Sodekanker een eind op.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk topic man. Ik zit hier helemaal met mijn stijfje de oldbies te bewonderen.
quote:
Das fijn, maar bespaar ons de details.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk topic man. Ik zit hier helemaal met mijn stijfje de oldbies te bewonderen.
Dat bedoel ik heul niet. Waar zijn die jesters!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij controlled ook gewoon de birth. Komt helemaal goed!
ik heb vanmorgen nog een vogel overreden toen deed ik aan Bird Control ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef KingOfMars het volgende:
In principe een gedeeltelijk toepasbare TT.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen nog een vogel overreden toen deed ik aan Bird Control ?
Ja ik wacht al maanden op de foto's Tal.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik heul niet. Waar zijn die jesters!
IK hoop het ook wel dus , zowel voor T als voor onszelfquote:
Ik weet niet, kan mijn concentratie er niet bij houdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het een wedstrijd van dat je zegt mwaaaaaaach?
Ik heb allang foto's geplaatst. Maar jij let nooit op!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik wacht al maanden op de foto's Tal.
Mwaaaach ik weet het niet J het is niet zo spectaculair geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het een wedstrijd van dat je zegt mwaaaaaaach?
Doe dat dan ook in het weekend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb allang foto's geplaatst. Maar jij let nooit op!
Ik heb vanmiddag dus in een ogen dicht momentje op de bank gewoon ff 2 doelpunten gemistquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan mijn concentratie er niet bij houden
Dan neuk ikquote:
Daar zal ik maar niet te zeker van zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
I know which side the big guy's on. Komt goed.
Wat Raaskal jij nou men..... Het was hier de hele dag bloedverzengend warrum en nu net een pisbuitje voor het stof.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
Wel opvallend trouwens: Nederland wint een kwartfinale en het is bloedjeheetzonnig weer. Duitsland wint, en Duitsland krijgt een onweersfront op z'n flikker.
I know which side the big guy's on. Komt goed.
Check buienradar dan. Duitsland ligt al de hele dag onder een onweersfront.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat Raaskal jij nou men..... Het was hier de hele dag bloedverzengend warrum en nu net een pisbuitje voor het stof.
Je zit in Duitsland?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat Raaskal jij nou men..... Het was hier de hele dag bloedverzengend warrum en nu net een pisbuitje voor het stof.
Huh. Kerk? Want?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef Joene het volgende:
Overigens morgen Gloeiende GVD om 6:30 mn nest uit om om half 11 in een kerk te zitten in Braboland.
Morgen is H dr moeder 1 jaar terugoverleden en (katholiek) dus een mis etc etc.quote:
Dat gaat hem ook worden. Ookal zou ik het niet willenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou best tegen Spanje willen in de finale.
Neequote:
Hmmmkay. Toch nog vroeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen is H dr moeder 1 jaar terugoverleden en (katholiek) dus een mis etc etc.
Ik hoop toch op een stuntje van Spanje. Tegen Duitsland zie ik het somber in (al zou het qua scenario wel ultiem zijn).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:14 schreef Joene het volgende:
Nou als duitsland de halve zo speelt als vanmiddag zijn die wel zeker van finale dus.
Nee ik denk dat zij woensdag verliezen van Spanje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef KingOfMars het volgende:
Jij denkt niet dat het Deutschland wordt T?
*naar lucht hapt*... 2e worden?!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat zij woensdag verliezen van Spanje.
En dat "wij" Spanje in de finale tegen gekomen.. En dan.... 2de worden
Al hoop ik onwijs dat ik ongelijk hebOmdat Torres ook niet helemaal fit en fruitig is
Waarom komme ze dan zo ver Swets.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Tering wat is Spanje toch ongeinteresseerd dit tournooi.
Ja Urugay (ja ik weet het) word een moeilijke maar gaan we wel van winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
*naar lucht hapt*... 2e worden?!,
.
Reclame's moeten ze afschaffen J , tenzij je geen 25 euro's in de maand betaald om tv te kijken dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:18 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind die Nike reclame echt super. Met dat Bloed Oranje dus.
Zoals zoveel Nike reclames.
Lekker in de regen ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga morgen BBQ-en dus. Voor de zekerheid. Dan heb je dat niet T.
Zondag:quote:
Geen brazilie enzo nee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wat hebben ze nou voor tegenstanders gehad?
Ansich wel J maar ik heb geen BBQ shit in huis , dus regen .quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zondag:
Zonkans 60
Neerslagkans 10
Neerslag 0
Minimumtemperatuur 13
Maximumtemperatuur 25
Perfect toch?
Mijn koelkast is nokkie vol (incl. bier). Dus BBQ!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ansich wel J maar ik heb geen BBQ shit in huis , dus regen .
Ik kom langs de a27 J.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn koelkast is nokkie vol (incl. bier). Dus BBQ!
Wij morgen ook. Bij schoonmoeders en Opa Joop. En dus aan de whiskeyquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga morgen BBQ-en dus. Voor de zekerheid. Dan heb je dat niet T.
Kennen zij tegen mij J ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je denkt dat je tegen mijn ouders kunt...
Niet mokke T. Maar hangze!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:28 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Ik ben toch wat sip.. Ik ga lekker op de bank hangen
Fijne avond verders!
Oe een BBQ meet bij J. Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm ik zeg doen we een andere keer..
Strak plan denk ik J.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm ik zeg doen we een andere keer..
Wel allemaal je cavia/hamster/marmot meenemen he!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe een BBQ meet bij J. Ik zeg doen!
voor op de bbq ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wel allemaal je cavia/hamster/marmot meenemen he!.
Is dat een koosnaampje??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef Joene het volgende:
Mag ik dan ook mn speenvarkentje meebrengen ?
Nee H heb ik iets andere koosnaampjes voor al is deze ook wel geinigquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee H heb ik iets andere koosnaampjes voor al is deze ook wel geinig
Niks voor jou.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef Joene het volgende:
Overigens ik heb ooit eens gebakken varkensneus gegeten
ik wilde hem bakken voor zo een vriend die zo een KutMoslim als vriendin heeftquote:
Ok zo kennen we je weer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wilde hem bakken voor zo een vriend die zo een KutMoslim als vriendin heeft
Dat neem ik terugquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
lam op de bank naar deze zaadwedstrijd kijken
Neh , met kaassaus wor het ook al niet veel beter.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goorder zal het er niet van worden
Nee, feitelijk is bloemkool kansloos. Maar ja, kinderen , goede voorbeeld enzo.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Neh , met kaassaus wor het ook al niet veel beter.
IK snap hetquote:Op zondag 4 juli 2010 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, feitelijk is bloemkool kansloos. Maar ja, kinderen , goede voorbeeld enzo.
Brocolli weiger ik stelselmatig.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:47 schreef Joene het volgende:
[..]
IK snap hetAl moet ik zeggen dat ik bloemkool beter te doen vind dan Brocolli
Tuin en Biertent idd Swets ik hou dr vanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god noord-hollandse kermissen. Beetje zuipen in de tuin.
Zuipen en Neuken J , je ken het hebben denk ik.quote:
Gaat de GBL daar ook een eind aan maken dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tel je zegeningen. Een barbaarse cultuur.
Je meisje ging vroeger toch ook wel Swets ? gezellig zo naar de Harmonie ?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tel je zegeningen. Een barbaarse cultuur.
ik denk het niet J. Dan gaat de GBL eraanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gaat de GBL daar ook een eind aan maken dan?
Welnee die komt van het mooie westfrieslandquote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ik dacht dat ET een autochtoonse Rotterdamse was!!!11111 *shock*
..........quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Welnee die komt van het mooie westfriesland
Ik ben 1 keer meegesleept in dit festijnquote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Je meisje ging vroeger toch ook wel Swets ? gezellig zo naar de Harmonie ?
Ik denk dat het voor een outsider echt verschrikkelijk isquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer meegesleept in dit festijn
Is dat colombianen omver kegelen ?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef KingOfMars het volgende:
Het zal wel linkse propaganda zijn maar Bowling For Columbine blijft toch een indrukwekkende docu.
Over de verslaving van Amerikanen aan geweld (en het schietincident op die school in Columbine jaren terug).quote:
Ahja. Te informatief voor de zondagavond dus, ik kijk domme tv (smaakplisie) wor je niet vrolijk van.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Over de verslaving van Amerikanen aan geweld (en het schietincident op die school in Columbine jaren terug).
Alles van Moore is geweldig. En zelfs links in de US is verschrikkelijk rechts vergeleken bij ons links.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef KingOfMars het volgende:
Het zal wel linkse propaganda zijn maar Bowling For Columbine blijft toch een indrukwekkende docu.
Nee, nee Michael Moore is verschrikkelijk goed. Ja het is heavy shit, maar zeer entertaining.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja. Te informatief voor de zondagavond dus, ik kijk domme tv (smaakplisie) wor je niet vrolijk van.
Dat je als NRA het gore lef hebt die stad te bezoeken daags na zo'n incident... Pfffft.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alles van Moore is geweldig. En zelfs links in de US is verschrikkelijk rechts vergeleken bij ons links.
Halverwege invallen heeft weinig nut hequote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, nee Michael Moore is verschrikkelijk goed. Ja het is heavy shit, maar zeer entertaining.
Die gasten zijn echt genuine eng.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat je als NRA het gore lef hebt die stad te bezoeken daags na zo'n incident... Pfffft.
Op een gegeven moment wordt de suggestie gewekt dat het verboden worden van de KKK en de oprichting van de NRA niet geheel toevallig zo dicht bij elkaar liggen.quote:
Hij wordt nog een keer doodgeschoten he die Moore... Heb je Sicko gezien?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt de suggestie gewekt dat het verboden worden van de KKK en de oprichting van de NRA niet geheel toevallig zo dicht bij elkaar liggen.
Nee nu je het zegt, die moet ik nog. Ff opzoeken zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij wordt nog een keer doodgeschoten he die Moore... Heb je Sicko gezien?
Dat is toch over de gezondheidszorg enzo ?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij wordt nog een keer doodgeschoten he die Moore... Heb je Sicko gezien?
Doen, hi la risch. Vooral dat hij een check van 20K naar de eigenaar van de anti-moore website stuurt omdat die de site niet meer kan onderhouden omdat zijn vrouw ziek is en zijn verzekering zuigt.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee nu je het zegt, die moet ik nog. Ff opzoeken zo.
Ja precies.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is toch over de gezondheidszorg enzo ?
Ja en hoe ze zich er dan proberen uit te lullen. Ze hebben het over jachtwapens, maar ze liepen met automatische pistolen rond. Je hebt geen uzi nodig om een hert neer te schieten.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef KingOfMars het volgende:
Haha, nu dat ie die wapens terug gaat brengen naar K-Mart (sowieso... wapens bij de K-Mart...) briljant.
Ja met z'n "ik ben lid van de NRA" act.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Moore is zooooo goed in mensen bepaalde uitspraken laten doen.
Nou hop hop... sicko downloaden. Ik heb 'm nog als divx staan.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja met z'n "ik ben lid van de NRA" act.
Kwartiertje nog Swets. We hebben niet allemaal Ziggo Alles in 1 Extra he.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou hop hop... sicko downloaden. Ik heb 'm nog als divx staan.
Ik heb mijn 80Mbps nog niet echt aan de tand gevoelt, maar ja eweka gaat niet verder dan 50Mbpsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kwartiertje nog Swets. We hebben niet allemaal Ziggo Alles in 1 Extra he..
Het Gouden Hoofdquote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Je meisje ging vroeger toch ook wel Swets ? gezellig zo naar de Harmonie ?
Nee "doen aan birth control met jesters" werd een beetje gekunsteld.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens: geen jesters in de tietel.
quote:Hagenaar met anderhalve kilo coke opgepakt
Een 28-jarige Hagenaar is zondagavond in zijn woonplaats aangehouden met anderhalve kilo cocaïne en een vuurwapen op zak. In zijn woning werd een groot geldbedrag aangetroffen. Dit is samen met de drugs, het wapen en drie auto's in beslag genomen, meldt de politie.
De man werd rond 21.00 uur op het Frederik Hendrikplein staande gehouden. Hij was al vaker met justitie in aanraking gekomen wegens drugshandel. Nadat de coke was gevonden werd ook zijn woning doorzocht. Daar werd het geld aangetroffen. De man zit vast.
URL
Precies, daar haal ik mijn neus niet voor opquote:Op maandag 5 juli 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Anderhalve kilo, dat gaat er hier voor het ontbijt al doorheen!
Ja dan wordt het me wel wit rond de neus!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
Bij anderhalve kilo trek ik de lijn hoor!
Have fun!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef Tally het volgende:
Fuck. We hebben zo een BBQMaar ik wil niet. Chef wil dat ik ga. Dus ik wilde doen alsof ik het vergeten was.
Helpt hij me net herinneren er aan![]()
van Dale mot zijn bek houwuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is wit en het ontploft?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Doe ik van de week ff thuisquote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, dan raad ik je aan 'slechte humoregel' van Kabouter Wesley te kijken.
Mot je klappuh? HAUMEAUXquote:
Ze spelen doktertje joh!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef E.T. het volgende:
Ok, mijn zoon van 3,5 zit met z'n vriendinnetje van bijna 4 op z'n slaapkamer... Het is rustig...
Moet ik me zorgen maken?????
Nee joh, gewoon een pak Jip en Janneke condooms naar binnen schuiven.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef E.T. het volgende:
Ok, mijn zoon van 3,5 zit met z'n vriendinnetje van bijna 4 op z'n slaapkamer... Het is rustig...
Moet ik me zorgen maken?????
Met appelsapsmaak!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een pak Jip en Janneke condooms naar binnen schuiven.
dan is het goedquote:
Breng ze een appeltjequote:
Nee ik moet naar het dakterrasquote:
Wees blij. Eén of andere idioot heeft de afdelingsborrel op morgenavond gepland.quote:
Ik dacht dus dat de BBQ morgen was.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wees blij. Eén of andere idioot heeft de afdelingsborrel op morgenavond gepland.
Ja. En daar gaan ook echt mensen naartoe.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wees blij. Eén of andere idioot heeft de afdelingsborrel op morgenavond gepland.
Wel bij zulke slinkse ambtenarengoelags natuurlijk, die gaan dan lekker met zijn allen nieuwe maatregelen verzinnen om De Hardwerkende Nederlander nog zuurder te maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ja. En daar gaan ook echt mensen naartoe..
Ik heb wel iets beters te doen, KOM.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ja. En daar gaan ook echt mensen naartoe..
Dat is onze bestaansreden, JK.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel bij zulke slinkse ambtenarengoelags natuurlijk, die gaan dan lekker met zijn allen nieuwe maatregelen verzinnen om De Hardwerkende Nederlander nog zuurder te maken.
Ik durf uiteraard ook niet op te telefoneren.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef KingOfMars het volgende:
Vergeet mensenschuw niet J. En je pleinvrees!
ik denk wel ok J. ze hou dr wel van dus. Zeker als dezelfde dingen als verleden jaar gebeuren dus.quote:
Ze had er ook echt zin in dat scheelt wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk wel ok J. ze hou dr wel van dus. Zeker als dezelfde dingen als verleden jaar gebeuren dus.
Ja dat is altijd al de helft als er van te voren al een beetje zin an hebt.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ze had er ook echt zin in dat scheelt wel.
Echt rap hoor.quote:
Daar zit ik nu nog op J.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Joene het volgende:
Whehehe ik begon ooit met bijna 7 min op een km
Dat ken ik ook J hoorquote:
Daar haal ik geen 600 kcal mee in J! En vroeger vond ik Brinta altijd erg lekker, heb ik nog lang gegeten toen ik ging werken ookquote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Joene het volgende:
Brinta, vreet gewoon een banaan voor je ga sporten J.
Da's wel tof. Die Forerunner?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef Joene het volgende:
ik heb mezelf als beloning een garmin gps klokje beloofd als ik in september de DTD uitloop
Vreet je lekker ff wat anders maar Bquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar haal ik geen 600 kcal mee in J! En vroeger vond ik Brinta altijd erg lekker, heb ik nog lang gegeten toen ik ging werken ook.
Ja de Nieuwequote:
Ik zag het je zei het!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Vreet je lekker ff wat anders maar Binta das geen doen men.... dat trek ik niet ... whehehe zag je het ik zei trek
ik denk dat ik het op de fiets niet haalquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik een slechte dag heb fiets ik dat bijna
Beter duur dan niet te koop ofzoquote:
Zo huppa heel die 14cm die natte la in ?quote:
Bijvoorbeeld?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo huppa heel die 14cm die natte la in ?
Zeker niet hier op fok! ?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
13.5 is het nieuwe gemiddelde hoorde ik vandaag.
Dat geeft niks Swets, wij geven onze voornaam de schuld.quote:
Begin vast met het aanbieden van een paracetamolletje. Als ze dan vraagt waarvoor dat is, zeg je, voor je hoofdpijn. Als ze dan zegt dat ze geen hoofdpijn heeft roep je MOOI! NEUKEN?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef Joene het volgende:
Mwah er zit wel een kans in dat ik er zin an heb. Nu zij nog whehehehhe
Dit heeft ze serieus eens bij mij gedaanquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Begin vast met het aanbieden van een paracetamolletje. Als ze dan vraagt waarvoor dat is, zeg je, voor je hoofdpijn. Als ze dan zegt dat ze geen hoofdpijn heeft roep je MOOI! NEUKEN?
De PENISpauzequote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
vrouwlief wilde neuken maar ik heb niet zoveel zin. Tering ik zit in de penopauze.
GVD Swets kruip d'r op. Morgen heb je spijt!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
vrouwlief wilde neuken maar ik heb niet zoveel zin. Tering ik zit in de penopauze.
Zelfs dat niet. Voel me niet echt lekker vandaag, dus morgen ben ik blij dat ik goed geslapen heb. Ik word echt oud KoMquote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
GVD Swets kruip d'r op. Morgen heb je spijt!
Wat een angstbeeld is dat zeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Voel me niet echt lekker vandaag, dus morgen ben ik blij dat ik goed geslapen heb. Ik word echt oud KoM
Misschien als je straks 55 bent begin je an je 2e jeugd enzo , koop je dan die motor een sportwagen en een lekkerwijf en begin je je 2e gezin.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik drink al jaren nauwelijks, ben gestopt met roken als ik nu ook nog stop met neuken is het gewoon over. Thats it... morgen ff een motor kopen. Online natuurlijk.
Ik kan het wel aardig hebben J.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Joene het volgende:
Ach dat neuken is toch maar overrated Swets.
Dit dus.quote:
Weet je hoeveel alimentatie 3 pubers kostenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien als je straks 55 bent begin je an je 2e jeugd enzo , koop je dan die motor een sportwagen en een lekkerwijf en begin je je 2e gezin.
Nog een jaar of 6 dan.quote:
Ach weet je J. De handkar is net zo goed ! Sterker nog je KOM er beter van whhehehehequote:
Ik mis dan toch de jesters weet je.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach weet je J. De handkar is net zo goed ! Sterker nog je KOM er beter van whhehehehe
Je mot gewoon eerst werkeloos worden dan ken je ex whehehe jou betalen dusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je hoeveel alimentatie 3 pubers kosten
[..]
Nog een jaar of 6 dan.
NOu die van mij weet het nog wel uit m'n tenen te halen hoor!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach weet je J. De handkar is net zo goed ! Sterker nog je KOM er beter van whhehehehe
Daar spuit je gewoon vol overheen J.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik mis dan toch de jesters weet je.
Ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik mis dan toch de jesters weet je.
Ik had laatst mn teen dus zo gestoten, en bloeden jongen ! maar geen sperma dus, dus uit mn tenen halen ken niet blijkbaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NOu die van mij weet het nog wel uit m'n tenen te halen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |