En net was ik nog om aan te raden! Wat is 't nou?quote:Op maandag 5 juli 2010 04:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik probeer het óók te vergeten, Friek
Voor anderen, voor ons werkte het niet maar verder ben je wel leuk hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 04:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En net was ik nog om aan te raden! Wat is 't nou?
whut?quote:Op maandag 5 juli 2010 04:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb Friek gedate en ik kan het eenieder aanraden, mits je geen Buddhabeeld hebt staan.
Weinig, alleen een stomme discussie erover begonnen,quote:Op maandag 5 juli 2010 05:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat heeft hij met je Buddhabeeld gedaan?
quote:Op maandag 5 juli 2010 05:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weinig, alleen een stomme discussie erover begonnen,.
quote:Op maandag 5 juli 2010 05:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat valt er nu over een buddha te discussieren?
Of stodn ie volgens feng shui op de verkeerde maniernaare de deur gerichte of zo?
verschrikkelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 05:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb een buddha wierrookhoudertje en kreeg een keer visite die daar dus over begon. Dat dat afgoderij was en zo. Dus ja, je kan over buddhabeeldjes een discussie beginnen
(ps: TT trok me aan, maar voor mij zou 'ik speel graag WoW' in het profiel op een datingsite juist een pre zijn)
Hij is ook bij jou langs geweest?quote:Op maandag 5 juli 2010 05:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb een buddha wierrookhoudertje en kreeg een keer visite die daar dus over begon. Dat dat afgoderij was en zo. Dus ja, je kan over buddhabeeldjes een discussie beginnen
(ps: TT trok me aan, maar voor mij zou 'ik speel graag WoW' in het profiel op een datingsite juist een pre zijn)
quote:
Inderdaad, ik zou dan nog amper online durven komen, dan maar even de stoute schoenen aantrekken en zeggen van sorry, het wordt niets.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou me toch wel ongemakkelijk voelen als ik niets zou zeggen en diegene blijft wel dingen sturen, of kan zien dat ik online ben. Ik denk dat ik om die reden wel iets zou zeggen.
Je kan ook zijn handelsgeest bewonderen.quote:Op maandag 5 juli 2010 06:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als hij jou ook (veel te weinig) geld bood voor je antieke kast dan zou het wel eens dezelfde kunnen zijn ja
Voor mij ook, dan kan ik lekker gaan zuipen met m'n vrienden terwijl zij een raid speelt in WoWquote:Op maandag 5 juli 2010 05:31 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen als ze alliance is dan knap ik daar gruwelijk op af.
Het is helemaal niet sneu, als je alliance speelt dan zegt dat heel veel over hoe je bent (dat je homo bent bijvoorbeeld)quote:Op maandag 5 juli 2010 08:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer sneu, maar wel een idee om erbij te zetten, let op: ik speel Alliance!
Hehe ik ben niet homo, ik ben een vrouwquote:Op maandag 5 juli 2010 08:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is helemaal niet sneu, als je alliance speelt dan zegt dat heel veel over hoe je bent (dat je homo bent bijvoorbeeld)
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik ben niet homo, ik ben een vrouw
Nee dat was allemaal via de luie stoel achter je beeldschermquote:Op maandag 5 juli 2010 00:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap dit al niet. Waren dat reallife contacten of niet? Of stuurde je alleen maar mailtjes naar elkaar? En stuurde ze dan een ID per mail?
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor mij ook, dan kan ik lekker gaan zuipen met m'n vrienden terwijl zij een raid speelt in WoW.
Alleen als ze alliance is dan knap ik daar gruwelijk op af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |