quote:waarom zou je in hemelsnaam op zo'n site gaan zitten met nepfoto's?
Burak Özçivit, model/acteur.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom er niet echt achter (ik denk dat het inderdaad een fotomodel is of een man die modeshows loopt), maar ik zie wel de meest vreselijke websites ooiteentje met allemaal hele zoetsappige ansichtkaarten.
@Spirit82: Succes!![]()
Uit studies is gebleken dat mensen met een ovaal gezicht door andere mensen (mannen en vrouwen) vaak als aantrekkelijk worden beschouwd.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare opmerking?.
Nee, Iemand eerlijk zeggen waarom je niets met hem of haar wil daar hebben we allemaal andere smoezen voor (terwijl gewoon in eerste instantie 99% met het uiterlijk te maken heeft)quote:Reageert er iemand met een rond gezicht, mail je terug: "Ja sorry, ik val alleen op ovale gezichten met kaaklijn".
Ah ok, ik vond het niet zo snel, maar goed, dit soort foto's zie ik best vaak, van die mooie mannen met mooie poses (vooral op Badoo, op Knuz niet zo).quote:
Leuk!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens staat over ongeveer 5 minuten mn volgende date voor de deur om ergens een terrasje te gaan pakken. Altijd weer spannend of je hem herkent
Vorig jaar een date, hij zei dat hij ooit veel WoW speelde, ik dat ik te veel op Fok zat.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar een date, hij zei dat hij ooit veel WoW speelde, ik dat ik te veel op Fok zat.
Het is helaas niets geworden.
Hij is veul leuker dan ik had verwacht en nu vind ik het helemaal eng of ik nog wat van hem zal horenquote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
zoiets doe je niet op een eerste date... en al helemaal niet als hij doodzenuwachtig is gezien het zijn allereerste date was in 16 jaar
Haha hoe oud was 'ie dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
zoiets doe je niet op een eerste date... en al helemaal niet als hij doodzenuwachtig is gezien het zijn allereerste date was in 16 jaar
Hij heeft een lange relatie achter de rug en is nu half jaar ofzo vrijgezel.. nog niet eerder gedate en hij wist echt niet wat ie met zichzelf aan moest.. Toen we naar mijn huis liepen biechtte hij op dat hij nog steeds vreselijk zenuwachtig was. Lief he?!quote:
Dan was hij er wel vroeg bij met zijn lange relatie.quote:
Leuk om te horen dat het zo succesvol was.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij heeft een lange relatie achter de rug en is nu half jaar ofzo vrijgezel.. nog niet eerder gedate en hij wist echt niet wat ie met zichzelf aan moest.. Toen we naar mijn huis liepen biechtte hij op dat hij nog steeds vreselijk zenuwachtig was. Lief he?!
Precies.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan was hij er wel vroeg bij met zijn lange relatie.
Ik dacht dat ik een leuk contact had, maar helaas hoor ik opeens niets meer(en ik ga niet zelf weer contact opnemen, want dat had ik al gedaan, als hij niet wil, dan niet).
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een leuk contact had, maar helaas hoor ik opeens niets meer(en ik ga niet zelf weer contact opnemen, want dat had ik al gedaan, als hij niet wil, dan niet).
Als hij na een reminder nog niks laat horen, dan zoekt ie het inderdaad maar uit. Maar wel jammer natuurlijk als het contact zo leuk was...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoeen heb ik nu ook, paar mailtjes over en weer en dan ineens niets meerquote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja raar is dat, ik vermoed dat ze gewoon meerdere "prospects" hebben en dat jij dan bent afgevallen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoeen heb ik nu ook, paar mailtjes over en weer en dan ineens niets meer
Daar kan ik best mee leven, maar zeg het dan gewoon.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja raar is dat, ik vermoed dat ze gewoon meerdere "prospects" hebben en dat jij dan bent afgevallen.
Vind ik ook, stuur van mijn part een mailtje met, sorry, maar het gaat niets worden, heb ik ook wel eens gedaan, vind diegene natuurlijk ook niet leuk, maar zomaar niets meer van je laten horen is nog minder leuk.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar kan ik best mee leven, maar zeg het dan gewoon.
Ze is nog wel steeds online, dat kan ik wel zien..... maarja, om dan zelf nog weer een mailtje te gaan sturen komt ook weer zo wanhopig over, dus ik wacht het nog maar ff af, en anders is het jammer maar helaas.
Helemaal als je kunt zien dat iemand het bericht geopend heeft en regelmatig online isquote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, stuur van mijn part een mailtje met, sorry, maar het gaat niets worden, heb ik ook wel eens gedaan, vind diegene natuurlijk ook niet leuk, maar zomaar niets meer van je laten horen is nog minder leuk.
Zoenen op een eerste date vind ik trouwens absoluut niet raar, "zoiets doe je niet" in deze context daarentegen wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik 16 was heb ik me een tijdje voorgedaan als een oudere vrouw en ik stuurde de hele tijd foto's van Michelle Pfeiffer naar de man met wie ik mailde. Op een gegeven moment kwam hij erachter, maar het heeft nog best lang geduurd
.
Ik wil hier graag de lange versie van.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]faker
![]()
Heb ooit ook met zo iemand te maken gehad. Telkens wilde ze daten en afspraakjes en dan zei ze 1 dag vantevoren af![]()
Op een gegeven moment ben ik maar gewoon onverwacht langsgegaan omdat er anders toch niks van kwam, bleek t hele wijf niet te bestaan
Ik wil graag uitleg waarom een faker zijn of haar adres zou geven,quote:
quote:
Dat is wel zo netjes, maar onrealistisch om te verwachten. Zoals ik al in het vorige topic zei: weg van de minste weerstand.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, stuur van mijn part een mailtje met, sorry, maar het gaat niets worden, heb ik ook wel eens gedaan, vind diegene natuurlijk ook niet leuk, maar zomaar niets meer van je laten horen is nog minder leuk.
Ik zou me toch wel ongemakkelijk voelen als ik niets zou zeggen en diegene blijft wel dingen sturen, of kan zien dat ik online ben. Ik denk dat ik om die reden wel iets zou zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is wel zo netjes, maar onrealistisch om te verwachten. Zoals ik al in het vorige topic zei: weg van de minste weerstand.
Zou ik ook doen, maar er zijn legio vrouwen die doodleuk alles weg negeren. Dat doen ze toch al dagelijks op dergelijke sites.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou me toch wel ongemakkelijk voelen als ik niets zou zeggen en diegene blijft wel dingen sturen, of kan zien dat ik online ben. Ik denk dat ik om die reden wel iets zou zeggen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:03 schreef -Splash- het volgende:
Dat kan goed botsen/ongemakkelijk worden.
Dat was in de tijd dat ik een soort teamleider was bij een online community vergelijkbaar met Fok. Het was daar echter allemaal nogal streng er zat ook een heel kantoor achter in Duitsland enzo.quote:
Is het ook. Ik heb nog meerdere keren geprobeerd om verhaal te halen door berichten te sturen naar haar mobiel en msn. Kwam nooit antwoord opquote:
Ik snap dit al niet. Waren dat reallife contacten of niet? Of stuurde je alleen maar mailtjes naar elkaar? En stuurde ze dan een ID per mail?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ik een soort teamleider was bij een online community vergelijkbaar met Fok. Het was daar echter allemaal nogal streng er zat ook een heel kantoor achter in Duitsland enzo.
Toen kwam er dus een dame van mijn leeftijd in mijn team, en ik heb nog haar ID-controle enzo goed zitten keuren (ja, dat was écht verplicht) dus ik was verantwoordelijk.
Nou, inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou ook een fake ID doorsturen als een soortvan deutsche FOK! een ID zou vragen
En dat doet me weer denken aan de Grote Nimmie truuk: http://www.wagononwheels.nl/nimmie/quote:Op maandag 5 juli 2010 01:49 schreef joyvke het volgende:
Vond dit wel toepasselijk voor het topic.
http://www.totallycrap.com/magazine/stuart_got_torn_a_new_one/
Groetjes
En net was ik nog om aan te raden! Wat is 't nou?quote:Op maandag 5 juli 2010 04:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik probeer het óók te vergeten, Friek
Voor anderen, voor ons werkte het niet maar verder ben je wel leuk hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 04:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En net was ik nog om aan te raden! Wat is 't nou?
whut?quote:Op maandag 5 juli 2010 04:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb Friek gedate en ik kan het eenieder aanraden, mits je geen Buddhabeeld hebt staan.
Weinig, alleen een stomme discussie erover begonnen,quote:Op maandag 5 juli 2010 05:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat heeft hij met je Buddhabeeld gedaan?
quote:Op maandag 5 juli 2010 05:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weinig, alleen een stomme discussie erover begonnen,.
quote:Op maandag 5 juli 2010 05:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat valt er nu over een buddha te discussieren?
Of stodn ie volgens feng shui op de verkeerde maniernaare de deur gerichte of zo?
verschrikkelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 05:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb een buddha wierrookhoudertje en kreeg een keer visite die daar dus over begon. Dat dat afgoderij was en zo. Dus ja, je kan over buddhabeeldjes een discussie beginnen
(ps: TT trok me aan, maar voor mij zou 'ik speel graag WoW' in het profiel op een datingsite juist een pre zijn)
Hij is ook bij jou langs geweest?quote:Op maandag 5 juli 2010 05:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb een buddha wierrookhoudertje en kreeg een keer visite die daar dus over begon. Dat dat afgoderij was en zo. Dus ja, je kan over buddhabeeldjes een discussie beginnen
(ps: TT trok me aan, maar voor mij zou 'ik speel graag WoW' in het profiel op een datingsite juist een pre zijn)
quote:
Inderdaad, ik zou dan nog amper online durven komen, dan maar even de stoute schoenen aantrekken en zeggen van sorry, het wordt niets.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou me toch wel ongemakkelijk voelen als ik niets zou zeggen en diegene blijft wel dingen sturen, of kan zien dat ik online ben. Ik denk dat ik om die reden wel iets zou zeggen.
Je kan ook zijn handelsgeest bewonderen.quote:Op maandag 5 juli 2010 06:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als hij jou ook (veel te weinig) geld bood voor je antieke kast dan zou het wel eens dezelfde kunnen zijn ja
Voor mij ook, dan kan ik lekker gaan zuipen met m'n vrienden terwijl zij een raid speelt in WoWquote:Op maandag 5 juli 2010 05:31 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen als ze alliance is dan knap ik daar gruwelijk op af.
Het is helemaal niet sneu, als je alliance speelt dan zegt dat heel veel over hoe je bent (dat je homo bent bijvoorbeeld)quote:Op maandag 5 juli 2010 08:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer sneu, maar wel een idee om erbij te zetten, let op: ik speel Alliance!
Hehe ik ben niet homo, ik ben een vrouwquote:Op maandag 5 juli 2010 08:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is helemaal niet sneu, als je alliance speelt dan zegt dat heel veel over hoe je bent (dat je homo bent bijvoorbeeld)
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik ben niet homo, ik ben een vrouw
Nee dat was allemaal via de luie stoel achter je beeldschermquote:Op maandag 5 juli 2010 00:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap dit al niet. Waren dat reallife contacten of niet? Of stuurde je alleen maar mailtjes naar elkaar? En stuurde ze dan een ID per mail?
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor mij ook, dan kan ik lekker gaan zuipen met m'n vrienden terwijl zij een raid speelt in WoW.
Alleen als ze alliance is dan knap ik daar gruwelijk op af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |