Voetbalvrouw?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:15 schreef Flippiee het volgende:
Dit gevoel, is zo fucking goed. Wat een topavondwas dit zeg. Gelukkig ben ik straks niet als enige brak aan het werk![]()
Utrecht was ook erg gaafquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jazeker. Amsterdam wat een toplocatie.
Dat is echt zonde.. Hopelijk met finale welquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht was ook erg gaaf
Alleen jammer dat ze geen grote schermen neer wilden zetten zoals in andere grote steden..
Finale moet ik in Oostenrijk kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is echt zonde.. Hopelijk met finale wel
en even OT: moe, dus maar paar uur slaap pakken
Same here eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 06:16 schreef Ezechielk het volgende:
Moe, lichtelijk brak, but it was worth it.
Ohhh leukkquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ontzettend trots! Net even te horen gekregen dat ik met m'n bandje op de Elf Fantasy Fair mag optreden! Dat voelt ZO ontzettend goed
Oh dat zou wel fijn zijn!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Goed, want vannacht lekker geslapen. Eczeem wordt nu krachtig bestreden, en hopelijk binnen 2 weken weer een normale huid
Leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohhh leukkgefeliciteerd !!! Ik kom zeker kijken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |