van Dale mot zijn bek houwuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is wit en het ontploft?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Doe ik van de week ff thuisquote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, dan raad ik je aan 'slechte humoregel' van Kabouter Wesley te kijken.
Mot je klappuh? HAUMEAUXquote:
Ze spelen doktertje joh!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef E.T. het volgende:
Ok, mijn zoon van 3,5 zit met z'n vriendinnetje van bijna 4 op z'n slaapkamer... Het is rustig...
Moet ik me zorgen maken?????
Nee joh, gewoon een pak Jip en Janneke condooms naar binnen schuiven.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef E.T. het volgende:
Ok, mijn zoon van 3,5 zit met z'n vriendinnetje van bijna 4 op z'n slaapkamer... Het is rustig...
Moet ik me zorgen maken?????
Met appelsapsmaak!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een pak Jip en Janneke condooms naar binnen schuiven.
dan is het goedquote:
Breng ze een appeltjequote:
Nee ik moet naar het dakterrasquote:
Wees blij. Eén of andere idioot heeft de afdelingsborrel op morgenavond gepland.quote:
Ik dacht dus dat de BBQ morgen was.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wees blij. Eén of andere idioot heeft de afdelingsborrel op morgenavond gepland.
Ja. En daar gaan ook echt mensen naartoe.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wees blij. Eén of andere idioot heeft de afdelingsborrel op morgenavond gepland.
Wel bij zulke slinkse ambtenarengoelags natuurlijk, die gaan dan lekker met zijn allen nieuwe maatregelen verzinnen om De Hardwerkende Nederlander nog zuurder te maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ja. En daar gaan ook echt mensen naartoe..
Ik heb wel iets beters te doen, KOM.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ja. En daar gaan ook echt mensen naartoe..
Dat is onze bestaansreden, JK.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel bij zulke slinkse ambtenarengoelags natuurlijk, die gaan dan lekker met zijn allen nieuwe maatregelen verzinnen om De Hardwerkende Nederlander nog zuurder te maken.
Ik durf uiteraard ook niet op te telefoneren.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef KingOfMars het volgende:
Vergeet mensenschuw niet J. En je pleinvrees!
ik denk wel ok J. ze hou dr wel van dus. Zeker als dezelfde dingen als verleden jaar gebeuren dus.quote:
Ze had er ook echt zin in dat scheelt wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk wel ok J. ze hou dr wel van dus. Zeker als dezelfde dingen als verleden jaar gebeuren dus.
Ja dat is altijd al de helft als er van te voren al een beetje zin an hebt.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ze had er ook echt zin in dat scheelt wel.
Echt rap hoor.quote:
Daar zit ik nu nog op J.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Joene het volgende:
Whehehe ik begon ooit met bijna 7 min op een km
Dat ken ik ook J hoorquote:
Daar haal ik geen 600 kcal mee in J! En vroeger vond ik Brinta altijd erg lekker, heb ik nog lang gegeten toen ik ging werken ookquote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Joene het volgende:
Brinta, vreet gewoon een banaan voor je ga sporten J.
Da's wel tof. Die Forerunner?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef Joene het volgende:
ik heb mezelf als beloning een garmin gps klokje beloofd als ik in september de DTD uitloop
Vreet je lekker ff wat anders maar Bquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar haal ik geen 600 kcal mee in J! En vroeger vond ik Brinta altijd erg lekker, heb ik nog lang gegeten toen ik ging werken ook.
Ja de Nieuwequote:
Ik zag het je zei het!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Vreet je lekker ff wat anders maar Binta das geen doen men.... dat trek ik niet ... whehehe zag je het ik zei trek
ik denk dat ik het op de fiets niet haalquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik een slechte dag heb fiets ik dat bijna
Beter duur dan niet te koop ofzoquote:
Zo huppa heel die 14cm die natte la in ?quote:
Bijvoorbeeld?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo huppa heel die 14cm die natte la in ?
Zeker niet hier op fok! ?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
13.5 is het nieuwe gemiddelde hoorde ik vandaag.
Dat geeft niks Swets, wij geven onze voornaam de schuld.quote:
Begin vast met het aanbieden van een paracetamolletje. Als ze dan vraagt waarvoor dat is, zeg je, voor je hoofdpijn. Als ze dan zegt dat ze geen hoofdpijn heeft roep je MOOI! NEUKEN?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef Joene het volgende:
Mwah er zit wel een kans in dat ik er zin an heb. Nu zij nog whehehehhe
Dit heeft ze serieus eens bij mij gedaanquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Begin vast met het aanbieden van een paracetamolletje. Als ze dan vraagt waarvoor dat is, zeg je, voor je hoofdpijn. Als ze dan zegt dat ze geen hoofdpijn heeft roep je MOOI! NEUKEN?
De PENISpauzequote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
vrouwlief wilde neuken maar ik heb niet zoveel zin. Tering ik zit in de penopauze.
GVD Swets kruip d'r op. Morgen heb je spijt!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
vrouwlief wilde neuken maar ik heb niet zoveel zin. Tering ik zit in de penopauze.
Zelfs dat niet. Voel me niet echt lekker vandaag, dus morgen ben ik blij dat ik goed geslapen heb. Ik word echt oud KoMquote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
GVD Swets kruip d'r op. Morgen heb je spijt!
Wat een angstbeeld is dat zeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Voel me niet echt lekker vandaag, dus morgen ben ik blij dat ik goed geslapen heb. Ik word echt oud KoM
Misschien als je straks 55 bent begin je an je 2e jeugd enzo , koop je dan die motor een sportwagen en een lekkerwijf en begin je je 2e gezin.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik drink al jaren nauwelijks, ben gestopt met roken als ik nu ook nog stop met neuken is het gewoon over. Thats it... morgen ff een motor kopen. Online natuurlijk.
Ik kan het wel aardig hebben J.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Joene het volgende:
Ach dat neuken is toch maar overrated Swets.
Dit dus.quote:
Weet je hoeveel alimentatie 3 pubers kostenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien als je straks 55 bent begin je an je 2e jeugd enzo , koop je dan die motor een sportwagen en een lekkerwijf en begin je je 2e gezin.
Nog een jaar of 6 dan.quote:
Ach weet je J. De handkar is net zo goed ! Sterker nog je KOM er beter van whhehehehequote:
Ik mis dan toch de jesters weet je.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach weet je J. De handkar is net zo goed ! Sterker nog je KOM er beter van whhehehehe
Je mot gewoon eerst werkeloos worden dan ken je ex whehehe jou betalen dusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je hoeveel alimentatie 3 pubers kosten
[..]
Nog een jaar of 6 dan.
NOu die van mij weet het nog wel uit m'n tenen te halen hoor!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach weet je J. De handkar is net zo goed ! Sterker nog je KOM er beter van whhehehehe
Daar spuit je gewoon vol overheen J.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik mis dan toch de jesters weet je.
Ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik mis dan toch de jesters weet je.
Ik had laatst mn teen dus zo gestoten, en bloeden jongen ! maar geen sperma dus, dus uit mn tenen halen ken niet blijkbaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NOu die van mij weet het nog wel uit m'n tenen te halen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |