Sodekanker een eind op.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk topic man. Ik zit hier helemaal met mijn stijfje de oldbies te bewonderen.
quote:
Das fijn, maar bespaar ons de details.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk topic man. Ik zit hier helemaal met mijn stijfje de oldbies te bewonderen.
Dat bedoel ik heul niet. Waar zijn die jesters!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij controlled ook gewoon de birth. Komt helemaal goed!
ik heb vanmorgen nog een vogel overreden toen deed ik aan Bird Control ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef KingOfMars het volgende:
In principe een gedeeltelijk toepasbare TT.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen nog een vogel overreden toen deed ik aan Bird Control ?
Ja ik wacht al maanden op de foto's Tal.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik heul niet. Waar zijn die jesters!
IK hoop het ook wel dus , zowel voor T als voor onszelfquote:
Ik weet niet, kan mijn concentratie er niet bij houdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het een wedstrijd van dat je zegt mwaaaaaaach?
Ik heb allang foto's geplaatst. Maar jij let nooit op!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik wacht al maanden op de foto's Tal.
Mwaaaach ik weet het niet J het is niet zo spectaculair geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het een wedstrijd van dat je zegt mwaaaaaaach?
Doe dat dan ook in het weekend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb allang foto's geplaatst. Maar jij let nooit op!
Ik heb vanmiddag dus in een ogen dicht momentje op de bank gewoon ff 2 doelpunten gemistquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan mijn concentratie er niet bij houden
Dan neuk ikquote:
Daar zal ik maar niet te zeker van zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
I know which side the big guy's on. Komt goed.
Wat Raaskal jij nou men..... Het was hier de hele dag bloedverzengend warrum en nu net een pisbuitje voor het stof.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
Wel opvallend trouwens: Nederland wint een kwartfinale en het is bloedjeheetzonnig weer. Duitsland wint, en Duitsland krijgt een onweersfront op z'n flikker.
I know which side the big guy's on. Komt goed.
Check buienradar dan. Duitsland ligt al de hele dag onder een onweersfront.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat Raaskal jij nou men..... Het was hier de hele dag bloedverzengend warrum en nu net een pisbuitje voor het stof.
Je zit in Duitsland?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat Raaskal jij nou men..... Het was hier de hele dag bloedverzengend warrum en nu net een pisbuitje voor het stof.
Huh. Kerk? Want?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef Joene het volgende:
Overigens morgen Gloeiende GVD om 6:30 mn nest uit om om half 11 in een kerk te zitten in Braboland.
Morgen is H dr moeder 1 jaar terugoverleden en (katholiek) dus een mis etc etc.quote:
Dat gaat hem ook worden. Ookal zou ik het niet willenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou best tegen Spanje willen in de finale.
Neequote:
Hmmmkay. Toch nog vroeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen is H dr moeder 1 jaar terugoverleden en (katholiek) dus een mis etc etc.
Ik hoop toch op een stuntje van Spanje. Tegen Duitsland zie ik het somber in (al zou het qua scenario wel ultiem zijn).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:14 schreef Joene het volgende:
Nou als duitsland de halve zo speelt als vanmiddag zijn die wel zeker van finale dus.
Nee ik denk dat zij woensdag verliezen van Spanje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef KingOfMars het volgende:
Jij denkt niet dat het Deutschland wordt T?
*naar lucht hapt*... 2e worden?!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat zij woensdag verliezen van Spanje.
En dat "wij" Spanje in de finale tegen gekomen.. En dan.... 2de worden
Al hoop ik onwijs dat ik ongelijk hebOmdat Torres ook niet helemaal fit en fruitig is
Waarom komme ze dan zo ver Swets.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Tering wat is Spanje toch ongeinteresseerd dit tournooi.
Ja Urugay (ja ik weet het) word een moeilijke maar gaan we wel van winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
*naar lucht hapt*... 2e worden?!,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |