Al iemand gevonden dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:19 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik heb zin in romantiek. Zoenen, omhelzen, lieve woordjes fluisteren.. Alles. Ik wil niet wachten, ik wil nu!
Die ander blijkt nu 1 van m'n 'beste' vrienden te zijn, jezus wat faal ik hard.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:07 schreef Groningert het volgende:
[..]
nu allemaal verhalen dat ze al 2 week met een ander gaat, erg leuk allemaal
quote:
Het zit jou zo te lezen ook niet echt mee..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:37 schreef Groningert het volgende:
[..]
Die ander blijkt nu 1 van m'n 'beste' vrienden te zijn, jezus wat faal ik hard.
Hehe nee, achja, shit happens.. Ergste vind ik nog wel dat hun altijd deden alsof ze elkaar echt niet konden uitstaan, en ik er altijd maar een beetje voor proberen te zorgen dat ze elkaar mochtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:40 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Het zit jou zo te lezen ook niet echt mee..
Wat 'n nakkerstreek, goed gedrag wordt tegenwoordig afgestraft of zo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:44 schreef Groningert het volgende:
[..]
Hehe nee, achja, shit happens.. Ergste vind ik nog wel dat hun altijd deden alsof ze elkaar echt niet konden uitstaan, en ik er altijd maar een beetje voor proberen te zorgen dat ze elkaar mochtenMaargoed, beter dat dit in het weekend gebeurt, kan ik het vanavond even vergeten.
Blijkbaar wel ja, helaas. Dankje!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wat 'n nakkerstreek, goed gedrag wordt tegenwoordig afgestraft of zo?Sterkte, in ieder geval!
Whehequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
vannacht ingebroken in t zwembad hier in de stad en heerlijk gezwommenJammer dat we betrapt zijn door de politie
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
vannacht ingebroken in t zwembad hier in de stad en heerlijk gezwommenJammer dat we betrapt zijn door de politie
Boefje!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
Het onweerde schat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Goed. Buiten dansen/voetballen in de stromende regen is super bevrijdend!
Hier pas een half-uurtje, en daarvoor al meerdere plensbuien. Ben toen ik gerommel hoorde naar binnen gegaanquote:
Echt waar? Hilarisch, dat zoiets zomaar kán in Nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |