Neh , met kaassaus wor het ook al niet veel beter.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goorder zal het er niet van worden
Nee, feitelijk is bloemkool kansloos. Maar ja, kinderen , goede voorbeeld enzo.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Neh , met kaassaus wor het ook al niet veel beter.
IK snap hetquote:Op zondag 4 juli 2010 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, feitelijk is bloemkool kansloos. Maar ja, kinderen , goede voorbeeld enzo.
Brocolli weiger ik stelselmatig.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:47 schreef Joene het volgende:
[..]
IK snap hetAl moet ik zeggen dat ik bloemkool beter te doen vind dan Brocolli
Tuin en Biertent idd Swets ik hou dr vanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god noord-hollandse kermissen. Beetje zuipen in de tuin.
Zuipen en Neuken J , je ken het hebben denk ik.quote:
Gaat de GBL daar ook een eind aan maken dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tel je zegeningen. Een barbaarse cultuur.
Je meisje ging vroeger toch ook wel Swets ? gezellig zo naar de Harmonie ?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tel je zegeningen. Een barbaarse cultuur.
ik denk het niet J. Dan gaat de GBL eraanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gaat de GBL daar ook een eind aan maken dan?
Welnee die komt van het mooie westfrieslandquote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ik dacht dat ET een autochtoonse Rotterdamse was!!!11111 *shock*
..........quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Welnee die komt van het mooie westfriesland
Ik ben 1 keer meegesleept in dit festijnquote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Je meisje ging vroeger toch ook wel Swets ? gezellig zo naar de Harmonie ?
Ik denk dat het voor een outsider echt verschrikkelijk isquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer meegesleept in dit festijn
Is dat colombianen omver kegelen ?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef KingOfMars het volgende:
Het zal wel linkse propaganda zijn maar Bowling For Columbine blijft toch een indrukwekkende docu.
Over de verslaving van Amerikanen aan geweld (en het schietincident op die school in Columbine jaren terug).quote:
Ahja. Te informatief voor de zondagavond dus, ik kijk domme tv (smaakplisie) wor je niet vrolijk van.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Over de verslaving van Amerikanen aan geweld (en het schietincident op die school in Columbine jaren terug).
Alles van Moore is geweldig. En zelfs links in de US is verschrikkelijk rechts vergeleken bij ons links.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef KingOfMars het volgende:
Het zal wel linkse propaganda zijn maar Bowling For Columbine blijft toch een indrukwekkende docu.
Nee, nee Michael Moore is verschrikkelijk goed. Ja het is heavy shit, maar zeer entertaining.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja. Te informatief voor de zondagavond dus, ik kijk domme tv (smaakplisie) wor je niet vrolijk van.
Dat je als NRA het gore lef hebt die stad te bezoeken daags na zo'n incident... Pfffft.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alles van Moore is geweldig. En zelfs links in de US is verschrikkelijk rechts vergeleken bij ons links.
Halverwege invallen heeft weinig nut hequote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, nee Michael Moore is verschrikkelijk goed. Ja het is heavy shit, maar zeer entertaining.
Die gasten zijn echt genuine eng.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat je als NRA het gore lef hebt die stad te bezoeken daags na zo'n incident... Pfffft.
Op een gegeven moment wordt de suggestie gewekt dat het verboden worden van de KKK en de oprichting van de NRA niet geheel toevallig zo dicht bij elkaar liggen.quote:
Hij wordt nog een keer doodgeschoten he die Moore... Heb je Sicko gezien?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt de suggestie gewekt dat het verboden worden van de KKK en de oprichting van de NRA niet geheel toevallig zo dicht bij elkaar liggen.
Nee nu je het zegt, die moet ik nog. Ff opzoeken zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij wordt nog een keer doodgeschoten he die Moore... Heb je Sicko gezien?
Dat is toch over de gezondheidszorg enzo ?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij wordt nog een keer doodgeschoten he die Moore... Heb je Sicko gezien?
Doen, hi la risch. Vooral dat hij een check van 20K naar de eigenaar van de anti-moore website stuurt omdat die de site niet meer kan onderhouden omdat zijn vrouw ziek is en zijn verzekering zuigt.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee nu je het zegt, die moet ik nog. Ff opzoeken zo.
Ja precies.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is toch over de gezondheidszorg enzo ?
Ja en hoe ze zich er dan proberen uit te lullen. Ze hebben het over jachtwapens, maar ze liepen met automatische pistolen rond. Je hebt geen uzi nodig om een hert neer te schieten.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef KingOfMars het volgende:
Haha, nu dat ie die wapens terug gaat brengen naar K-Mart (sowieso... wapens bij de K-Mart...) briljant.
Ja met z'n "ik ben lid van de NRA" act.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Moore is zooooo goed in mensen bepaalde uitspraken laten doen.
Nou hop hop... sicko downloaden. Ik heb 'm nog als divx staan.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja met z'n "ik ben lid van de NRA" act.
Kwartiertje nog Swets. We hebben niet allemaal Ziggo Alles in 1 Extra he.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou hop hop... sicko downloaden. Ik heb 'm nog als divx staan.
Ik heb mijn 80Mbps nog niet echt aan de tand gevoelt, maar ja eweka gaat niet verder dan 50Mbpsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kwartiertje nog Swets. We hebben niet allemaal Ziggo Alles in 1 Extra he..
Het Gouden Hoofdquote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Je meisje ging vroeger toch ook wel Swets ? gezellig zo naar de Harmonie ?
Nee "doen aan birth control met jesters" werd een beetje gekunsteld.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens: geen jesters in de tietel.
quote:Hagenaar met anderhalve kilo coke opgepakt
Een 28-jarige Hagenaar is zondagavond in zijn woonplaats aangehouden met anderhalve kilo cocaïne en een vuurwapen op zak. In zijn woning werd een groot geldbedrag aangetroffen. Dit is samen met de drugs, het wapen en drie auto's in beslag genomen, meldt de politie.
De man werd rond 21.00 uur op het Frederik Hendrikplein staande gehouden. Hij was al vaker met justitie in aanraking gekomen wegens drugshandel. Nadat de coke was gevonden werd ook zijn woning doorzocht. Daar werd het geld aangetroffen. De man zit vast.
URL
Precies, daar haal ik mijn neus niet voor opquote:Op maandag 5 juli 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Anderhalve kilo, dat gaat er hier voor het ontbijt al doorheen!
Ja dan wordt het me wel wit rond de neus!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
Bij anderhalve kilo trek ik de lijn hoor!
Have fun!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef Tally het volgende:
Fuck. We hebben zo een BBQMaar ik wil niet. Chef wil dat ik ga. Dus ik wilde doen alsof ik het vergeten was.
Helpt hij me net herinneren er aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |