Reclame's moeten ze afschaffen J , tenzij je geen 25 euro's in de maand betaald om tv te kijken dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:18 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind die Nike reclame echt super. Met dat Bloed Oranje dus.
Zoals zoveel Nike reclames.
Lekker in de regen ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga morgen BBQ-en dus. Voor de zekerheid. Dan heb je dat niet T.
Zondag:quote:
Geen brazilie enzo nee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wat hebben ze nou voor tegenstanders gehad?
Ansich wel J maar ik heb geen BBQ shit in huis , dus regen .quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zondag:
Zonkans 60
Neerslagkans 10
Neerslag 0
Minimumtemperatuur 13
Maximumtemperatuur 25
Perfect toch?
Mijn koelkast is nokkie vol (incl. bier). Dus BBQ!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ansich wel J maar ik heb geen BBQ shit in huis , dus regen .
Ik kom langs de a27 J.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn koelkast is nokkie vol (incl. bier). Dus BBQ!
Wij morgen ook. Bij schoonmoeders en Opa Joop. En dus aan de whiskeyquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga morgen BBQ-en dus. Voor de zekerheid. Dan heb je dat niet T.
Kennen zij tegen mij J ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je denkt dat je tegen mijn ouders kunt...
Niet mokke T. Maar hangze!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:28 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Ik ben toch wat sip.. Ik ga lekker op de bank hangen
Fijne avond verders!
Oe een BBQ meet bij J. Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm ik zeg doen we een andere keer..
Strak plan denk ik J.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm ik zeg doen we een andere keer..
Wel allemaal je cavia/hamster/marmot meenemen he!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe een BBQ meet bij J. Ik zeg doen!
voor op de bbq ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wel allemaal je cavia/hamster/marmot meenemen he!.
Is dat een koosnaampje??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef Joene het volgende:
Mag ik dan ook mn speenvarkentje meebrengen ?
Nee H heb ik iets andere koosnaampjes voor al is deze ook wel geinigquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee H heb ik iets andere koosnaampjes voor al is deze ook wel geinig
Niks voor jou.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef Joene het volgende:
Overigens ik heb ooit eens gebakken varkensneus gegeten
ik wilde hem bakken voor zo een vriend die zo een KutMoslim als vriendin heeftquote:
Ok zo kennen we je weer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wilde hem bakken voor zo een vriend die zo een KutMoslim als vriendin heeft
Dat neem ik terugquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
lam op de bank naar deze zaadwedstrijd kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |