quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:58 schreef KermitKikker het volgende:
Waar zijn de mooie opstellingsplaatjes van fifa?
Dat kunnen de Spanjoolen nietquote:
Omdat de muziek zo mooi isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zingen die Spanjoolen niet?
Instrumentaal volkslied ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zingen die Spanjoolen niet?
Goed antwoord alleen zou het dan Hymne moeten hetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof het wat helptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
ook geweldig hoe iedereen die anti discriminatie/racisme dingen onzin vind
nee maarja de schijn moet wel opgehouden worden hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof het wat helpt
Maarja, de FIFA hé
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
ik dacht dat ze toen een wedstrijd hadden uitgeschreven om een tekst te schrijven voor het volkslied.
Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goed antwoord alleen zou het dan Hymne moeten heten
nu lalt iedereen maar wat dus dat klinkt ook niet echtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit liep uit op het gene waar het altijd op uitloopt in Spanje....ruzie.
Daar zijn ze bij de FIFA meesters inquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee maarja de schijn moet wel opgehouden worden he
Je bedoelt de droomfinale Paraguay-Uruguay?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Zou leuk zijn voor de Traumfinale als Paraguay wint ja..
Welke anders ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt de droomfinale Paraguay-Uruguay?
Thnx!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Wilskracht het volgende:
even een linkje met 20 mooie voetbalvrouwen om deze wedstrijd door te komen.
http://www.loodzwaar.com/(...)ags-van-het-wk-2010/
ik heb beter gezien, valt me tegenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Wilskracht het volgende:
even een linkje met 20 mooie voetbalvrouwen om deze wedstrijd door te komen.
http://www.loodzwaar.com/(...)ags-van-het-wk-2010/
Is dat een nieuwe regel ofzo? Wat een gejank om een beetje bloedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
laat die vent dan spelen tot iemand anders een nieuw shirt heeft gehaald
is al een tijdje zo dat bij het minste drupje bloed je behandeld moet worden en een nieuw shirtje moetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel ofzo? Wat een gejank om een beetje bloed
Dat mag nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
laat die vent dan spelen tot iemand anders een nieuw shirt heeft gehaald
Regel bestaat al heel langquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel ofzo? Wat een gejank om een beetje bloed
Nee man! Laat ze zich alle 22 maar rot rennen om de winst veilig te stellenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Nadeel van Paraguay is dat ze het nu wel bij kunnen benen, maar na een 0-1 van Spanje mentaal naar de klote gaan en alsnog met 0-4 op de flikker krijgen ofzo.
Dus snel die 1-0 erin.
In balans?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:50 schreef BlueMage het volgende:
Hmm best nog wel een aardige wedstrijd, natuurlijk wel saaier dan vanmiddag, maar komt denk ik ook omdat deze teams meer in balans zijn.
quote:
Hup Anonymouszquote:
waaromquote:
Ik ben voor geen van beidequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom?
ik ben voor paraguay niet voor spanje
je bent toch voor spanjequote:
Barcelona is geen Spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent toch voor spanje
6 barca spelers jeweettog
messi: 0 doelpuntenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
Torres is toch wel de faalhaas van het WK
Samen met Messi, Ronaldo en Rooney
Laat hem weer lekker in Barcelona excellerenquote:
ik dacht echt dat je voor spanje wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona is geen Spanje![]()
Ik ben enkel en alleen voor Nederland op een WK
Barcelona is Catalonie en Catalonie is geen Spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent toch voor spanje
6 barca spelers jeweettog
eensquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat hem weer lekker in Barcelona excelleren
Liever nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat hem weer lekker in Barcelona excelleren
No wayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht echt dat je voor spanje was
tot nu toe laten ze nog niet heel veel soeps zienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
No way![]()
Als we die gasten in de finale tegen komen, hebben we een probleem![]()
Maar dat hebben we ook tegen de Duitsers
De Catalanen hebben zelfs een eigen teamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Barcelona is Catalonie en Catalonie is geen Spanje
Catalonie is pas Spanje als er veel Catalonen meespelen
Deze look heeft ie al een tijdjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
torres naar de kapper geweest ? of valt mij dit nu pas op
dat kloptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Barcelona is Catalonie en Catalonie is geen Spanje
Catalonie is pas Spanje als er veel Catalonen meespelen
o ik hoop het echtquote:
een probleemquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
No way![]()
Als we die gasten in de finale tegen komen, hebben we een probleem![]()
Maar dat hebben we ook tegen de Duitsers
Ik zie meer kansen tegen de Duitsersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een probleem
ik zie nl wel winnen van spanje
Dat weet je (nog) nietquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:08 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Bedoel je deze 100 voetbalvrouwen
http://www.scanof.net/view_news.php?head=971
Best wel, beide teams zijn niet echt gevaarlijk tot nou toe en Spanje kan mij er ook niet van overtuigen dat ze beter zijn.quote:
het is bijna wel zekerquote:
Marwijk doet hetzelfde met Persie. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef Xanne het volgende:
Waarom krijgt Torres in hemelsnaam nog zoveel vertrouwen? Het is toch duidelijk dat hij niet lekker draait? Op een gegeven moment moet de coach toch inzien dat iemand zo lang laten teren op alleen zijn naam veel te gevaarlijk is. Waarom niet Llorrente inbrengen?
Spanje heeft meerdere voetballers (Torres, Villa, Xavi) die het verschil kunnen maken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Best wel, beide teams zijn niet echt gevaarlijk tot nou toe en Spanje kan mij er ook niet van overtuigen dat ze beter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Torres speelt het gehele toernooi al bagger.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:12 schreef BlueMage het volgende:
Finale: Uruguay tegen ParaguayHap, slik, hmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Finale: Uruguay tegen ParaguaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Finale: Uruguay tegen Paraguayals dat gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
In FIFA jargon betekend dat Spanje naar de volgende ronde moet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef TheArt het volgende:
Dat was een volledig geldig doelpunt van Paraguay
Die gast die probeerde te koppen was hinderlijk buitenspel toen hij voor de bal ging.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef TheArt het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zie tegen beide ploegen genoeg kansen. Vind die hype rond Duitsland lichtelijk overdreven, tegen het Argentinië van vanmiddag dat het veld zo breed maakte had iedere voetballende ploeg gewonnen. Al waren sommige acties wel van grote schoonheid. Maar het is niet zo dat we opeens kansloos zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie meer kansen tegen de Duitsers
Commentator is een Spanje fan of een vriend van de ref. Overigens hoop ik wel dat Spanje wint ook al vallen ze tegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef TheArt het volgende:
denk dat duitsland wel van spanje wintquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er over uit dat Spanje godverdomme naar finale wordt geloodst wat een zaad ploeg is dat zeg...
Moeten ze wel hun dag hebben/in vorm zijn, vooral Torres is niet in vorm. En Nederland...tsja respect voor hoe ze zich teruggeknokt hebben tegen Brazilië en gepiekt op het juiste moment, een grote prestatie die zelfs "Breaking News" was op de CNN website.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spanje heeft meerdere voetballers (Torres, Villa, Xavi) die het verschil kunnen maken.
En inderdaad; Spanje heeft weinig laten zien op het WK tot nu toe. Maar dat heeft Nederland ook niet
Na jaren trouwe dienst gooien ze je er niet meer uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat Casillas altijd maar in het doel staat.
Spanje laat wel het probleem zien wat Nederland ook de eerste 4 wedstrijden had. Tegen een ploeg met 10 man achter de bal valt haast niet te voetballen, zelfs niet als je een surplus aan kwaliteit hebt.quote:
FIFA is pro spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In FIFA jargon betekend dat Spanje naar de volgende ronde moet.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef larry91 het volgende:
Spanje laat wel het probleem zien wat Nederland ook de eerste 4 wedstrijden had. Tegen een ploeg met 10 man achter de bal valt haast niet te voetballen, zelfs niet als je een surplus aan kwaliteit hebt.
Als je het spel technisch bekijkt, vallen alle "grote" landen en spelers tegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moeten ze wel hun dag hebben/in vorm zijn, vooral Torres is niet in vorm. En Nederland...tsja respect voor hoe ze zich teruggeknokt hebben tegen Brazilië en gepiekt op het juiste moment, een grote prestatie die zelfs "Breaking News" was op de CNN website.![]()
Omdat Barcelona al voldoende genoeg vertegenwoordigd is in het elftalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat Casillas altijd maar in het doel staat.
De saaiste kwartfinale tot nu toequote:
Bij de NOS kunnen ze dat nou eenmaal niet, daar gaan belasting centen nou eenmaal op aan een commentator dat oeverloos zeikt, en moet het salaris van Cheque v. Gelder betaald worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef wdn het volgende:
Op de BBC vind ik dat ze de stand beter in beeld brengen.
Daar hebben ze PAR in rood met witte letters, en SPN in blauw met gele letters.
(ie. de kleur waarin ze spelen dus).
Zou bij de NOS nou niemand kunnen bedenken dat dat best handig is?
Dat met die balletjes was wel weer leuk
Dit houden ze nooit 90 minuten lang volquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe Paraguay als gekken pressie speelt
En wat is je tegenprestatie als dat gebeurd?quote:
ff nadenkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En wat is je tegenprestatie als dat gebeurd?
Je bedoeld als dat NIET gebeurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En wat is je tegenprestatie als dat gebeurd?
Ik kijk lekker op de Belg. Sinds Ten Napel weg is is het commentaar daar altijd beter en geen reclame in de rust met betere analysesquote:Bij de NOS kunnen ze dat nou eenmaal niet, daar gaan belasting centen nou eenmaal op aan een commentator dat oeverloos zeikt, en moet het salaris van Cheque v. Gelder betaald worden.
Het valt me keer op keer op dat bij andere publieken in het buitenland de zaken veel beter geregeld is. Hier zitten we al jaren met een suffe publieke omroep. Maar goed, als je dat clubje ook bekijkt, sja... als je weet wat er werkt en rondloopt is dit niet zo vreemd. Veel geitenwollensokken. Dat was al bij het NOB zo.
Goed puntquote:
merk je anders ook wel. BBC en VRT hebben 20 minuten lang vol profranna in de rust en NOS heeft 17 minuten reclame en 3 minuten gepraatquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Bij de NOS kunnen ze dat nou eenmaal niet, daar gaan belasting centen nou eenmaal op aan een commentator dat oeverloos zeikt, en moet het salaris van Cheque v. Gelder betaald worden.
Het valt me keer op keer op dat bij andere publieken in het buitenland de zaken veel beter geregeld is. Hier zitten we al jaren met een suffe publieke omroep. Maar goed, als je dat clubje ook bekijkt, sja... als je weet wat er werkt en rondloopt is dit niet zo vreemd. Veel geitenwollensokken. Dat was al bij het NOB zo.
Ik mis ten Napel ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik kijk lekker op de Belg. Sinds Ten Napel weg is is het commentaar daar altijd beter en geen reclame in de rust met betere analyses
ik date met een andere fokkerquote:
Ja zo dachten de Argentijnen ook over de Duitsersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:19 schreef Replicat het volgende:
gvd beter begint Spanje te voetballen de 2e helft, komop man, Paraguay
M'n combo, wat doe je
Wel met Paraguayaanse poedersuiker in de rustquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit houden ze nooit 90 minuten lang vol
Yah, Snoeks is een drama. Ik weet weinig van voetbal, maar zelfs ik erger me aan de onzin die de man uitkraamt. Wou dat ik BBC kon ontvangenquote:Ik mis ten Napel ook
Grueter en Snoeks
Je heb niks aan snelheid als Paraguay met 10 man achter de bal staat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef speknek het volgende:
Technisch gezien is het allemaal briljant bij Spanje, maar ze missen snelheid. Alleen Torres kan een beetje rennen, maar niet zo hard als zijn tegenstander...
De PO moet ier nou eenmaal geld vergaren uit reclameinkomsten. In Engeland hoeft dat niet, omdat men daar véél meer betaald aan kijk- en luistergeld (en ze nou eenmaal meer inwoners hebben die dat betalen).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
merk je anders ook wel. BBC en VRT hebben 20 minuten lang vol profranna in de rust en NOS heeft 17 minuten reclame en 3 minuten gepraat
volgens mij heeft maradona alles al gebruiktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wel met Paraguayaanse poedersuiker in de rust
Ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik hoop dat de tweede helft spannender is, ik verveelde me dood voor de rust.
Nu zeker jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij heeft maradona alles al gebruikt
Hoop dat Afellay speeltijd krijgtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Fabregas, Afellay lacht hem in principe keihard in zijn iele gezichtje uit.˛
1 voordeel: er vallen zeker goals bij deze wedstrijdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoop op een momentje á la Uruguay - Ghana
quote:
haha dat was wel briljantquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Suarezquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
De Paragussen tonen helemaal geen respect voor die Spanen. Prachtig.˛
Briljante actie, typisch Suarezquote:
Mijn illusie, wat doe je?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het weleens over laxeermiddel, maar volgens mij heb ik een overdosis genomen. Mijn darmen houden momenteel een dialoog van heb ik jou daar.˛
RTL trouwens ook. VI Oranje haakt dan in terwijl de NOS bezig is met het oplossen van schakelfouten en het pctje met de reclames weer opnieuw opstartquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
merk je anders ook wel. BBC en VRT hebben 20 minuten lang vol profranna in de rust en NOS heeft 17 minuten reclame en 3 minuten gepraat
die handsbalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Briljante actie, typisch Suarez![]()
Jongen is en blijft een held
Broeder, je bent er weer bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het weleens over laxeermiddel, maar volgens mij heb ik een overdosis genomen. Mijn darmen houden momenteel een dialoog van heb ik jou daar.˛
Dat.. ha ha .. hield toch .. haha ... niemand voor... ha ha ... mogelijk?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou die kop van Gijp wel willen zien als Paraguay dalijk de 1-0 binnen schiet en wint
Gyan slaapt de komende week niet meerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die handsbal![]()
ghana miste een penalty
Die stopt hij dan in een bak met ijswater.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou die kop van Gijp wel willen zien als Paraguay dalijk de 1-0 binnen schiet en wint
zelfs bij RTL 7 hebben ze geregeld de reclame laten vervallen voor het geratel van Gijp en Derksenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja man, dank je. Ik zit momenteel in Frankrijk, bij mijn schoonbroer. Lang leve de Nos Streams.quote:
ghana kon de winnende goal makenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gyan slaapt de komende week niet meer
Uw wens wordt verhoord.quote:
Je liegt, ze werken niet in het buitenland.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man, dank je. Ik zit momenteel in Frankrijk, bij mijn schoonbroer. Lang leve de Nos Streams.˛
Wat doe je instabiel? Ik ben IT-er, ik maak een VPN verbinding naar Nederland, vervolgens werken ze gewoon.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:42 schreef alors het volgende:
Je liegt, ze werken niet in het buitenland.
wie weet, het was ook niet de bedoeling dat spanje verliestquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Paraguay wint, dan is de finale bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |