ik weet hetquote:Op zondag 4 juli 2010 09:07 schreef scrub_nurse het volgende:
candy: jij bent gek! Hoe voel je je nu? Beterschap![]()
ff tijd geven om aan het idee te wennen??quote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef Fiorellino het volgende:
Woedend.
Mijn oom en tante hebben ontdekt dat hun kindje een 15e chromosoom hebben,
er is geen verdere diagnose gesteld nog maar hij wil het kind niet meer vasthouden of aankijken en heeft uitgesproken dat hij wou dat het nooit geboren was. Vooral veel zelfmedelijden en volgens mij zelfs gedachtes om afstand te doen van het kind. Ik word er misselijk van, wist ook niet dat zulke mensen bestaan.
Pas je FoBo even aan. Daar staat dat je nog een relatie hebt.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef Lips het volgende:
Alleen en verlaten...
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Pas je FoBo even aan. Daar staat dat je nog een relatie hebt.
Niet doen...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
God Ik haat mijn leven echt op dit moment
makkelijker gezegd dan gedaan..... ik wil gewoon paar liefdevolle armen om me heen die me troosten, blijkbaar is dat te veel gevraagd in mijn levenquote:
wanneer zal ik langskomen?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:35 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ga lekker relaxed op bed tv liggen kijkenfijne avond allemaal! en ja een paar fijne lieve armen om me heen dat zou ook wel eindelijk eens mogen gebeuren ja...
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef Fiorellino het volgende:
Woedend.
Mijn oom en tante hebben ontdekt dat hun kindje een 15e chromosoom hebben,
er is geen verdere diagnose gesteld nog maar hij wil het kind niet meer vasthouden of aankijken en heeft uitgesproken dat hij wou dat het nooit geboren was. Vooral veel zelfmedelijden en volgens mij zelfs gedachtes om afstand te doen van het kind. Ik word er misselijk van, wist ook niet dat zulke mensen bestaan.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef Franneh het volgende:
Ik voel me niet jarig, maar ik ben het wel en verder wat suf door mijn warme kamer en een griepje in aantocht.
Oja en beetje jammer dat mijn weekje vrij er alweer op zit.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef Franneh het volgende:
Ik voel me niet jarig, maar ik ben het wel en verder wat suf door mijn warme kamer en een griepje in aantocht.
Oja en beetje jammer dat mijn weekje vrij er alweer op zit.
nope, sorry, als je halverwege de rit uitstapt raak je gewond. ff wachten tot het karretje weer op een rustiger traject van de route zit!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Lips het volgende:
Verward... Mag ik uit deze emotionele achtbaan?
Haha, dat is wel lief adviesquote:Op maandag 5 juli 2010 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nope, sorry, als je halverwege de rit uitstapt raak je gewond. ff wachten tot het karretje weer op een rustiger traject van de route zit!
Niet te ver naar voren leunen dan! Op die manier kots je hooguit in je eigen gezichtquote:Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit in het karretje achter je. Sorry als ik in je nek kots, maar de rit duurt wat lang.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Lips het volgende:
Verward... Mag ik uit deze emotionele achtbaan?
Dat is wel zuurquote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef Flippiee het volgende:
Balen als een stekker. Ik heb net mn propedeuse niet gehaald, omdat ik een halve punt faalde op een vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |