Ja en hoe ze zich er dan proberen uit te lullen. Ze hebben het over jachtwapens, maar ze liepen met automatische pistolen rond. Je hebt geen uzi nodig om een hert neer te schieten.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef KingOfMars het volgende:
Haha, nu dat ie die wapens terug gaat brengen naar K-Mart (sowieso... wapens bij de K-Mart...) briljant.
Ja met z'n "ik ben lid van de NRA" act.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Moore is zooooo goed in mensen bepaalde uitspraken laten doen.
Nou hop hop... sicko downloaden. Ik heb 'm nog als divx staan.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja met z'n "ik ben lid van de NRA" act.
Kwartiertje nog Swets. We hebben niet allemaal Ziggo Alles in 1 Extra he.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou hop hop... sicko downloaden. Ik heb 'm nog als divx staan.
Ik heb mijn 80Mbps nog niet echt aan de tand gevoelt, maar ja eweka gaat niet verder dan 50Mbpsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kwartiertje nog Swets. We hebben niet allemaal Ziggo Alles in 1 Extra he..
Het Gouden Hoofdquote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Je meisje ging vroeger toch ook wel Swets ? gezellig zo naar de Harmonie ?
Nee "doen aan birth control met jesters" werd een beetje gekunsteld.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens: geen jesters in de tietel.
quote:Hagenaar met anderhalve kilo coke opgepakt
Een 28-jarige Hagenaar is zondagavond in zijn woonplaats aangehouden met anderhalve kilo cocaïne en een vuurwapen op zak. In zijn woning werd een groot geldbedrag aangetroffen. Dit is samen met de drugs, het wapen en drie auto's in beslag genomen, meldt de politie.
De man werd rond 21.00 uur op het Frederik Hendrikplein staande gehouden. Hij was al vaker met justitie in aanraking gekomen wegens drugshandel. Nadat de coke was gevonden werd ook zijn woning doorzocht. Daar werd het geld aangetroffen. De man zit vast.
URL
Precies, daar haal ik mijn neus niet voor opquote:Op maandag 5 juli 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Anderhalve kilo, dat gaat er hier voor het ontbijt al doorheen!
Ja dan wordt het me wel wit rond de neus!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
Bij anderhalve kilo trek ik de lijn hoor!
Have fun!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef Tally het volgende:
Fuck. We hebben zo een BBQMaar ik wil niet. Chef wil dat ik ga. Dus ik wilde doen alsof ik het vergeten was.
Helpt hij me net herinneren er aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |