van Dale mot zijn bek houwuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is wit en het ontploft?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Doe ik van de week ff thuisquote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, dan raad ik je aan 'slechte humoregel' van Kabouter Wesley te kijken.
Mot je klappuh? HAUMEAUXquote:
Ze spelen doktertje joh!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef E.T. het volgende:
Ok, mijn zoon van 3,5 zit met z'n vriendinnetje van bijna 4 op z'n slaapkamer... Het is rustig...
Moet ik me zorgen maken?????
Nee joh, gewoon een pak Jip en Janneke condooms naar binnen schuiven.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef E.T. het volgende:
Ok, mijn zoon van 3,5 zit met z'n vriendinnetje van bijna 4 op z'n slaapkamer... Het is rustig...
Moet ik me zorgen maken?????
Met appelsapsmaak!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een pak Jip en Janneke condooms naar binnen schuiven.
dan is het goedquote:
Breng ze een appeltjequote:
Nee ik moet naar het dakterrasquote:
Wees blij. Eén of andere idioot heeft de afdelingsborrel op morgenavond gepland.quote:
Ik dacht dus dat de BBQ morgen was.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wees blij. Eén of andere idioot heeft de afdelingsborrel op morgenavond gepland.
Ja. En daar gaan ook echt mensen naartoe.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wees blij. Eén of andere idioot heeft de afdelingsborrel op morgenavond gepland.
Wel bij zulke slinkse ambtenarengoelags natuurlijk, die gaan dan lekker met zijn allen nieuwe maatregelen verzinnen om De Hardwerkende Nederlander nog zuurder te maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ja. En daar gaan ook echt mensen naartoe..
Ik heb wel iets beters te doen, KOM.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ja. En daar gaan ook echt mensen naartoe..
Dat is onze bestaansreden, JK.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel bij zulke slinkse ambtenarengoelags natuurlijk, die gaan dan lekker met zijn allen nieuwe maatregelen verzinnen om De Hardwerkende Nederlander nog zuurder te maken.
Ik durf uiteraard ook niet op te telefoneren.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef KingOfMars het volgende:
Vergeet mensenschuw niet J. En je pleinvrees!
ik denk wel ok J. ze hou dr wel van dus. Zeker als dezelfde dingen als verleden jaar gebeuren dus.quote:
Ze had er ook echt zin in dat scheelt wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk wel ok J. ze hou dr wel van dus. Zeker als dezelfde dingen als verleden jaar gebeuren dus.
Ja dat is altijd al de helft als er van te voren al een beetje zin an hebt.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ze had er ook echt zin in dat scheelt wel.
Echt rap hoor.quote:
Daar zit ik nu nog op J.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Joene het volgende:
Whehehe ik begon ooit met bijna 7 min op een km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |