vooral niet teveel denken: ik MOET slapen!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gespannen voor morgen, eerste gesprek met jobcoach. Ik weet dat ik nu niet bepaald kansloos op de arbeidsmarkt ben, dus dat is totaal anders dan de vorige keren dat ik werkeloos was. Afgelopen nacht niet geslapen, en ik hoop dat het vannacht wel lukt, omdat ik me morgen goed wil presenteren!
Ik heb tot nu toe altijd in de logistiek gewerkt, maar daar wilde ik me niet toe beperkenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen. Om welk vakgebied gaat het? Probeer je te ontspannen vannacht, makkelijker gezegd dan gedaan. En vooral niet teveel denken: ik MOET slapen!
Hopelijk wordt het wat! Ik ga duimen!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd in de logistiek gewerkt, maar daar wilde ik me niet toe beperkenPR trekt me ook, dus ik ga de weer in bedrijf zijnde Lada importeur in Groningen oa ook maar eens aanschrijven!
quote:
voel me niet slecht alleen een beetje tja, geen idee. denk dat er wat opgekropte emoties omhoog komenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij, omdat ik weer tante ben geworden. Heb er een nichtje bij.En er zijn nog meer lieve mensen in m'n leven gekomen waar ik blij om ben.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben blij, omdat ik weer tante ben geworden. Heb er een nichtje bij.En er zijn nog meer lieve mensen in m'n leven gekomen waar ik blij om ben.
Ik ook nietquote:
ik ook ,en precies van 11 uur tot half 1 geslapen en thats itquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:05 schreef Ezechielk het volgende:
Moe. Totaal niet uitgeslapen, terwijl ik er wel op tijd in lag.
dat gaat echt niet goed daar hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:29 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik ook ,en precies van 11 uur tot half 1 geslapen en thats it
quote:
well, laat je er niet totaal in meeslepen als er veel twijfel is...mijn ervaring, net een uurtje geleden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:42 schreef heavenstar het volgende:
Helemaal van de kaart door gevoelens die ik heeeel lang geleden niet heb gehad....![]()
er zijn helemaal geen twijfels...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:44 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
well, laat je er niet totaal in meeslepen als er veel twijfel is...mijn ervaring, net een uurtje geleden.
good for you, hoop dat je er veel plezier mee hebtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:51 schreef heavenstar het volgende:
[..]
er zijn helemaal geen twijfels......komt alleen geheel onverwachts...
Als je een vrouw bent is dat nog zo slecht nog niet... Stel je eens voor als ik mij kut voelt? Dan is er echt iets niet goed!quote:
Voetbalvrouw?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:15 schreef Flippiee het volgende:
Dit gevoel, is zo fucking goed. Wat een topavondwas dit zeg. Gelukkig ben ik straks niet als enige brak aan het werk![]()
Utrecht was ook erg gaafquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jazeker. Amsterdam wat een toplocatie.
Dat is echt zonde.. Hopelijk met finale welquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht was ook erg gaaf
Alleen jammer dat ze geen grote schermen neer wilden zetten zoals in andere grote steden..
Finale moet ik in Oostenrijk kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is echt zonde.. Hopelijk met finale wel
en even OT: moe, dus maar paar uur slaap pakken
Same here eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 06:16 schreef Ezechielk het volgende:
Moe, lichtelijk brak, but it was worth it.
Ohhh leukkquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ontzettend trots! Net even te horen gekregen dat ik met m'n bandje op de Elf Fantasy Fair mag optreden! Dat voelt ZO ontzettend goed
Oh dat zou wel fijn zijn!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Goed, want vannacht lekker geslapen. Eczeem wordt nu krachtig bestreden, en hopelijk binnen 2 weken weer een normale huid
Leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohhh leukkgefeliciteerd !!! Ik kom zeker kijken!!
Dromen over je ex is sowieso niet relaxed...quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:12 schreef Lips het volgende:
Bleh
Dromen over je ex is niet relaxed als je droomt dat ie je belazerd...
Wow! Feli!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ontzettend trots! Net even te horen gekregen dat ik met m'n bandje op de Elf Fantasy Fair mag optreden! Dat voelt ZO ontzettend goed
ach gossiequote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef Ezechielk het volgende:
Nieuwsgierig. En ik moet wachten tot zondag
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef Ezechielk het volgende:
Nieuwsgierig. En ik moet wachten tot zondag
Hmmquote:
schoonmaken is met geen enkel weer leukquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:20 schreef Yuki het volgende:
Schoonmaken met dit weer is echt niet leuk
Gelukkig een leuke avond in het verschiet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik heb echt geen zin in de musical van mn zoon
Wauw gefeliciteerd, goed hoor!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:07 schreef Fems het volgende:
Ik heb mijn P, ik heb mijn P, ik heb mijn P!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:07 schreef Fems het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:07 schreef Fems het volgende:
Feli!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:07 schreef Fems het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
GEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloed van mensen.quote:
Remember kids, down the stream, not across the river!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Remember kids, down the stream, not across the river!
Ik weet het, flauw![]()
Pijn als in verdriet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Rena gefeliciteerd!
OT: Echt veel pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |